ZuidAfrika, misschien zit er nog een recordje in!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

ZuidAfrika, misschien zit er nog een recordje in!

Bericht door Jan Ritsma » 21 nov 2015, 17:19

Op veler verzoek, dit winterseizoen weer wat verslagen vanuit het zomerse zuiden waar we gaan proberen de Nederlandse records nog iets scherper te zetten.

De belevenissen zijn weer te volgen op: http://www.zweefvliegenonline.nl/record ... /index.php

Pagina 1 staat er al weer op. Veel leesplezier!

Enkele vluchten zal ik vermoedelijk weer op de OLC zetten. de ZuidAfrikaanse OLC is te vinden op:
http://www.zweefvliegenonline.nl//olc/index.php

fanclub JR
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 jan 2015, 15:58

Re: ZuidAfrika, misschien zit er nog een recordje in!

Bericht door fanclub JR » 15 nov 2016, 17:00

Jan,
Gaat er deze winter nog gefladderd worden in Zuid-Afrika? Ben benieuwd naar je belevenissen.
Of ga je je tijd besteden aan het geaccepteerd krijgen van reeds gevlogen records?
Je fanclub.

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: ZuidAfrika, misschien zit er nog een recordje in!

Bericht door Jan Ritsma » 15 nov 2016, 17:48

fanclub JR schreef:Jan,
Gaat er deze winter nog gefladderd worden in Zuid-Afrika? Ben benieuwd naar je belevenissen.
Of ga je je tijd besteden aan het geaccepteerd krijgen van reeds gevlogen records?
Je fanclub.
Over een week vertrekken we! Wat later dan vorig jaar, maar aan de OLC te zien tot nu toe niets gemist.
Ik heb gezien dat iemand in Z.A. een nieuw Nederlands record gevestigd heeft in de 15m klasse met 124 kmh.
We hebben dus weer iets te verbeteren :grin:

Ik zag trouwens dat Max Leenders maar liefst 2 x de 800km driehoek in de open klasse op zijn naam heeft staan! Het kan niet op bij de KNVvL :muziek:
leenders.jpg

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: ZuidAfrika, misschien zit er nog een recordje in!

Bericht door Jan de Hulster » 23 nov 2016, 10:53

Jan,

Heel veel succes,

Het is te hopen dat de regelgeving rondom Records NU stabiel is voor de komende periode. :muziek:

Maar niets verbaast me meer op dit gebied....

Jan de Hulster

Plaats reactie