Integriteit in de zweefvliegsport

dick kemp
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 dec 2011, 14:53

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door dick kemp » 23 jul 2012, 15:20

Jouw, Pro, reactie bewijst maar weer overduidelijk dat het jou niet om de zaak gaat, maar uitsluitend om mensen en de VCH te beschadigen. Je liegt alles aan elkaar en bent te slim om geen rechtzaak te beginnen. Dat doe je ook niet want dat zal jou, na al je betogen, enorm veel gezichtverlies geven, want dan moet alles op tafel en jij weet onderhand als geen ander dat er niets te winnen valt.
Bij elke vereniging is het zo dat bij lidmaatschapontzegging van een lid dit alleen kan bij besluit van de ledenvergadering. Daarbij heeft een belanghebbende het recht zijn/haar zaak te verdedigen. Jij wilde dat niet persoonlijk. Ik heb je daarom voor de ledenvergadering, per mail vragen gesteld, die jij wegens "lopende zaken" niet wilde beantwoorden. Dat is natuurlijk je goed recht, maar dat je nu achteraf, al maandenlang, dit forum van Jan Ritsema mag gebruiken om te klagen en te beschuldigen en als je er niet uitkomt te liegen valt mij zwaar van je tegen.Temeer omdat ik ook een andere Jolanda ken. Jammer dat jij je zelf zover onderuit haalt.
De leden hebben absoluut geen zwijgplicht, maar een discussie die al uitvoerig in de ledenvergadering is gevoerd, wordt hier op het forum niet nog een keer overgedaan.
In zijn algemeenheid is het zo dat als een instructeur een probleem heeft met een bestuurslid hij het bestuur hierop kan aanspreken. Kom je er niet uit dat kan je je probleem (als het een instructeurszaak is) in de instructeursvergadering voorleggen, die als instructeurscollege als collectief het bestuur kan aanspreken. Kom je er nog niet uit dan kan je een ledenvergadering organiseren en de leden om een uitspraak vragen. Kortom genoeg mogelijkheden om je belangen te verdedigen. Uiteindelijk zijn het de leden die de dienst uitmaken. De verwijten die jij voortdurend achteraf maakt naar individuele leden en/of bestuur zijn in juridische zin van geen enkele waarde. Het besluit is immers door de ledenvergadering genomen.

Witwas
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 mar 2012, 19:57

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door Witwas » 25 jul 2012, 08:45

ou, Henk, dan zal ik je iets verklappen.
Ik heb dit over mijzelf geschreven, OMDAT, let goed op:

Ik op de avond van de ledenvergadering van de Vliegclub Hoogeveen waar ik niet bij mocht zijn (wegens "schorsing") en waarin het clubbestuur aan de leden een ZWIJGPLICHT oplegde (jaja, er zijn meer mensen met gewetenswroeging die wel eens uit de school klappen ) , een interessant gesprek voerde met iemand die mij vertelde wat Guido Buisman en Gezinus Lowijs al ruim twee jaar lang in de wandelgangen van Vliegveld Hoogeveen OVER mij beweerden.
Wel, één van HUN belasteringen OVER MIJ was: "ja, de jeugd is gek met haar".

Dus ach, ik verwees (voor insiders) gewoon even naar "iets" dat in "de ijsberg" of "de mesthoop" ligt, VOLGENS AnonymousS.


Hoi Jolanda,

even een kleine rectificatie over het feit dat jij niet aanwezig was op de bijzondere ALV(bijzondere algemene leden vergadering)
van de VCH waar jou opzegging werd besproken.
Deze ALV werd conform de statuten van de VCH door jouw aangevraagd en door ons bestuur uitgeschreven waarop een
zaal werd gehuurd om deze te houden.
Er was een ruime opkomst en er was uiteindelijk een stemming.
Op die avond had je de gelegenheid om je zaak op een normale manier te beplijten en er waren verschillende leden die best nieuwsgierig waren naar jouw kant van het verhaal.
Jij verkoos het om niet te komen opdraven zodat bij de mensen die bereid waren om jouw verhaal aan te horen voor piet snot hun avond hadden ingeleverd.

Ben je waarschijnlijk voor het gemak vergeten daarom even deze reminder.

over de jeugd die gek op jouw zou zijn kan ik je verzekeren dat dit door gezienus en mij niet besproken is mischien dat je jouw dreig mail bedoeld naar een jong lid van onze club die niet wilde zeggen wat jij graag wilde horen waarna jij hem een in jouw eigen woorden een blafbrief stuurde met de nodige intimidatie en dreiging.
ik kan betreffend jeugd lid wel vragen of hij de mail even op dit forum zet ook even als reminder.

