Integratie gebiedsvisie Terlet

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Integratie gebiedsvisie Terlet

Bericht door Jan Ritsma » 11 okt 2012, 16:26

KLIK voor het document

Link op verzoek van auteur verwijderd. Webmaster 12-10-2012.

Henri Kennis
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 mei 2012, 22:08

Re: Integratie gebiedsvisie Terlet

Bericht door Henri Kennis » 11 okt 2012, 20:53

Wat is je punt?

Lonneke
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 dec 2011, 20:12

Re: Integratie gebiedsvisie Terlet

Bericht door Lonneke » 11 okt 2012, 23:16

Ik ben degene die deze presentatie heeft gehouden voor een groep medewerkers van natuurorganisaties en van recreatieorganisaties die op Terlet vergaderden. Ik deed dat op verzoek omdat ik projectleider was van de Integrale Gebiedvisie Terlet. Ik weet niet hoe Jan Ritsma hieraan komt. Ik had niet beoogd dat deze op deze site zou worden vertoond zonder enige toelichting. Feit blijft dat het een relevant verhaal is over zweefviegen en de natuur. Vertoning hier is out of context; mij is niet gevraagd om er een toelichting bij te geven. Moet ik even over nadenken.. half uur later, bij nader inzien: dit klopt dus voor geen meter. MAG HET WEG???

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Integratie gebiedsvisie Terlet

Bericht door Webmaster » 12 okt 2012, 00:39

Lonneke schreef:Ik ben degene die deze presentatie heeft gehouden voor een groep medewerkers van natuurorganisaties en van recreatieorganisaties die op Terlet vergaderden. Ik deed dat op verzoek omdat ik projectleider was van de Integrale Gebiedvisie Terlet. Ik weet niet hoe Jan Ritsma hieraan komt. Ik had niet beoogd dat deze op deze site zou worden vertoond zonder enige toelichting. Feit blijft dat het een relevant verhaal is over zweefviegen en de natuur. Vertoning hier is out of context; mij is niet gevraagd om er een toelichting bij te geven. Moet ik even over nadenken.. half uur later, bij nader inzien: dit klopt dus voor geen meter. MAG HET WEG???
Het mag van mij best weg. Wel jammer, want het is een leuke presentatie.
Het probleem is dat het niet op deze site staat, maar op die van de KNVvL en met Google gewoon voor iedereen te vinden is.
De link is:

Link op verzoek van auteur verwijderd. Webmaster 12-10-2012

Lonneke
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 dec 2011, 20:12

Re: Integratie gebiedsvisie Terlet

Bericht door Lonneke » 12 okt 2012, 01:13

Jan, ik heb dat inderdaad ook even opgezocht, en daar staat het in elk geval in een zekere context; er wordt pas een link aangeboden na een uitgebreid verhaal over wat er die dag gebeurde. Dat is al een heel verschil. Maar ook daar heb ik gevraagd de ppt op het besloten gedeelte te plaatsen. Ik vind uit z'n verband gerukte presentaties net zo riskant als de email duivel.

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Integratie gebiedsvisie Terlet

Bericht door Webmaster » 12 okt 2012, 08:49

Lonneke schreef:Jan, ik heb dat inderdaad ook even opgezocht, en daar staat het in elk geval in een zekere context; er wordt pas een link aangeboden na een uitgebreid verhaal over wat er die dag gebeurde. Dat is al een heel verschil. Maar ook daar heb ik gevraagd de ppt op het besloten gedeelte te plaatsen. Ik vind uit z'n verband gerukte presentaties net zo riskant als de email duivel.
Die context had ik niet , anders had ik die zeker vermeld. Ik vond het via Google zonder verdere beschrijving.
Als je niet wilt dat het openbaar is, is het beter om het niet op internet te zetten en zeker niet op een gedeelte dat door robots kan worden geindexeerd. Ook een besloten gedeelte is vaak erg betrekkelijk.
Verder is het aan te bevelen om in een presentatie die je publiceert je naam en eventueel emailadres op te nemen, alsmede een copyright clausule. Dat laatste had in dit geval weinig uitgemaakt, omdat het hier niet is gepubliceerd, maar slechts een link en een korte conclusie werd gegeven. Dat is een normale gang van zaken op internet en zeker niet onbehoorlijk o.i.d.

Lonneke
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 dec 2011, 20:12

Re: Integratie gebiedsvisie Terlet

Bericht door Lonneke » 12 okt 2012, 10:42

Jan schreef Het mag van mij best weg. Jan, jij bent toch de webmaster?
Ik merk nu hoe dat gaat, een lange draad met onzinnige discussie laten groeien... zucht

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Integratie gebiedsvisie Terlet

Bericht door Webmaster » 12 okt 2012, 12:12

Lonneke schreef:Jan schreef Het mag van mij best weg. Jan, jij bent toch de webmaster?
Ik merk nu hoe dat gaat, een lange draad met onzinnige discussie laten groeien... zucht
Wat wil je nu eigenlijk weg hebben? Het draadje hier op zweefvliegenonline of de pdf-file op de site van de KNVvL?
Het eerste wil ik best doen maar voor het tweede moet je bij de KNVvL zijn. Als die het weghalen is de file automatisch hier ook niet meer te zien. De discussie is in zoverre zinnig, dat iedereen moet begrijpen dat dat ze niet boos moeten worden op mensen die een link naar informatie plaatsen . Je boosheid moet zich richten tegen degene die het (onbevoegd) op internet gezet heeft.

Lonneke
Berichten: 26
Lid geworden op: 03 dec 2011, 20:12

Re: Integratie gebiedsvisie Terlet

Bericht door Lonneke » 12 okt 2012, 12:32

dank je wel

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: Integratie gebiedsvisie Terlet

Bericht door Jan de Hulster » 12 okt 2012, 19:39

De link is zo gemaakt naar het stuk.

Het is dus feitelijk openbaar:

http://www.knvvl.nl/actueel/nieuws-knvvl
en dan

http://www.knvvl.nl/actueel/nieuws-knvv ... ganisaties

en dan eve naar beneden scrollen voor het desbetreffende stuk.....

Plaats reactie