Nationale kampioenschappen

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door Webmaster » 11 jan 2010, 20:41

qwerty schreef:
Jan Ritsma schreef:Er wordt hier echter wat minder geneuzeld over digitale startlijsten, wat het weer morgen wordt en meer van dergelijke onderwerpen. We zijn hier wat serieuzer .
Als webmaster van een serieus forum zou je een dergelijke opmerking niet mogen maken. Daarmee bewerkstellig je alleen dat dit forum niet verder zal komen dan het bediscussieren van alleen dat onderwerp waarvoor je dit forum hebt opgericht en zul je de ambitie niet kunnen waarmaken die je zelf op het "neuzel"-forum heb geuit:
Jan Ritsma schreef:Verder ligt het in mijn bedoeling om in de nabije toekomst deze draad te verhuizen naar http://www.zweefvliegenonline.nl
Deze site is in rudimentaire vorm al on line maar zal in de toekomst wellicht de site van de KNVvL naar de kroon kunnen steken.
De opmerking was een vaststelling. Meer niet.
Zo'n toestand kan snel veranderen.
Een forum wordt niet gemaakt door de webmaster maar door de forumleden.
Een forum wordt door een webmaster mogelijk wel vermoord.
Verder gaat de term neuzelforum mij te ver.
Dit forum is overigens niet opgericht voor de SZT (deze zaak heeft de oprichting wel versneld). Waarvoor wel zal waarschijnlijk in de loop van dit jaar duidelijk worden.
Bovendien zijn we nu wel erg ver van het draadje "nationale kampioenschappen" verwijderd dus start er een nieuwe draad over als je er nog verder op in wilt gaan.

qwerty

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door qwerty » 11 jan 2010, 21:10

Webmaster schreef: Een forum wordt door een webmaster mogelijk wel vermoord.
Precies!

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door Jan Ritsma » 27 jan 2010, 10:32

Rietje Schuyt laat weten dat de NK op Twente wordt gehouden.
De wedstrijdleider wist echter het afgelopen weekend nog niet of dit zo is.
Wel is zeker, althans dat laten officials mij met grote stelligheid weten, dat de NK niet op Terlet zal worden gehouden.
Dit heeft te maken met de opstelling en het gedrag van de SZT (de stichting die op Terlet al jaren de huur weigert te betalen).

Pim van Asch
Berichten: 52
Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:14

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door Pim van Asch » 27 jan 2010, 12:57

Het wordt tijd om sluiting van het nationaal zweefvliegcentrum Terlet serieus in overweging te nemen.
Dat is één van mijn conclusies n.a.v. gesprekken in o.a. de Thermiekbel en op de strip. En n.a.v. postings op diverse fora.
Ons nationaal zweefvliegcentrum heeft inmiddels voldoende bewezen -voorbeeld-functieonwaardig te zijn. Niet alleen bij mij. Maar ook bij een aantal politieke beleidsbepalers.
Het wachten is op hun officiële reacties en politieke stellingname.
Hoe heeft het zover kunnen komen?


vanzomeren
Berichten: 273
Lid geworden op: 03 nov 2009, 20:54

Re: Nationale kampioenschappen

Bericht door vanzomeren » 05 feb 2010, 14:48

De kampioenschappen worden op Twente gehouden.

Zoals Rietje Schuit al schreef dus. Als ze maar geen boze gezichten heeft gehad voor die premature release :)

Plaats reactie