Voor wat betrefd de genoemde zwijgplicht heeft Dick Kemp je geloof ik voldoende antwoord gegeven waar haal je dit soort nonsens vandaan?

Volgens mij hebben wij (jij,ik en Gezienus )tijdens een kunst vlieg cursus op Terlet voor voor het eerst kennis gemaakt en dat is prompt op ruzie uitgedraaid,Jij was toenertijd nog enthousiast onderdeel van de entourage van de SZT.
later heb je in een PB naar aanleiding van een reaktie van mij op dit Forum terecht opgemerkt dat jij en ik onverenigbare karakters hebben.
Mijn eerlijke mening over jouw is dat er met je vliegen en instructie niets mis is,maar het probleem met jouw is dat als je word tegen gesproken dit onmiddelijk in een heilige oorlog uitmond.
Jij hebt naar eigen denken het heilig gelijk aan je zijde en zal elk middel gebruiken om de tegen partij te beschadigen daarmee word een grens gepasseerd die ik niet meer acceptabel vind.
Het moet niet zo zijn dat een ruzie binnen de club het risico met zich meebrengt dat het je huiskamer binnen word gebracht dat gaat veel te ver.
een beetje ruzie geen probleem maar mijn hobby uitoefenen met ogen in mijn rug vind ik niet meer leuk.
Dat en dat alleen maakt dat ik persoonlijk blij ben dat je niet meer bij ons vliegt.(puur mijn persoonlijke mening)

dus benoem deze hele afaire gewoon bij zijn naam een persoonlijke vete die door jou op dit Forum word uit gevochten.

groetjes Guido

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door pro » 25 jul 2012, 14:28

Witwas schreef:
Hoi Jolanda,

even een kleine rectificatie over het feit dat jij niet aanwezig was op de bijzondere ALV(bijzondere algemene leden vergadering)
van de VCH waar jou opzegging werd besproken.
Deze ALV werd conform de statuten van de VCH door jouw aangevraagd en door ons bestuur uitgeschreven waarop een
zaal werd gehuurd om deze te houden.
Er was een ruime opkomst en er was uiteindelijk een stemming.
Op die avond had je de gelegenheid om je zaak op een normale manier te beplijten en er waren verschillende leden die best nieuwsgierig waren naar jouw kant van het verhaal.
Jij verkoos het om niet te komen opdraven zodat bij de mensen die bereid waren om jouw verhaal aan te horen voor piet snot hun avond hadden ingeleverd.

Ben je waarschijnlijk voor het gemak vergeten daarom even deze reminder.

over de jeugd die gek op jouw zou zijn kan ik je verzekeren dat dit door gezienus en mij niet besproken is mischien dat je jouw dreig mail bedoeld naar een jong lid van onze club die niet wilde zeggen wat jij graag wilde horen waarna jij hem een in jouw eigen woorden een blafbrief stuurde met de nodige intimidatie en dreiging.
ik kan betreffend jeugd lid wel vragen of hij de mail even op dit forum zet ook even als reminder.

Voor wat betrefd de genoemde zwijgplicht heeft Dick Kemp je geloof ik voldoende antwoord gegeven waar haal je dit soort nonsens vandaan?

Volgens mij hebben wij (jij,ik en Gezienus )tijdens een kunst vlieg cursus op Terlet voor voor het eerst kennis gemaakt en dat is prompt op ruzie uitgedraaid,Jij was toenertijd nog enthousiast onderdeel van de entourage van de SZT.
later heb je in een PB naar aanleiding van een reaktie van mij op dit Forum terecht opgemerkt dat jij en ik onverenigbare karakters hebben.
Mijn eerlijke mening over jouw is dat er met je vliegen en instructie niets mis is,maar het probleem met jouw is dat als je word tegen gesproken dit onmiddelijk in een heilige oorlog uitmond.
Jij hebt naar eigen denken het heilig gelijk aan je zijde en zal elk middel gebruiken om de tegen partij te beschadigen daarmee word een grens gepasseerd die ik niet meer acceptabel vind.
Het moet niet zo zijn dat een ruzie binnen de club het risico met zich meebrengt dat het je huiskamer binnen word gebracht dat gaat veel te ver.
een beetje ruzie geen probleem maar mijn hobby uitoefenen met ogen in mijn rug vind ik niet meer leuk.
Dat en dat alleen maakt dat ik persoonlijk blij ben dat je niet meer bij ons vliegt.(puur mijn persoonlijke mening)

dus benoem deze hele afaire gewoon bij zijn naam een persoonlijke vete die door jou op dit Forum word uit gevochten.

