JKMS1992 schreef:
Ik zou een zweefvlieger die op een forum iets schrijft over een onderwerp dat helemaal niets te maken heeft met zijn functie als commissielid van het CLR niet willen vergelijken met de Koningin. Dat is toch echt wel iets anders. Ik denk ook dat er niet veel mensen zijn die zijn post lezen als geschreven in naam van de KNVvL.
Nogmaals, daar gaat het niet om. Als een KNVvL medewerker zich als privépersoon op een KNVvL forum misdraagt, dan denken mensen snel:"wat is dat daar voor een rare club". De koningin is slechts een extreem voorbeeld om duidelijk te maken dat je privé en zakelijk nooit 100% gescheiden kan houden.
JKMS1992 schreef:
Nogmaals, de KNVvL is niet verantwoordelijk wat iemand op hun forum schrijft. Net zo min als jij verantwoordelijk bent voor wat ik hier schrijf. En ach, niet verstandig: ik geloof niet dat die concurrerende vlieger noch iemand anders van het Wk wakker ligt van een onbeduidende posting ergens op een Nederlands forum.
Ik ben niet verantwoordelijk voor wat jij schrijft. Wel voor wat er op het forum staat. Een strafbaar feit, zoals bijvoorbeeld racistische uitlatingen, mag ik niet laten staan. Als ik dat toch doe dan is strafrechtelijke vervolging mogelijk.
Daar komt nog bij dat er op zweefportaal voortdurend met twee maten wordt gemeten. Een kist waarvan 1/3 deel €22.222,- euro kost is een grapje. Als ik dan konstateer dat de hele kist € 66.666 kost en dat een getal van de duivel is, dan wordt dat direct verwijderd. Vuilspuiterij van Maurits die op het randje van het strafrecht gaat zitten en door het ABZ als "ongelukkig" omschreven wordt kan echter gewoon blijven staan
JKMS1992 schreef:
Jan Ritsma schreef:
Het gaat er juist om, om de KNVvL te beschermen tegen bestuurders, invloedrijke personen, etc. die de KNVvL op den duur een slechte naam bezorgen.
Met het opmerkzaam maken van een WK-organisatie e.d. op deze posting en het breed uitmeten ervan op dit forum bereik je m.i. precies het tegenovergestelde (maar zoals ik al zie: ze zullen er niet wakker van liggen).
"Ze" liggen zo ongeveer nergens wakker van. De enige manier om onze bestuurders wakker te krijgen is door te klagen bij externe instanties. Anders wordt er nooit iets aan gedaan, want om klachten uit de nederlandse zweefvliegwereld lachen ze zich dood.