Bescherming tegen de zon

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Bescherming tegen de zon

Bericht door Jan Ritsma » 12 aug 2012, 06:13

zweuvert schreef:
Ik heb het vertaald in het Engels, en zolang ik van zweefportaal of de KNVvL niets verneem gaat er iedere dag een exemplaar naar een officiele instantie met een aangehechte klacht. Je mag daarbij denken aan de wedstrijdleiding van de WK, de FAI, en de Japanse zweefvliegfederatie etc. We gaan kijken of die allemaal ook schuddebuiken van het lachen.
Jezus vent waar maak je je druk om. Get a life!
Jezus heeft er niet veel mee te maken.
Mijn leven is prima in orde.
JuliettBravo schreef:
JR schreef:
Ik heb het vertaald in het Engels, en zolang ik van zweefportaal of de KNVvL niets verneem gaat er iedere dag een exemplaar naar een officiele instantie met een aangehechte klacht. Je mag daarbij denken aan de wedstrijdleiding van de WK, de FAI, en de Japanse zweefvliegfederatie etc.
Mooie oplossing Jan
Dank je.
JuliettBravo schreef:
( Wat hoop je hiermee te bereiken?
Dat iedereen mee kan lachen en het normbesef bij de KNVvL wat stijgt :roll:

Maar, Bart,
Het lijkt er erg op dat jij hier vulgaire en racistisch getinte uitspraken van een KNVvL official m.b.t. een Japanse mededinger, te vuur en te zwaard loopt te verdedigen. Wat is jouw mening over dat stukje wat hij schreef?
We hebben in iedergeval bereikt dat Maurits het (vermoedelijk :hypo: na contact met de webmaster) heeft verwijderd.

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Bescherming tegen de zon

Bericht door Limalfafa » 12 aug 2012, 08:15

Jan Ritsma schreef:
We hebben in iedergeval bereikt dat Maurits het (vermoedelijk :hypo: na contact met de webmaster) heeft verwijderd.
Goh Jan, is je grootheidswaanzin nu zo ver gevorderd dat je jezelf pluralis majestatis aangemeten hebt?

Het betreffende bericht is trouwens niet verwijderd maar gewijzigd, 7 dagen na je kinderachtige gebler, wat een eclantant succes.

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Bescherming tegen de zon

Bericht door Jan Ritsma » 12 aug 2012, 10:24

Limalfafa schreef:
Jan Ritsma schreef:
We hebben in iedergeval bereikt dat Maurits het (vermoedelijk :hypo: na contact met de webmaster) heeft verwijderd.
Goh Jan, is je grootheidswaanzin nu zo ver gevorderd dat je jezelf pluralis majestatis aangemeten hebt?

Het betreffende bericht is trouwens niet verwijderd maar gewijzigd, 7 dagen na je kinderachtige gebler, wat een eclantant succes.
De gebruikelijke leugens van onze Limalfafa. Mijn bericht was van 7-8-12 en de betreffende tekst waar het om ging is verwijderd op :
Gewijzigd door Dortu op 08-08-2012 19:45
Bij mij is dat één dag later en niet 7 dagen later.
De rest van je bericht bestaat uit de gebruikelijke annonieme scheldpartij. Gescheld en leugens. Verder kom je niet.

pietjebel
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 nov 2009, 14:39

Re: Bescherming tegen de zon

Bericht door pietjebel » 21 aug 2012, 11:58

Hoe toepasselijk, ziehier de: facekini! :hilarius:

Het beestje heeft dus een naam..... :grin:

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Bescherming tegen de zon

Bericht door Limalfafa » 21 aug 2012, 12:42

pietjebel schreef:Hoe toepasselijk, ziehier de: facekini! :hilarius:

Het beestje heeft dus een naam..... :grin:
Hilarisch. En de mensen in china dragen zo'n ding om niet te bruin te worden, stelletje racisten!!!! Mischien was dat ook wel de reden voor Mak om zich in te zwachtelen. Dus de webmaster vindt het nodig om een racist tegen racisme te beschermen, het moet niet veel gekker worden.

