Validatie binnenlands 500 km driehoek record

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Validatie binnenlands 500 km driehoek record

Bericht door Jan Ritsma » 11 jun 2014, 09:41

Op zweefportaal was een discussie aan de gang over het valideren van een nieuw binnenlands record, waarnaar ik voor wat betreft de inhoud kortheidshalve verwijs.

Deze discussie is geblokkeerd door de KNVvL webmaster. Hij doet dit met de woorden:
Deze reactie was ook wel weer te verwachten . . . . .

Nu dan toch maar een slotje op dit onderwerp. Jammer dat door 1 persoon het vliegen van een mooi binnenlands record zo is besmeurd.
Als het al waar zou zijn dat deze man in dit geval reacties zou kunnen voorspellen, dan is dat natuurlijk geen enkele reden dat als argument te gebruiken om mensen de mond te snoeren (de ECHTE redenen liggen voor de hand). En nadat dan iedereen de mond is gesnoerd, is het al evenmin netjes om een forumbezoeker een trap na te geven met de opmerking dat hij een mooi record zou hebben besmeurd. Het lijkt er meer op dat er een forumbezoeker moet worden besmeurd.

Hier is verder gelegenheid om te reageren en de draad weer voort te zetten. Ik zal zeker nog nadere informatie (gunstig of ongunstig) hier posten, maar wacht op dit moment op mij nog niet ter beschikking staande gegevens.

Plaats reactie