Oderdelen voor de trekhaak worden op maat gesneden

De hulp van de chef snijdt de onderdelen voor de nieuwe trekhaak op maat

De onderdelen worden aan elkaar gelast

De chef zelf doet het laswerk. Het resultaat mag er zijn. We hebben nu een trekhaak die, zoals het hoort, onwrikbaar onder de auto zit

Twee auto's met daar tussen een duwstang

Duwen in plaats van trekken. Wat het voordeel is, is mij niet duidelijk. Wel handig als je als ophaler de weg zelf niet weet..

Detectielussen in het asfalt

Direct na het bordje max 60 km/u zitten de detectielussen in het wegdek voor de meetapparaten. In NL mogen ze pas na 200 meter meten dacht ik, maar hier let men niet op zulke argumenten. Nu staat het bordje dertig meter van een haakse bocht, dus je zal je echt uit moeten sloven om hier de snelheid te overtreden.

Jason achter zijn laptop

Jason, (midden) is de sportcommissaris dit seizoen en laat hier via de beamer de nodige informatie zien op het grote scherm in de briefingroom.

Holger naast zijn Ventus 2CX M

Holger, hij heeft zijn naam op de kist staan, controleert aan het begin van de dag zijn motor. Als hij niet vliegt is hij of ziek, of het het weer is onvliegbaar.