All-weather-covers nieuw met 20% korting.

Plaats reactie
Kilo Hotel
Berichten: 239
Lid geworden op: 05 nov 2009, 22:04

All-weather-covers nieuw met 20% korting.

Bericht door Kilo Hotel » 14 feb 2012, 13:29

Voor mijn “winkeltje” ben ik in contact gekomen met een Aziatische fabrikant van vliegtuig-allweather-hoezen. Het bedrijf maakt deze hoezen ook voor een kleine honderd types zweefvliegtuigen. Met de gebruikte materialen is ruime ervaring opgedaan. De gebruikte stoffen zijn waterdicht, ademend en bieden goede bescherming tegen UV-straling. De prijs is concurerend. De hoezen kunnen voor een zeer aantrekkelijke prijs aangeboden worden. Zie: http://webshop.aviationservices.eu/joom ... tuighoezen.

Wie gaat met mij de uitdaging aan om “proefkonijn” te zijn en bestelt tegen een sterk gereduceerde prijs (20% korting op introductieprijs) een set hoezen? Voor max. vier belangstellenden, want ik wil straks ook nog wat verdienen. Stuur een PB of email voor meer informatie. Belangstelling wordt in volgorde van binnenkomst behandeld.

Kees Hordijk

Deelname voor "proefkonijnen" overschreven. Tot 1 mei introductieprijs.
Zie ook flyer.
Bijlagen
Krr.jpg
(12.94 KiB) 1411 keer gedownload

Kilo Hotel
Berichten: 239
Lid geworden op: 05 nov 2009, 22:04

Re: All-weather-covers nieuw met korting.

Bericht door Kilo Hotel » 29 jan 2017, 01:43

Afbeelding

Op records vliegen in Zuid Afrika schreef Jan:

Wat de vlag betreft hadden de pessimisten gelijk. Op Afrikaanse omstandigheden is maar weinig doek berekend. Een uitzondering daarop blijken de vliegtuighoezen. Die staan al vijf lange seizoenen het vliegtuig te beschermen tegen UV straling, regen, hagel en zandstormen, zonder dat het ze aan te zien is. Na een paar dagen donderbuien is de kist en de kaphoes nog net zo droog als voor de regen begon. Opmerkelijke kwaliteit. Toch eens vragen of ze ook vlaggen van die stof kunnen maken.

Plaats reactie