Gebruikersavatar
Francesco
Berichten: 149
Lid geworden op: 03 okt 2009, 12:20

Re: Bescherming tegen de zon

Bericht door Francesco » 24 aug 2012, 15:16

@limalfafa

U durft,
U kent Mak niet.
U kent zijn beweegreden niet.
U heeft nog nooit een weekje bij een OZ (of ander zonnig land) doctor meegelopen en alle "zonne kanker" gevallen de revue zien passeren.

Gaat u vooral door met dit soort serieuze zaken om zeep te helpen om wat voor reden dan ook.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Bescherming tegen de zon

Bericht door Peter » 24 aug 2012, 16:30

Francesco schreef:@limalfafa

U durft,
U kent Mak niet.
U kent zijn beweegreden niet.
U heeft nog nooit een weekje bij een OZ (of ander zonnig land) doctor meegelopen en alle "zonne kanker" gevallen de revue zien passeren.

Gaat u vooral door met dit soort serieuze zaken om zeep te helpen om wat voor reden dan ook.
Wie neemt limalfafa en henk poep nog serieus? Jij? :grin:

Gebruikersavatar
Francesco
Berichten: 149
Lid geworden op: 03 okt 2009, 12:20

Re: Bescherming tegen de zon

Bericht door Francesco » 25 aug 2012, 01:35

Nee

Henk Poepjes

Re: Bescherming tegen de zon

Bericht door Henk Poepjes » 25 aug 2012, 22:44

Peter schreef:Wie neemt limalfafa en henk poep nog serieus? Jij? :grin:
Peter, zou je mij aub niet over een kam willen scheren met 'limalfafa'? Ik ken die kerel (?) niet en ik heb niks naars gezegd over de nadelige effecten van de zon. Dank je. En @limalfafa, hou eens op met het verpesten van de sfeer!

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Bescherming tegen de zon

Bericht door Jan Ritsma » 30 aug 2012, 16:26

Met betrekking tot een klacht bij het ABZ over grove en racistisch getinte taal op het KNVvL forum, mocht ik van het bestuur antwoord ontvangen. Het ging om het volgende bericht van Maurits Dortu:
en de slang van z'n plasinstallatie hangt ook naar buiten...zou het een soort zeldzame, Japanse sleepstart/bandage fetisjisme zijn en komt ie op het moment van de kiek klaar...

Kan iemand in Uvalde dit uitzoeken...er zouden dan toch nog sporen te zien moeten zijn op de runway...uitgedroogde spermatozoïden met spleetogen of iets dergelijks...je zal er maar over uitglijden....
Deze schuttingtaal werd geuit richting een Japanse deelnemer aan de wereldkampioenschappen zweefvliegen 2012 te Uvalde.
Het antwoord van de KNVvL blinkt, zoals gewoonlijk, uit door vaagheden en tegenstrijdigheden.

Eerst probeert het bestuur lollig te zijn.
Daarna beweren zij ook (evenals ik) te vinden dat de uitlating "onhandig" is.
Zo leg je dus mensen woorden in de mond. Ik spreek niet van onhandig, maar van stuitend en vulgair. Dat is duidelijk iets anders.

Daarna zeggen ze "geen sancties te ondernemen". Ze bedoelen waarschijnlijk geen sancties op te leggen of stappen te ondernemen. ;)

Er waren andere manieren geweest om de zelfde scherpte te halen..... Ik zag het niet als een scherpe discussie maar gewoon als een vulgaire onnozele oprisping.

Dan komt de interessantste opmerking van ons afdelingsbestuur: Zodra het vormen aanneemt die niet kunnen , dan zullen ze zeker maatregelen nemen :cool:

We kunnen hierbij dus vaststellen dat het ABZ van mening is dat deze schuttingtaal best kan en toelaatbaar is, want zo niet, dan zouden ze immers niet geaarzeld hebben met ingrijpen. Prettig om te weten dat op zweefportaal met deze tekst de grenzen kennelijk niet bereikt zijn.

Plaats reactie