Integriteit in de zweefvliegsport

AnonymousS
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 jun 2012, 10:28

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door AnonymousS » 18 aug 2012, 02:20

Lijkt me sterk, denk eerder dat ze een nieuwe hobby heeft gevonden, breien ofzo

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door Limalfafa » 18 aug 2012, 13:33

Of ze heeft ruzie met de internet provider, die haar een ongecertificeerde router heeft proberen op te dringen.

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door pro » 20 aug 2012, 13:50

Witwas schreef:
Re: Integriteit in de zweefvliegsport

door pro » 08 aug 2012, 13:05



ericvg schreef:
Tja, heksen vliegen zo de club uit...........



Ericvg = Eric van Geetsum, ARI 47

Een "ARI" is een Airworthinees Review Inspector.
opererend onder de CAMO van de KNVVL
technicus van EZAC Axel
Ambtenaar bij Provincie Zeeland die onder (uit belastinggeld betaalde) werktijd nogal wat smaad, laster en beledigingen spuit op openbare fora (dit is niet zijn eerste keer....)

Bij de Provincie Zeeland "vliegt hij er vast niet uit" pro Berichten: 360Geregistreerd: 27 okt 2009, 19:01


Kijk Jolanda,

omdat iemand jouw op een zweefvlieg forum zit te klieren ben je nu aan het proberen om hem in zijn werk in discrediet te brengen.
Als dat niet lukt ga je dan zijn vrouw/vriendin? vertellen dat hij vreemd gaat met de secretaresse van de KNVVL?(weet niet eens of daar een secretaresse aanwezig is)
Dit is nu precies wat ik bedoel met dat een geschil met jouw automatisch betekend dat jij het geoorloofd vind om iemand op welke manier dan ook te beschadigen.

dat en niet je vliegen of instruktie maakt dat je zolangzamer hand door iedereen als een rotte apel word gemeden.

met vr gr Guido
Nee Guido, ik noem het beestje gewoon bij het naampje, zoals jij verzocht.

Ericvg = Eric van Geetsum = ARI 47 = KNVVL CAMO ARC Inspecteur, tevens ambtenaar van Provincie Zeeland, tevens postend op http://www.zweefportaal.nl onder de naam "Zoef".

Hij zal als ARC Inspecteur en als Provincie-Zeeland-ambtenaar toch wel zichzelf kunnen verantwoorden voor (regelrecht beledigende) internetpostings die hij (al dan niet in functietijd) heeft gepost?

Of zouden ze bij Provincie Zeeland net zo reageren als bij Vliegclub Hoogeveen:
"Nee hoor, u functioneert uitstekend, maar vanwege uw mening op internet, ontzetten wij u per direct uit functie".

Wat denk je?

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door Limalfafa » 20 aug 2012, 14:21

pro schreef:
Of zouden ze bij Provincie Zeeland net zo reageren als bij Vliegclub Hoogeveen:
"Nee hoor, u functioneert uitstekend, maar vanwege uw mening op internet, ontzetten wij u per direct uit functie".

Wat denk je?
Goh, nu is het weer omdat je iets op internet gezet hebt. De vorige keer ben je er bij Hoogeveen uit geknikkerd omdat je het vliegbedrijf frustreerde. Het is iedere keer wat anders. Geloofwaardig is anders.

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door pro » 20 aug 2012, 15:08

Limalfafa schreef:
pro schreef:
Of zouden ze bij Provincie Zeeland net zo reageren als bij Vliegclub Hoogeveen:
"Nee hoor, u functioneert uitstekend, maar vanwege uw mening op internet, ontzetten wij u per direct uit functie".

Wat denk je?
Goh, nu is het weer omdat je iets op internet gezet hebt. De vorige keer ben je er bij Hoogeveen uit geknikkerd omdat je het vliegbedrijf frustreerde. Het is iedere keer wat anders. Geloofwaardig is anders.
Het aantasten van mijn geloofwaardigheid, maakt onderdeel uit van de tactiek van lieden die kritiek op de zweefvliegpropaganda willen bagatelliseren.
Jij hoort bij die kliek.
En dat je een dame met een flinke bos hout voor de deur zou zijn, lijkt me nogal ongeloofwaardig.

Verder heb je wel gelijk: het hele samenstel van fulminerende "redenen" waarmee Vliegclub Hoogeveen onder aanvoering van SMEN's Guido Buisman mij eruit heeft gedonderd, is volstrekt ongeloofwaardig.
Het clubbestuur en Guido Buisman, Gezinus Lowijs en Jaap Vis zijn dan ook: ongeloofwaardig.

Jaap Vis, je weet wel: de ARC inspecteur die zei: "zij eruit of ik eruit!".

Nou, dat zit nu in het ABZ van de KNVVL.

Dergelijke ARC-inspecteurs zijn het visitekaartje van zweefvliegend Nederland en van de Human Factor: "de open sfeer waarin vragen gesteld mogen worden" (betreffende de aansprakelijkheid voor de blijvende luchtwaardigheid van een vliegtuig dat -bewust- op naam van een katvanger wordt geëxploiteerd door een tweedehandsverkoper ) .

