De zomerwedstrijden

Soardude
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jul 2011, 10:21

Re: De zomerwedstrijden

Bericht door Soardude » 20 jul 2012, 22:55

Ja inderdaad jammer dat er bij deze wedstrijd maar twee kisten te zien zijn.
Zo is de deelnemer van mijn cluppie helaas ook niet te zien maar desondanks is ie wel mooi tweede geworden in de clubklasse vandaag. :tup:
Jouw dekking was beter deze wedstrijd dan de concurrentie :!:
Volgens mij is het een kwestie van tijd voordat het volgen van wedstrijden gemeengoed is geworden.
Mooi dat er op verschillende fronten hard wordt gewerkt, en ook tegengewerkt als ik de webmaster hoor,om dit voor ons thuisblijvers mogelijk te maken.... Cheers.

Henk Poepjes

Re: De zomerwedstrijden

Bericht door Henk Poepjes » 20 jul 2012, 22:59

Webmaster schreef:Wel jammer dat als ik de wedstrijdleiding vraag mij op de emaillijst te zetten voor de opdrachten, er helemaal geen antwoord komt.....
CW&S werkt helaas ook niet mee, zo weigeren ze zweefvliegen online de benodigde gegevens te geven die ik nodig heb voor het weergeven van SPOT.
Hoe zou dat toch komen.... :?
Ik snap er helemaal niks van...

Hoe naief kun je zijn Jan! :hilarius:

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: De zomerwedstrijden

Bericht door Jan Ritsma » 20 jul 2012, 23:31

Henk Poepjes schreef:
Webmaster schreef:Wel jammer dat als ik de wedstrijdleiding vraag mij op de emaillijst te zetten voor de opdrachten, er helemaal geen antwoord komt.....
CW&S werkt helaas ook niet mee, zo weigeren ze zweefvliegen online de benodigde gegevens te geven die ik nodig heb voor het weergeven van SPOT.
Hoe zou dat toch komen.... :?
Ik snap er helemaal niks van...

Hoe naief kun je zijn Jan! :hilarius:
Nou henk, jij bent gelukkig veel achterdochtiger dan ik. Leg het maar uit.

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: De zomerwedstrijden

Bericht door Webmaster » 21 jul 2012, 14:09

Alle vliegtuigen van de zomerwedstrijden vliegen alweer op dit moment. De opdrachten staan weer op http://www.glider-tracking.nl en de SO en JKR zijn weer in beeld.
Het wordt vandaag de laatste wedstrijddag. Hopelijk wordt het ook de beste.

Plaats reactie