EGC Ostrow POLAND

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Francesco
Berichten: 149
Lid geworden op: 03 okt 2009, 12:20

EGC Ostrow POLAND

Bericht door Francesco » 21 jul 2013, 00:50

Gefeliciteerd Peter Y1
"TOP Prestatie", :tup:

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: EGC Ostrow POLAND

Bericht door Limalfafa » 08 aug 2013, 10:40

Het valt mij op dat deze site op geen enkele manier aandacht besteedt aan de zeer goede prestaties van het Junioren team op het WK in Lezno. Zoals het er nu naar uitziet, pakt Peter Millenaar dit weekend een wereldtitel. In de clubklasse staan er 2 nederlanders in de top 10.

Mischien vindt de webmaster een juniorenwedstrijd niet van voldoende niveau maar dan zou hij toch eens beter naar de prestaties moeten kijken. De behaalde snelheden zijn indrukwekkend. Of vindt de webmaster deze wedstrijd niet interessant omdat er niets te zeiken valt? De verslaggeving is immers prima verzorgt via zweefportaal en de KNVvL heeft overduidelijk een sterk team afgevaardigd. Mijn donaties en de bijdrage van de KNVvL zijn goed besteed.

Welbeschouwd is de aandacht voor een tournooi op deze site omgekeerd evenredig aan de prestaties. Of ben ik de enige die een dergelijk patroon ziet? (waarschijnlijk wel, want erg veel bezoekers komen hier niet)

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: EGC Ostrow POLAND

Bericht door Webmaster » 10 aug 2013, 11:46

Nu, op de laatste dag van de WK junioren wordt het inderdaad erg spannend. Met een eerste plaats voor Peter Millenaar en een vierde plaats voor voor Ard Tielenburg en een achste plaats voor stefan Telkamp, kunnen er best nog drie podiumplaatsen uitrollen.
Er valt meer op in deze wedstrijd. Bijna alle Nederlandse deelnemers kunnen goed meekomen. Zo is een 22e plaats (Jan Willem van Doorn) in een deelnemersveld van 36 beslist geen slechte prestatie.

Ook de berichtgeving in de website is erg goed voor elkaar. Up to date commentaar gelardeerd met aardige terzake doende foto's is het mooie resultaat van de inspanning van hard werkende vrijwilligers. :tup:
Als we dat niveau toch ook eens op onze Nederlandse Kampioenschappen zouden kunnen halen..... :pray:

Afbeelding

Het is juist dat juniorenwedstrijden aanmerkelijk minder in de belangstelling staan dan die van de senioren.
Dat geldt voor alle sporten. Maar, de jeugd heeft de toekoms en ik denk dat we die toekomst met een gerust hart te gemoet kunnen zien.
Dit is overigens een open forum en iedereen die denkt dat aan een bepaald onderwerp te weining aandacht wordt besteed, kan dat vermeende hiaat zelf opvullen! Dat het hier om een hiaat gaat/ging ben ik met de vorige spreker eens.

Kerstens
Berichten: 120
Lid geworden op: 24 sep 2009, 15:38

Re: EGC Ostrow POLAND

Bericht door Kerstens » 10 aug 2013, 18:25

Moeilijk spannend in de standaard klasse....

http://www.junioren.wkzweefvliegen.nl/2 ... rowstart=0

vanzomeren
Berichten: 273
Lid geworden op: 03 nov 2009, 20:54

Re: EGC Ostrow POLAND

Bericht door vanzomeren » 12 aug 2013, 11:42

Limalfafa schreef: Mijn donaties en de bijdrage van de KNVvL zijn goed besteed.
Waar heb je die bijdragen en donaties van de KNVvL aan besteed :?:

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: EGC Ostrow POLAND

Bericht door Peter » 15 aug 2013, 12:00

vanzomeren schreef:
Limalfafa schreef: Mijn donaties en de bijdrage van de KNVvL zijn goed besteed.
Waar heb je die bijdragen en donaties van de KNVvL aan besteed :?:
Hij zal wel zijn bijdragen AAN de KNVVL bedoelen, waarschijnlijk zijn verplichte lidmaatschap. Die donaties zuigt hij uit zijn duim :grin:
Limalfafa schreef:Mischien vindt de webmaster een juniorenwedstrijd niet van voldoende niveau maar dan zou hij toch eens beter naar de prestaties moeten kijken. De behaalde snelheden zijn indrukwekkend. Of vindt de webmaster deze wedstrijd niet interessant omdat er niets te zeiken valt? De verslaggeving is immers prima verzorgt via zweefportaal en de KNVvL heeft overduidelijk een sterk team afgevaardigd. Mijn donaties en de bijdrage van de KNVvL zijn goed besteed.
Mij valt op dat op die zogenaamde KNVVL website, waar de verslaggeving zo prima verzorgt is, een record door Max Leenders gevlogen direct wordt vermeld, terwijl iemand die jaarlijks veel meer records vliegt nooit wordt genoemd. Dat moet onze officiele verenigingswebste voorstellen :grin: :bah:

Plaats reactie