Bart Renckens

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Bart Renckens

Bericht door Jan Ritsma » 08 jan 2014, 07:01

Bart Renckens schrijft elders:
Wat mij een beetje bevreemd is dat ik, alleen maar door in Zuid Afrika te vliegen blijkbaar, iets in Jan heb losgemaakt.

De afgelopen pagina's heb ik een aantal sneren kunnen lezen, duidelijk gericht aan mij als niet recordvlieger. Dat zint Jan voor geen meter blijkbaar en wil dat graag laten weten. Zo staat er ergens iets over dat ik als CWS lid (ben ik al bijna een jaar niet meer) wel beter zou moeten weten dan een retour met start op een been te declareren. Ik maak zelf wel uit wat ik declareer, als is het een zes-kantje. Zolang ik voor mezelf vlieg maakt dat helemaal niets uit en mag dat best. Dat zou een record vlieger toch moeten weten

Jan, ik zou het fijn vinden als je gewoon je eigen ding doet en mij er buiten houdt in het vervolg
1)De paranoïde strekking van dit agressieve stukje laat ik buiten beschouwing.
2)Bart claimt dat hij het volste recht heeft om een driehoek een retour te noemen, zolang hij dat maar op eigen titel doet en niemand daar verder iets mee te maken heeft.
Dat ben ik niet helemaal met hem eens. Als (oud)CW&S lid, teamcaptain bij WK, NK jurylid, etc. heeft hij een zekere verantwoording en autoriteit waarmee hij andere zweefvliegers op het verkeerde been kan zetten. Als een onderwijzer op een lagere school een kat een hond noemt krijgt hij beslist boze ouders aan de deur omdat hij onzin uitkraamt.
3)Bart schrijft verder dat hij iets "fijn" zou vinden. Daar heb ik net zoveel boodschap aan als hij heeft/had aan de dingen die ik fijn zou vinden /vond.

Henk Poepjes

Re: Bart Renckens

Bericht door Henk Poepjes » 28 jan 2014, 11:35

Precies, Jan! Laat je niet ringeloren door Bart, die wij allemaal kennen als een enorm vervelende vent die er altijd op uit is om anderen te wijzen op hun fouten en die, zo weten we ook allemaal, totaal geen invoelingsvermogen heeft naar anderen. Mensen als Bart verpesten het voor alle zweefvliegers!

Overigens vind ik het niet netjes als webmasters bezoekers van hun forum voor 'mispunt' en 'stuk stront' uitmaken. Dat zul je toch met mij eens zijn?

Henk

Plaats reactie