KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Henk Poepjes

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Henk Poepjes » 13 mar 2012, 18:38

Alex Landman schreef:Vind de opmerking van een zekere "Peter" uiterst ongepast en zeer onrespectvol. Heb de door jou genoemde persoon zeer goed gekend! Een zeer betrokken vlieger/bestuurslid die NIET rotzooide en met modder gooide!
Helemaal mee eens, heel erg onrespectvol. Peter Boot, een excuus naar deze mensen is m.i. wel op zijn plaats.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Peter » 13 mar 2012, 19:16

Alex Landman schreef:Vind de opmerking van een zekere "Peter" uiterst ongepast en zeer onrespectvol. Heb de door jou genoemde persoon zeer goed gekend! Een zeer betrokken vlieger/bestuurslid die NIET rotzooide en met modder gooide!
Het was eigenlijk niet mijn bedoeling om hier veel dieper op in te gaan. Maar als je aandringt dan moet dat maar.
Heb je het filmpje bekeken? Vind jij dat van verstand en goed vliegerschap getuigen? Eén turbulentiestootje en hij had de rest van de weg alleen af kunnen leggen zonder parachute. Hoe handig is het om op de trekhaak van een rijdende auto te springen en welke motorvlieger gooit de kist in een steile bocht en trekt gas dicht met een zweefkist er achter? Geef je mening eens over deze dingen. Er is geen haar op mijn hoofd die er over peinst om ooit ook maar één van deze dingen te doen.

lowy
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 nov 2009, 12:21

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door lowy » 13 mar 2012, 20:27

Peter,
Ik ken die hele vlieger niet maar ik weet wel dat er geen één sleepvlieger in een steile bocht het gas dicht gooit met een kist er achter en dat ook nog eens een keer op lage hoogte en buiten het glijbereik van het veld!!!!!
Maar daar is de meute al eerder over aan het bekvechten geweest!!
Laatst gewijzigd door lowy op 14 mar 2012, 08:51, 2 keer totaal gewijzigd.

Jan van Maarseveen

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Jan van Maarseveen » 13 mar 2012, 21:58

Peter, we doen allemaal wel eens iets wat niet zo slim is. Maar rechtvaardigt dat dan gelijk de dood van een jonge vader? Jou ken ik niet maar Alex Landman wel en die zegt niet zomaar iets. Is het nou zo moeilijk om een keer "sorry" te zeggen?

Webmaster, zou je mij willen uitschrijven op dit forum? Hartelijk dank daarvoor.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Peter » 14 mar 2012, 00:22

Jan van Maarseveen schreef:Peter, we doen allemaal wel eens iets wat niet zo slim is. Maar rechtvaardigt dat dan gelijk de dood van een jonge vader? Jou ken ik niet maar Alex Landman wel en die zegt niet zomaar iets. Is het nou zo moeilijk om een keer "sorry" te zeggen?

Webmaster, zou je mij willen uitschrijven op dit forum? Hartelijk dank daarvoor.
Dat is de achterlijkste reactie die je je maar voor kan stellen. Wie gaat er nu kletsen over de rechtvaardiging van de dood van een jonge vader? Je moet flink ziek zijn om dat hier ergens uit te lezen. Waar haal je het vandaan!

lowy
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 nov 2009, 12:21

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door lowy » 14 mar 2012, 12:42

Peter ik kreeg vanmorgen dit mailtje:

Ik zag je berichtje over onze Peter op het forum. Bekijk onderstaand filmpje en luister naar de tekst.
http://www.plaats.nl/drempt/videos/IoTu ... af-terlet/


Deze vent is helemaal geen zweefvlieger. Hij heeft ooit solo 13 gevlogen en heeft vorig jaar op 14 mei een startje gemaakt
op terlet met zijn familie, meer niet. Op het forum doet hij alsof hij alles weet en in het filmpje wordt duidelijk dat hij niet eens
een hoogtemeter kan aflezen.


Nederland laat zich meesleuren in de bevrediging van een forum verslaafde en onruststoker.

Neem aan dat jij dit wel kunt weerleggen.
Gr,
Lowy

Van den Dam
Berichten: 26
Lid geworden op: 30 mar 2010, 10:56

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Van den Dam » 14 mar 2012, 13:09

lowy schreef:Peter ik kreeg vanmorgen dit mailtje:

Ik zag je berichtje over onze Peter op het forum. Bekijk onderstaand filmpje en luister naar de tekst.
http://www.plaats.nl/drempt/videos/IoTu ... af-terlet/

Deze vent is helemaal geen zweefvlieger. Hij heeft ooit solo 13 gevlogen en heeft vorig jaar op 14 mei een startje gemaakt
op terlet met zijn familie, meer niet. Op het forum doet hij alsof hij alles weet en in het filmpje wordt duidelijk dat hij niet eens
een hoogtemeter kan aflezen.

Nederland laat zich meesleuren in de bevrediging van een forum verslaafde en onruststoker.

Neem aan dat jij dit wel kunt weerleggen.
Gr,
Lowy
Gelukkig kan je zelf op drie vliegvelden tegelijk gestart zijn! :? :eek:
Dán heb je recht van spreken! :roll:

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Peter » 14 mar 2012, 13:45

lowy schreef:Peter ik kreeg vanmorgen dit mailtje:

Ik zag je berichtje over onze Peter op het forum. Bekijk onderstaand filmpje en luister naar de tekst.
http://www.plaats.nl/drempt/videos/IoTu ... af-terlet/

Deze vent is helemaal geen zweefvlieger. Hij heeft ooit solo 13 gevlogen en heeft vorig jaar op 14 mei een startje gemaakt
op terlet met zijn familie, meer niet. Op het forum doet hij alsof hij alles weet en in het filmpje wordt duidelijk dat hij niet eens
een hoogtemeter kan aflezen.

Nederland laat zich meesleuren in de bevrediging van een forum verslaafde en onruststoker.

Neem aan dat jij dit wel kunt weerleggen.
Gr,
Lowy
Wat moet ik weerleggen? Dat bij de vliegclub Hoogeveen het normaal is dat iemand die solo 13 is en met zijn ouders vliegt geen zweefvlieger is en als een minderwaardig type beschouwd wordt dat zijn mond moet houden? Dat kunnen de solisten en leerlingen van Hoogeveen in hun zak steken. :grin:

lowy
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 nov 2009, 12:21

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door lowy » 14 mar 2012, 16:05

Kreeg dit mailtje en wou alleen maar wat opheldering.
Er is niks mis met iemand die solo vliegt,er zijn genoeg solisten waar ik mijn petje voor af neem.
Dacht alleen dat Peter op z'n minst wedstrijd vlieger was.Dit was eigelijk waar ik benieuwd naar was,na dat mailtje.
Gr,
Lowy

Witwas
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 mar 2012, 19:57

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Witwas » 14 mar 2012, 22:51

Had een reactie maar vind het eigenlijk te treurig voor woorden.
Darhalve verwijder ik hem maar weer.

Plaats reactie