KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Sieb » 12 mar 2012, 12:41

Beste Jolanda Pronk,

Wil je zo vriendelijk zijn om mijn postings in dit forum niet zo te verdraaien dat je mij persoonlijk nu tracht zaken in de mond te leggen die ik absoluut niet beweer c.q. waar ik achter sta. Jouw koppeling van allerlei zaken aan elkaar en daaruit door jou getrokken conclusies en beweringen op basis van eigen interpretaties laat ik volledig voor je eigen risico. Dat je jouw ongenoegen over jouw persoonlijke problemen op deze wijze aan de orde wil stellen is zeer treurig.

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door pro » 12 mar 2012, 13:54

Sieb schreef:Beste Jolanda Pronk,

Wil je zo vriendelijk zijn om mijn postings in dit forum niet zo te verdraaien dat je mij persoonlijk nu tracht zaken in de mond te leggen die ik absoluut niet beweer c.q. waar ik achter sta. Jouw koppeling van allerlei zaken aan elkaar en daaruit door jou getrokken conclusies en beweringen op basis van eigen interpretaties laat ik volledig voor je eigen risico. Dat je jouw ongenoegen over jouw persoonlijke problemen op deze wijze aan de orde wil stellen is zeer treurig.
Ja, dat liet Vliegclub Hoogeveen het vliegen op de PH-687 ook, hoewel ze wel eisten dat dat risico genomen werd.
Op straffe van excommunicatie.

De KNVVL heeft de Vliegclub daarin tot op de dag van vandaag gesteund.
En ook jij werd bedankt voor jouw bewezen diensten.

Dan zou ik denken dat er een zeker verband bestaat tussen de dank en de onderliggende actie.

Maar misschien staat alles wel op zichzelf... :roll:

wijsbrand
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2011, 20:42

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door wijsbrand » 12 mar 2012, 16:23

Witwas schreef:Hoi Jolanda,

Gezien het feit dat jij bij mijn weten de laatste 15jaar of zo niet bent geslaagd om betaald werk te vinden en daarover loonbelasting te betalen leef jij waarschijnlijk van onze belasting centen .
Derhalve riekt jouw zogenaamde verontwaardiging naar eigenbelang.

Ps heb je al een nieuwe bezem?het was vandaag al mooi weer


Het was vandaag mooi weer mevr Pronk,
Aangezien u,zo telezen,toch geen werk hebt had u uw tijd beter kunnen benutten door een lange wandeling temaken dan door het hier allemaal teverzieken met uw walgelijk gedrag.
Er loopt een spoor door Nederland van al de clubs waar u de zaak hebt lopen teverzieken.
Er is maar één op deze aardbol die zonde vrij is en dat is mevrouw Pronk,de paus kan volgens mij zo bij u terecht om zijn zonden tebelijden.
Ga toch fietsen en zorg dat wrok en fustraties uit uw lichaam verdwijnen.

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door pro » 12 mar 2012, 20:02

wijsbrand schreef: Er is maar één op deze aardbol die zonde vrij is en dat is mevrouw Pronk,de paus kan volgens mij zo bij u terecht om zijn zonden tebelijden.
Nou, bevestig je alweer het profiel van "een goed clublid": vooral zoveel mogelijk zonden hebben en misdrijven begaan!
Dan hoor je helemaal in De Nederlandse Zweefvliegsport.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Peter » 13 mar 2012, 08:48

wijsbrand schreef:Het is wel erg triest dat Biddinghuizen,Terlet, Teuge en nu Hoogeveen niet naar je heel goede adviezen willen luisteren en zich allemaal laten afglijden naar HEL en VERDOEMENIS.
De SZT (Terlet) wilde niet luisteren en heeft die hel en verdoemenis bereikt. De sleepvlieger/bestuurslid van Teuge die volgens Jolanda bravourstukjes uithaalde heeft zijn laatste stunt letterlijk niet overleefd. Blijven over, Biddinghuizen en Hoogeveen :stress: :stress: :grin:

wm1
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 nov 2010, 13:36

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door wm1 » 13 mar 2012, 09:18

Ik weet niet wie onder "Peter" dit bericht plaatste, maar het is zeer onkies om op een dergelijke manier te praten over een overledene. Bovendien heeft zijn manier van omkomen niets te maken gehad met het uitoefenen van de zweefvliegsport. Het getuigt niet echt van beschaving en hoort ook niet op dit forum thuis!
André van den Worm / VCTeuge.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Peter » 13 mar 2012, 09:46

wm1 schreef:Ik weet niet wie onder "Peter" dit bericht plaatste, maar het is zeer onkies om op een dergelijke manier te praten over een overledene. Bovendien heeft zijn manier van omkomen niets te maken gehad met het uitoefenen van de zweefvliegsport. Het getuigt niet echt van beschaving en hoort ook niet op dit forum thuis!
André van den Worm / VCTeuge.
Waar uit trek jij de conclusie dat ik een overledene niet respecteer? Het gaat om feiten. Eén daarvan is de bereidheid tot het nemen van risico's. Toen Jolanda klaagde over een sleepstart waarbij van alles mis ging werd ze de club uitgegooid, maar misschien had ze, net als bij de SZT, niet helemaal ongelijk. In dit draadje staat dit filmpje:


pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door pro » 13 mar 2012, 11:11