groetjes Guido
Haha, "een persoonlijke vete".
Dat klinkt stukken beter voor Vliegclub Hoogeveen dan
"het verdoezelen door Vliegclub Hoogeveen van (dwang tot) vliegen op een niet-luchtwaardig en niet aantoonbaar WA-verzekerd vliegtuig" (door de eigenaar zélf wel aangeduid als "schroot" :hilarius: ).

Wat betreft de ledenvergaderingen; jij rectificeert iets dat je niet hebt te rectificeren, omdat hetgeen ik schreef geheel correct was.
Ik schreef over de vergadering waarin ik niet aanwezig mocht zijn wegens schorsing en waarin aan leden een zwijgplicht werd opgelegd.
Die vergadering werd gehouden op 25 november 2011.

NIET te verwarren met een bijzondere ledenvergadering op 16 december 2011 (toen mij, kort daarvóór was duidelijk geworden dat het clubbestuur in de vergadering van 25 november 2011 een zwijgplicht had opgelegd EN had gerefereerd aan het smaadschrift van gemeente Epe :ai: ).

Wat betreft "tegenspraak":

Wanneer een besluit tot NIET vliegen wordt genomen op grond van objectieve feiten (omissies in de papieren van een vliegtuig EN een imperfecte civielrechtelijk "bruikleenovereenkomst" die ruimte laat voor allerlei misverstanden), dan heeft een sleepvlieger (tevens examencoördinator/penningmeester) de DDI NIET tegen te spreken.
En zeker niet te chanteren met "dan sleep ik helemaal niet meer!"
En ook niet om zich heen te meppen met royementsbrieven en directe roosterverwijderingen (als je het over "blaf"brieven hebt! :evil: )
En een vliegtuigeigenaar heeft dat niet te duiden als "persoonlijke ruzie" of wat dan ook.
Zeker niet als hij in een PB aan Rob1234 erkend heeft dat dat vliegtuig schroothoopwaardig is EN dat hij NIET EENS WEET OF een vliegtuig WA-verzekerd moet zijn.... :evil:

Oh ja: de naam van de DERDE VLIEGCLUB?
Welke vliegclub is dat nou?

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door pro » 25 jul 2012, 14:49

dick kemp schreef:....Het besluit is immers door de ledenvergadering genomen.
Beste Dick:
Welk besluit is door de ledenvergadering genomen?

AnonymousS
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 jun 2012, 10:28

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door AnonymousS » 26 jul 2012, 21:51

het besluit de grote boze instructrice die links en rechts alles aanklaagt wat haar niet aanstaat uit de club te smijten?
geef ze is ongelijk.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door Limalfafa » 27 jul 2012, 09:28

AnonymousS schreef:het besluit de grote boze instructrice die links en rechts alles aanklaagt wat haar niet aanstaat uit de club te smijten?
geef ze is ongelijk.
Zeg AnonymousS je komt hier toch niet alleen om die arme j0pr0 te trollen. Dit is een serieus f0rum, je weet toch. Straks gaan mensen hier nog portnografische afbeelding plaatsen of zo.

Witwas
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 mar 2012, 19:57

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door Witwas » 27 jul 2012, 10:06

je vergeet wat

:annoy: :bye: :pfft: :wait: :yummy: :eek: :evil: :evil: :oops: :razz: :stress:

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door Limalfafa » 27 jul 2012, 10:37

Witwas schreef:je vergeet wat

:annoy: :bye: :pfft: :wait: :yummy: :eek: :evil: :evil: :oops: :razz: :stress:
EN CAPSLOCK MOET AAN! :hilarius:

ericvg

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door ericvg » 27 jul 2012, 12:14

Afbeelding
Tja, heksen vliegen zo de club uit...........
:hypo:

ericvg

Re: Integriteit in de zweefvliegsport

Bericht door ericvg » 27 jul 2012, 12:18

Maar meestal eindigt het zo:..................
Afbeelding

:!: :hilarius:

Plaats reactie