Nationale kampioenschappen

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Nationale kampioenschappen

Bericht door Peter » 08 dec 2009, 07:17

Is het al bekend waar het komende seizoen de NK gehouden gaat worden?
De geruchten hebben het over drie verschillende vliegvelden.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door Peter » 15 dec 2009, 17:53

Is er echt helemaal niemand die weet waar de NK gehouden gaat worden over vier maanden??????

Henk Poepjes

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door Henk Poepjes » 05 jan 2010, 10:14

Misschien zit je op het verkeerde forum... misschien http://www.zweefportaal.nl proberen?
Dat leeft nl. wel een beetje. Hier is het een beetje dood.

Gr. Henk

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door Jan Ritsma » 05 jan 2010, 17:30

Valt wel mee Henk, het is hier verre van dood. Er wordt hier echter wat minder geneuzeld over digitale startlijsten, wat het weer morgen wordt en meer van dergelijke onderwerpen. We zijn hier wat serieuzer . En gelezen worden de onderwerpen erg goed.

De reden dat Peter geen antwoord krijgt op de vraag waar de Nationale wordt gehouden dit jaar is dat dat nog niet bekend is.
De CWS (commissie wedstrijden en selectie) is er nog niet uit in verband met de warboel op Terlet wat de eerste keus lijkt te zijn.
Wat die warboel te Terlet betreft is dit forum beter up to date dan welk ander.
Verder kunnen de wedstrijddata uitgebreid via een link op de hoofdpagina van deze website bewonderd worden.
Het makkelijkste is om even op het finishende zweefvliegtuig in de header van dit forum te klikken en dan in de links aan de linkerzijde "zweefvliegwedstrijden" te selecteren.

Jan Ritsma

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door Peter » 06 jan 2010, 10:06

Henk Poepjes schreef:Misschien zit je op het verkeerde forum...
Gr. Henk
In tegendeel Henk. Dat andere forum noemen we op de club tegenwoordig het "bier chips F5 forum".
Zelf ben ik wel blij met een nieuw ongecensureerd forum.

En Jan bedankt voor de informatie. Ben benieuwd welke lokatie het gaat worden. Na Terlet lijkt Twente me wel leuk.

Henk Poepjes

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door Henk Poepjes » 06 jan 2010, 12:25

Peter schreef:
Henk Poepjes schreef:Misschien zit je op het verkeerde forum...
Gr. Henk
In tegendeel Henk. Dat andere forum noemen we op de club tegenwoordig het "bier chips F5 forum".
Zelf ben ik wel blij met een nieuw ongecensureerd forum.

En Jan bedankt voor de informatie. Ben benieuwd welke lokatie het gaat worden. Na Terlet lijkt Twente me wel leuk.
Haha.. Ja, en dat "bier chips F5 niveau" wordt dan voornamenlijk veroorzaakt door de eigenaar van dit forum!
Dat is het grappige natuurlijk...
:hilarius:

Ik snap dat je blij bent met dit forum. Met maar een handjevol actieve deelnemers is de kans niet zo groot dat je een discussie aan hoeft te gaan. Fijn dat jullie hier "allemaal" :hilarius: op één lijn zitten!

Gr. Henk

Gebruikersavatar
Francesco
Berichten: 149
Lid geworden op: 03 okt 2009, 12:20

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door Francesco » 06 jan 2010, 12:53

We hoeven in ieder geval van jou geen verstandige discusie te verwachten.


Kerstens
Berichten: 120
Lid geworden op: 24 sep 2009, 15:38

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door Kerstens » 10 jan 2010, 21:04

Stendal of Twente dus.

qwerty

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door qwerty » 11 jan 2010, 19:47

Jan Ritsma schreef:Er wordt hier echter wat minder geneuzeld over digitale startlijsten, wat het weer morgen wordt en meer van dergelijke onderwerpen. We zijn hier wat serieuzer .
Als webmaster van een serieus forum zou je een dergelijke opmerking niet mogen maken. Daarmee bewerkstellig je alleen dat dit forum niet verder zal komen dan het bediscussieren van alleen dat onderwerp waarvoor je dit forum hebt opgericht en zul je de ambitie niet kunnen waarmaken die je zelf op het "neuzel"-forum heb geuit:
Jan Ritsma schreef:Verder ligt het in mijn bedoeling om in de nabije toekomst deze draad te verhuizen naar http://www.zweefvliegenonline.nl
Deze site is in rudimentaire vorm al on line maar zal in de toekomst wellicht de site van de KNVvL naar de kroon kunnen steken.

Plaats reactie