Nationale kampioenschappen dag 7

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Nationale kampioenschappen dag 7

Bericht door Webmaster » 15 mei 2013, 15:38

Hoewel de opdrachten van alle klassen ondertussen aan de vliegers bekend zijn gemaakt, kan de rest van zweefvliegend Nederland het schudden. Op Soaringspot staat op dit moment alleen de opdracht van de clubklasse en naar de rest mogen we raden. De wedstrijdleiding heeft het telkens weer, iedere dag, niet in de hand. Behalve dan de berichten over maaltijden ,soep, taart etc. die berichten schijnen geen moeite te kosten.

Als er iemand zo vriendelijk wil zijn mij de opdrachten te sturen, dan kunnen die in de kaart van zweefvliegradar worden gezet.

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Nationale kampioenschappen dag 7

Bericht door Webmaster » 15 mei 2013, 17:52

Van de wedstrijdleiding taal noch teken, maar ik ga er van uit dat alle klassen na te zijn gestart, teruggeroepen zijn en dat de dag is gecanceld. Zo ziet het er althans uit op zweefvliegradar.

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Nationale kampioenschappen dag 7

Bericht door Limalfafa » 15 mei 2013, 22:44

Webmaster schreef:Van de wedstrijdleiding taal noch teken, maar ik ga er van uit dat alle klassen na te zijn gestart, teruggeroepen zijn en dat de dag is gecanceld. Zo ziet het er althans uit op zweefvliegradar.
Dan mankeert er duidelijk wat aan jouw zweefvliegradar want op de officiele zweefvliegradar was de wedstrijd mooi te volgen. Vooral het samenspel tussen Frank Hiemstra en de vlieger in de SP zag er goed uit. Leuk ook voor Frank dat hij revanche heeft kunnen nemen voor de misser van afgelopen zondag.

Wat mij betreft ook complimenten aan de wedstrijdleiding dat ze het maximale uit het uitermatig droevige weer weten te halen. Dat de informatievoorziening wat minder is, lijkt mij een stuk minder belangrijk dan vrijdag met 4 wedstrijddagen eindigen. Op Terlet is het trouwens erg gezellig, mischien omdat bepaalde sfeerverpesters er dit jaar niet bij zijn?

Gebruikersavatar
Francesco
Berichten: 149
Lid geworden op: 03 okt 2009, 12:20

Re: Nationale kampioenschappen dag 7

Bericht door Francesco » 17 mei 2013, 09:39

We zijn er weer.
Ik vind het erg jammer dat het weer tegen zit, blij dat het op Terlet gezellig is, maar dat heeft denk ik niets te maken met de berichtgeving aan de rest van de wereld.
Ik heb het inmiddels ook opgegeven en ga weer op tijd naar bed.

Plaats reactie