Vergulde venturie Malden

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Vergulde venturie Malden

Bericht door Webmaster » 27 aug 2011, 13:14

Op Malden is op dit moment de vergulde venturie (weekend zweefvliegwedstrijd) aan de gang.
Ze beschikken daar over diverse webcamera's waarmee om de 5 minuten een nieuwe foto wordt gemaakt.
Ook de vorderingen van de hangaar zijn daarop te volgen.

Via zeefvliegenonline kunt U de foto's binnenhalen en telkens verversen met de F5 toets.

Zie: http://www.zweefvliegenonline.nl/webcam ... alden.html

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Vergulde venturie Malden

Bericht door Peter » 28 aug 2011, 12:01

Leuk die canera's! Op de site heb ik nog geen informatie kunnen vinden, maar ze staan volgens de camera's in de box en het weer ziet er ook aardig uit. Dus :tup:

l_steenbrink
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 jul 2010, 09:13

Re: Vergulde venturie Malden

Bericht door l_steenbrink » 28 aug 2011, 12:22

Peter schreef:Leuk die canera's! Op de site heb ik nog geen informatie kunnen vinden, maar ze staan volgens de camera's in de box en het weer ziet er ook aardig uit. Dus :tup:
Dat gaat altijd zo. Als de zaak afgelast is krijg je de meeste info want dan heeft de wedestrijdleiding daar tijd voor en is er maar weinig te vertellen. Gaat het door, dan is er veel te vertellen maar dan heeft de wedstrijdleiding geen tijd :twisted:
De PR van de tweedaagse wedstrijden is belabberd. Op de site van Malden wordt de hele venturie niet genoemd. Die camera's is een stapje in de goede richting, nu nog real time en op iedere strip :tup:

Ik tel maar 15 vliegtuigen, klopt dat? Het maximum was toch 40?

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Vergulde venturie Malden

Bericht door Webmaster » 20 sep 2011, 10:34

Helaas zijn de camera's op Malden na de wedstrijd weer uitgeschakeld. Jammer, want het was ook best leuk om de vorderingen van de bouw van de nieuwe hangaar te kunnen bewonderen. Ik laat de pagina nog even in takt want je weet maar nooit of iemand de knop weer omdraait. In de goede richting dan wel te verstaan :)

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Vergulde venturie Malden

Bericht door Peter » 01 okt 2011, 13:30

De camera's doen het weer vandaag: http://www.zweefvliegenonline.nl/webcam ... alden.html
Die hangaar begint vorm te krijgen :tup:
Misschien worden ze alleen ingeschakeld in het weekend, want dat spaart stroom. Als je zo'n mooie hangaar bouwt moet je ergens op bezuinigen want dat zal een lieve cent kosten :grin:

Plaats reactie