Wie is er toe aan hoezen voor zijn/haar kist?

Plaats reactie
Kilo Hotel
Berichten: 239
Lid geworden op: 05 nov 2009, 22:04

Wie is er toe aan hoezen voor zijn/haar kist?

Bericht door Kilo Hotel » 08 jul 2013, 22:54

Sinds ruim een jaar ben ik Europa-dealer voor "Kerry Covers". Inmiddels heb ik een kleine zeventig (motor)-zweefvliegtuigen "aangekleed", zoals deze DG400:

Afbeelding

De fabrikant maakt prima hoezen, maar beschikt nog niet over een goede handleiding. Daar wil ik me voor inzetten. Welke club of eigenaar van een zweefvliegtuig is toe aan nieuwe hoezen en wil in september een middagje uittrekken om een fotoserie te maken van het monteren van de hoezen? Als tegenprestatie bied ik 20% korting op catalogusprijs aan. Voor een 18 meter kist toch > € 200,- voordeel (ook geen verzendkosten). Belangstelling? Stuur me een PB'tje. Ook als je eerst stalen wilt ontvangen. Bij meerdere belangstelling beslist het lot (en misschien een klein beetje de afstand).

Kees Hordijk

Kilo Hotel
Berichten: 239
Lid geworden op: 05 nov 2009, 22:04

Re: Wie is er toe aan hoezen voor zijn/haar kist?

Bericht door Kilo Hotel » 29 jan 2017, 01:49

Afbeelding

Op records vliegen in Zuid Afrika schreef Jan:

Wat de vlag betreft hadden de pessimisten gelijk. Op Afrikaanse omstandigheden is maar weinig doek berekend. Een uitzondering daarop blijken de vliegtuighoezen. Die staan al vijf lange seizoenen het vliegtuig te beschermen tegen UV straling, regen, hagel en zandstormen, zonder dat het ze aan te zien is. Na een paar dagen donderbuien is de kist en de kaphoes nog net zo droog als voor de regen begon. Opmerkelijke kwaliteit. Toch eens vragen of ze ook vlaggen van die stof kunnen maken.

Afbeelding

Gefeliciteerd met je twintig records, Jan. Inmiddels verkoop ik wel hoezen in pastelgeel en - groen (pastel vanwege warmte): CHEERCOVERS. Om nou een rol stof in rood en blauw te laten maken? Goed te lezen dat de hoezen die je vijf jaar geleden kocht (ook onder extreme omstandigheden) zo goed bevallen. Ik merk dat aan meerdere reacties. Zoals een Finse klant, die deze week zijn derde bestelling deed. Daar zal vast reden voor zijn.

Om vliegers tijdig voor het nieuwe vliegseizoen te kunnen helpen (levertijd 4 - 6 weken), ook nu weer winterkorting (nu 10 - 15 %). Ik verwacht dit jaar de 200e bestelling en ...... "Best price, best services".


Kees Hordijk
http://www.aviationservices.eu

Plaats reactie