Gammele deelnemerregistratie NK

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Gammele deelnemerregistratie NK

Bericht door Peter » 02 feb 2012, 09:50

deelnemers.jpg
(27.7 KiB) 734 keer gedownload
Geen achternaam, geen wedstrijdregistratie en geen vliegclub. Wordt moeilijk om hier wijs uit te worden :grin:

pietjebel
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 nov 2009, 14:39

Re: Gammele deelnemerregistratie NK

Bericht door pietjebel » 02 feb 2012, 13:09

Och ja, Jan Ritsma heeft zijn naam per ongeluk ook niet helemaal goed ingevuld. Je kunt maar ergens over zeuren.....

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Gammele deelnemerregistratie NK

Bericht door Jan Ritsma » 02 feb 2012, 13:49

pietjebel schreef:Och ja, Jan Ritsma heeft zijn naam per ongeluk ook niet helemaal goed ingevuld. Je kunt maar ergens over zeuren.....
Ja, dat viel mij nu ook op. En zomaar geaccepteerd zonder dat die naam op de genodigdenlijst voor komt. :)
Als ik de lijst aanklik staat alles er nu trouwens picobello op.

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: Gammele deelnemerregistratie NK

Bericht door Sieb » 02 feb 2012, 16:36

Peter heeft kennelijk zelf een wat gammele automatiseringsomgeving................

@Jan: ik zie er alleen maar deelnemers op staan die ook op de genodigdenlijst voorkomen dus begrijp je opmerking niet

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Gammele deelnemerregistratie NK

Bericht door Jan Ritsma » 02 feb 2012, 16:51

Sieb schreef: @Jan: ik zie er alleen maar deelnemers op staan die ook op de genodigdenlijst voorkomen dus begrijp je opmerking niet
De "M" en de "N" zitten naast elkaar op het toetsenbord. Ik denk dat ik bij het invullen van mijn naam er een beetje naast geslagen heb, want de m is een n geworden. Maar dan moet je net zo goed kijken als Pietjebel :)
Die naam staat dus formeel niet op de genodigdenlijst maar wordt wel door het systeem (of de operator) geaccepteerd.
Zodoende.

Plaats reactie