Is ons afdelingsbestuur nog serieus te nemen?

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Is ons afdelingsbestuur nog serieus te nemen?

Bericht door Jan Ritsma » 05 sep 2012, 21:00

JKMS1992 schreef:Goed, dus als ik oprecht iets wil bijdragen aan deze discussie en m.i. mijn mening goed onderbouw ben ik een comical ali?
Uitermate triest dat je iemand met een afwijkende mening meteen als achterlijk neerzet.

Maar ik zal je in dit draadje niet meer lastig vallen met mijn stupide standpunten en belachelijke redenaties. Ik heb ook mijn punt gemaakt en heb daar niets meer aan toe te voegen.

PS:
Dat woordje "meer" had daar niet moeten staan. Moet er ingekomen zijn omdat ik eerste een andere fomulering had getypt die ik daarna heb veranderd.
Jammer dat je het zo opvat.
Ik heb niemand als achterlijk neergezet, niets over stupide standpunten gezegd en evenmin een redenatie belachelijk genoemd. Ik heb wel jouw toelichting/onderbouwing gemist ten aanzien van jouw ontkenning betreffende belangenverstrengeling, terwijl de situatie volledig aan de definitie daarvan beantwoordt.

JKMS1992
Berichten: 37
Lid geworden op: 19 mar 2012, 09:57

Re: Is ons afdelingsbestuur nog serieus te nemen?

Bericht door JKMS1992 » 05 sep 2012, 21:18

Goed nog een keer een reactie omdat je zelf blijkbaar niet in de gaten hebt wat je schrijft.

Jij bedoelt met comical Ali die Iraakse minister bedoelde die overduidelijk allerlei stupide en achterlijke standpunten verkondigde. Als ik hier iets schrijf en jij vergelijkt me dan met zo'n figuur dan schilder je me hier als achterlijk af.

Zoals gezegd verder vind ik het niet de moeite waard om inhoudelijk nog te reageren op deze discussie. Succes er verder mee.

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Is ons afdelingsbestuur nog serieus te nemen?

Bericht door Jan Ritsma » 05 sep 2012, 21:30

JKMS1992 schreef:Goed nog een keer een reactie omdat je zelf blijkbaar niet in de gaten hebt wat je schrijft.

Jij bedoelt met comical Ali die Iraakse minister bedoelde die overduidelijk allerlei stupide en achterlijke standpunten verkondigde. Als ik hier iets schrijf en jij vergelijkt me dan met zo'n figuur dan schilder je me hier als achterlijk af.

Zoals gezegd verder vind ik het niet de moeite waard om inhoudelijk nog te reageren op deze discussie. Succes er verder mee.
Comical Ali verkondigde dat er geen Amerikanen in Bagdad waren, terwijl de Amerikaanse tanks achter hem voorbij reden.
Dat lijkt erg op het ontkennen van belangenverstrengeling terwijl het gaat over een CW&S lid dat maatregelen tegen zich zelf afraadt en een jurylid dat moet beslissen over een wedstrijddag die door zijn zoon gewonnen is. Dat is zo ongeveer een definitie te noemen.

Eerst plak jij op Comical Ali het etiket van "stupide en achterlijk" , om daarna mij te verwijten dat ik jou stupide en achterlijk heb genoemd.
Ik vond Comical Ali meer komisch en heb geen reden om hem stupide of achterlijk te noemen. Jou heb ik dat evenmin genoemd dus waar gaat het over :twisted:

Lees nog even: http://samenleving-en-ontwikkeling.info ... eling.html
Belangenverstrengeling
Er zijn genoeg voorbeelden van belangenverstrengeling in de huidige maatschappij te vinden. Een ambtenaar die moet beslissen of de straat waar hij woont geasfalteerd moet worden of bestraat met klinkers. De rechter die een uitspraak moet doen over de rechten van een ver familielid. De directeur die moet vaststellen of een ontslagen medewerker een vergoeding krijgt of niet.

Bron: Belangenverstrengeling | Samenleving en ontwikkeling | Politiek

Mr T
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jun 2010, 17:50

Re: Is ons afdelingsbestuur nog serieus te nemen?

Bericht door Mr T » 06 sep 2012, 01:07

Afbeelding

Plaats reactie