Henk Poepjes

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door Henk Poepjes » 20 aug 2012, 17:47

pro schreef:
Limalfafa schreef:
pro schreef:En dat je een dame met een flinke bos hout voor de deur zou zijn[...]
Ik maak ernstig bezwaar tegen deze opmerking. De webmaster maakte eerder deze maand ernstig bezwaar tegen opmerkingen over die Japanse vlieger en dit valt wat mij betreft in dezelfde categorie, namelijk: groepen mensen beledigen onder verwijzing naar kenmerken die deze mensen nu eenmaal hebben en die niet relevant zijn. Dat de troll 'limalfafa' zich behelpt met een plaatje van een vrouw kan geen reden voor Pro(nk) zijn om het te hebben over 'bossen hout'. Juist zij zou moeten weten dat zij zich hiermee begeeft op een hellend vlak!

Ik eis dat dat Pro(nk) zich verontschuldigt! :nono:

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door Peter » 20 aug 2012, 21:12

Henk Poepjes schreef:
pro schreef:
Limalfafa schreef:
pro schreef:En dat je een dame met een flinke bos hout voor de deur zou zijn[...]
Ik maak ernstig bezwaar tegen deze opmerking. De webmaster maakte eerder deze maand ernstig bezwaar tegen opmerkingen over die Japanse vlieger en dit valt wat mij betreft in dezelfde categorie, namelijk: groepen mensen beledigen onder verwijzing naar kenmerken die deze mensen nu eenmaal hebben en die niet relevant zijn. Dat de troll 'limalfafa' zich behelpt met een plaatje van een vrouw kan geen reden voor Pro(nk) zijn om het te hebben over 'bossen hout'. Juist zij zou moeten weten dat zij zich hiermee begeeft op een hellend vlak!

Ik eis dat dat Pro(nk) zich verontschuldigt! :nono:
Heb je nu weer je pilletje niet ingenomen :nono:
Wij hebben twee bossen hout voor de deur en een open haard, so what :twisted:

Mr T
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jun 2010, 17:50

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door Mr T » 21 aug 2012, 08:46

Witwas schreef:
...even een kleine rectificatie over het feit dat jij niet aanwezig was op de bijzondere ALV(bijzondere algemene leden vergadering)
van de VCH waar jou opzegging werd besproken.
Deze ALV werd conform de statuten van de VCH door jouw aangevraagd en door ons bestuur uitgeschreven waarop een
zaal werd gehuurd om deze te houden.
Er was een ruime opkomst en er was uiteindelijk een stemming.
Op die avond had je de gelegenheid om je zaak op een normale manier te beplijten en er waren verschillende leden die best nieuwsgierig waren naar jouw kant van het verhaal.
Jij verkoos het om niet te komen opdraven zodat bij de mensen die bereid waren om jouw verhaal aan te horen voor piet snot hun avond hadden ingeleverd...

...groetjes Guido
Klopt dit feitelijk?

Henk Poepjes

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door Henk Poepjes » 21 aug 2012, 10:09

Peter schreef:Heb je nu weer je pilletje niet ingenomen :nono:
Peter, het is geen kwestie van pilletjes, het is een kwestie van respect. Als je vindt dat ik mij aanstel als ik mij opwind over dit (voor mij) belangrijke punt, dan vind je ook dat de webmaster zich niet zo druk moet maken over de wijze waarop Japanners besproken worden en dan vind je ook dat Pro(nk) zich op dit forum niet mag beklagen over de wijze waarop zij is behandeld op Hoogeveen.

Hoge bomen vangen veel wind, dus als Pro(nk) consequent aandacht kan en mag vragen voor haar problemen met Hoogeveen, dan zou het haar sieren als zij tenminste zou antwoorden wanneer zij wordt aangesproken op gedrag. Zij hoeft het niet eens te zijn met mijn standpunt, maar ik ben hier boos over, dus ik verwacht een reactie en als het even kan excuses.

Als dit uitblijft, dan zal ik het forumequivalent van een proefproces starten.

Henk

lowy
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 nov 2009, 12:21

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door lowy » 21 aug 2012, 17:33

Mr T schreef:
Witwas schreef:
...even een kleine rectificatie over het feit dat jij niet aanwezig was op de bijzondere ALV(bijzondere algemene leden vergadering)
van de VCH waar jou opzegging werd besproken.
Deze ALV werd conform de statuten van de VCH door jouw aangevraagd en door ons bestuur uitgeschreven waarop een
zaal werd gehuurd om deze te houden.
Er was een ruime opkomst en er was uiteindelijk een stemming.
Op die avond had je de gelegenheid om je zaak op een normale manier te beplijten en er waren verschillende leden die best nieuwsgierig waren naar jouw kant van het verhaal.
Jij verkoos het om niet te komen opdraven zodat bij de mensen die bereid waren om jouw verhaal aan te horen voor piet snot hun avond hadden ingeleverd...

...groetjes Guido
Klopt dit feitelijk?
Dit klopt voor 100%
Jolanda eiste eerst een bijzondere ledenvergadering en net voor aanvang liet ze het afweten!!!!!!!

Plaats reactie