Record Max Leenders

Plaats reactie
Frank
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mei 2019, 08:49

Record Max Leenders

Bericht door Frank » 25 sep 2021, 08:18

Op https://www.zweefportaal.nl/main/forum/ ... ad_id=5280 zag ik de vraag van Jan Ritsma over het buiten de regels om toekennen van weer een nieuw record aan Max leenders.
Hoorde in de wandelgangen dat dat iets te maken heeft met weer een nieuwe post van Frouwke Kuijpers die vice president van de international gliding commision is geworden en daarmee direct invloed uit kan oefenen op de besluiten ten aanzien van recordaanvragen. De vicepresident van de FAI zelf is Ronald Schnitker die tot de interne rel bij de KNVvL voorzitter was van het hoofdbestuur. Het zit dus wel snor met de Hollandse inbreng bij de FAI.
Op het KNVvL forum reageer ik liever niet omdat ik geen zin heb om net als Ritsma mijn KNVvL lidmaatschap opgezegd te krijgen en op die manier de zweefvliegerij uitgegooid te worden.

l_steenbrink
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 jul 2010, 09:13

Re: Record Max Leenders

Bericht door l_steenbrink » 25 sep 2021, 11:15

Frank schreef:
25 sep 2021, 08:18
Op het KNVvL forum reageer ik liever niet omdat ik geen zin heb om net als Ritsma mijn KNVvL lidmaatschap opgezegd te krijgen en op die manier de zweefvliegerij uitgegooid te worden.
“The further a society drift from the truth,
the more it will hate those who speak it”

George Orwell

;)

vanzomeren
Berichten: 273
Lid geworden op: 03 nov 2009, 20:54

Re: Record Max Leenders

Bericht door vanzomeren » 30 sep 2021, 09:29

Het verbaast mij erg dat de KNVvL/Bas Seijffert zo te zien geen antwoord wil geven op de vraag waarom de regels omzeild zijn en of deze regels in de toekomst blijven gelden. Nu wekt de KNVvL sterk de indruk dat er geen goede uitleg bestaat en voor Max andere regels gelden dan voor de rest.

Plaats reactie