Peter schreef:
wijsbrand schreef:Het is wel erg triest dat Biddinghuizen,Terlet, Teuge en nu Hoogeveen niet naar je heel goede adviezen willen luisteren en zich allemaal laten afglijden naar HEL en VERDOEMENIS.
De SZT (Terlet) wilde niet luisteren en heeft die hel en verdoemenis bereikt. De sleepvlieger/bestuurslid van Teuge die volgens Jolanda bravourstukjes uithaalde heeft zijn laatste stunt letterlijk niet overleefd. Blijven over, Biddinghuizen en Hoogeveen :stress: :stress: :grin:
ter voorkoming van volstrekt misplaatste naamschade aan ZC Flevo:

In die club heb ik op dit moment, en trouwens al sinds een jaar of.... 7 ongeveer denk ik, het volste vertrouwen :bloemen:

Voor nog meer helderheid: toen ik lid was geworden vanuit een zomerkamp (geen onderzoek gedaan, gewoon enthousiast van zweefvliegen blijven hangen), bleek de club geterroriseerd te worden door één man.
Iemand met ALLE bevoegdheden.
Er waren veel (jonge) jongens die "rare verhalen" vertelden. Het leek een beetje op een zaak die nu voor de Amsterdamse rechtbank wordt gevoerd. Snapt u?

Behept met "mijn volstrekt criminele rechtsgevoel" :hypo: , gooide ik op een dag een tomaat naar die man :yummy: :grin:
Jaja, je zult mij maar kwaad krijgen. Dat lukte de man in ieder geval door een jongen (ca. 17/18 jaar) en zijn moeder voor grof vuil uit te maken waarbij ook nog klappen vielen.

Waar ik moeite mee had, was de houding van de GROEP: iedereen WIST dat het gebeurde. Niemand deed iets. En de afspraken die door bestuur & instructeurs waren gemaakt om zodanig op te treden dat de jeugd beschermd zou worden, werden in de praktijk niet nageleefd. Dat vond ik laf, maar daarmee.... viel ikzelf natuurlijk: buiten de groep.

Enkele jaren later hoorde ik dat de man uit de club was gezet. Dus heeft de club, hoewel iets later dan ik verwachtte, tóch wel zijn jeugd beschermd :!: :tup: :bloemen:
En ik hoop dat iedereen die destijds last heeft gehad van welke vorm van "misbruik" dan ook, tja, hoe zeg je dat? Ik wens ieder alle goeds! :comfort:

Vandaar: oordeel zelf.
Wat ik denk: dat ZC Flevo een goeie club is. Nu. En al een tijdje. Toch? Goed werk ZC Flevo!
En welk "spoor van vernieling" ik daar zou hebben aangericht? Mij een raadsel. :twisted:
Misschien groeit er wel een tomatenplant op de strip :grin:

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Peter » 13 mar 2012, 13:56

pro schreef: Waar ik moeite mee had, was de houding van de GROEP: iedereen WIST dat het gebeurde. Niemand deed iets. En de afspraken die door bestuur & instructeurs waren gemaakt om zodanig op te treden dat de jeugd beschermd zou worden, werden in de praktijk niet nageleefd. Dat vond ik laf, maar daarmee.... viel ikzelf natuurlijk: buiten de groep.

Enkele jaren later hoorde ik dat de man uit de club was gezet. Dus heeft de club, hoewel iets later dan ik verwachtte, tóch wel zijn jeugd beschermd :!: :tup: :bloemen:
En ik hoop dat iedereen die destijds last heeft gehad van welke vorm van "misbruik" dan ook, tja, hoe zeg je dat? Ik wens ieder alle goeds! :comfort:
op
Het lijkt de roomse kerk wel! :grin: :grin:

Alex Landman
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 jul 2011, 16:51

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Alex Landman » 13 mar 2012, 18:25

Vind de opmerking van een zekere "Peter" uiterst ongepast en zeer onrespectvol. Heb de door jou genoemde persoon zeer goed gekend! Een zeer betrokken vlieger/bestuurslid die NIET rotzooide en met modder gooide!

Plaats reactie