De Husky (PH-ELT) vliegt weer op Terlet!

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: De Husky (PH-ELT) vliegt weer op Terlet!

Bericht door Sieb » 17 apr 2012, 17:37

pro schreef:
Uit je antwoorden begrijp ik ook dat jij hierbij een ieder die dat wenst uitnodigt om de administratie van de PH-ELT (zowel bij het vliegtuig aanwezig als ook de technische administratie) in te zien.
Jij hebt kennelijk wat moeite met interpreteren.

Als jij alles zo graag wil weten (met kennelijk de achterdocht dat alles en iedereen waar een szt geur aan zit niet klopt) zoek dan zelf eerst eens even contact met Harold van der Linden en Hein van Leeuwen om te vragen of het allemaal wel goed zit. Je credibility wordt er in ieder geval op deze wijze niet beter op.

Ruud Holswilder
Berichten: 146
Lid geworden op: 11 dec 2011, 14:24

Re: De Husky (PH-ELT) vliegt weer op Terlet!

Bericht door Ruud Holswilder » 17 apr 2012, 17:50

Bottom line in deze discussie:
Er wordt weer gesleept met de Husky op Terlet voor een basistarief van 30 euro voor een sleep naar 400 meter.
Heb je twijfels of vragen over papieren of andere zaken, vraag dat dan aan de sleepvlieger.
Die zal met alle plezier de documenten tonen en je vragen beantwoorden.

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: De Husky (PH-ELT) vliegt weer op Terlet!

Bericht door pro » 18 apr 2012, 13:16

Sieb schreef:
pro schreef:
Uit je antwoorden begrijp ik ook dat jij hierbij een ieder die dat wenst uitnodigt om de administratie van de PH-ELT (zowel bij het vliegtuig aanwezig als ook de technische administratie) in te zien.
Jij hebt kennelijk wat moeite met interpreteren.

Als jij alles zo graag wil weten (met kennelijk de achterdocht dat alles en iedereen waar een szt geur aan zit niet klopt) zoek dan zelf eerst eens even contact met Harold van der Linden en Hein van Leeuwen om te vragen of het allemaal wel goed zit. Je credibility wordt er in ieder geval op deze wijze niet beter op.
Aha, dus op het gevaar af credibility te verspelen :? , mag ik hooguit mondeling VRAGEN of "het allemaal wel goed zit" :grin:

Dat zal ik eens gaan doen...

:wait:

member-only
Berichten: 27
Lid geworden op: 30 okt 2009, 09:48

Re: De Husky (PH-ELT) vliegt weer op Terlet!

Bericht door member-only » 18 apr 2012, 13:19

Of schriftelijk, via een e-mail ofzo.

Wat eet jij vanavond?

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: De Husky (PH-ELT) vliegt weer op Terlet!

Bericht door Jan de Hulster » 18 apr 2012, 14:05

een restje aardappel-prij schotel met gebraden kip en in de oven met kaas gegratineerd.
:grin:

member-only
Berichten: 27
Lid geworden op: 30 okt 2009, 09:48

Re: De Husky (PH-ELT) vliegt weer op Terlet!

Bericht door member-only » 18 apr 2012, 14:27

klinkt goed!

Plaats reactie