KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door pro » 08 mar 2012, 18:41

Op het zweefvliegforum van de Koninklijke Nederlandse Vereniging voor de Luchtvaart worden belastingontduikers tot verzetshelden geroemd.

De webmaster aldaar, tevens associated clublid van de vlieg-op-dat-schroot-of-ik-schiet-club in het Drentsche achterland, greep NIET in toen groot foto's werden geplaatst van politici (waaronder Onze Minister van Financiën) die daar werden vergeleken met MAFFIA.

Pas toen werd opgemerkt dat dergelijke uitlatingen de Nederlandse Zweefvliegerij een negatief imago geven ("hulde aan fraudeurs"-imago) , toén greep de webmaster in.

Je mag dus wel frauderen in de Nederlandse zweefvliegsport. (dan ben je een held!! :hypo: )
Je mag ook gezamenlijk bedenken hoe je dat gaat doen. ( dan "lig je goed in de club" :hypo: )
Je mag plannen vormen en trucjes verzinnen hoe je "de fiscus kunt naaien" en dat (ook met dergelijk taalgebruik) op een forum zetten.

Dat alles vindt de webmaster, aangesteld door de Afdeling Zweefvliegen van de Koninklijke Nederlandse Vereniging voor de Luchtvaart niet schadelijk voor de Nederlandse zweefvliegsport. Hij grijpt dan ook op dat moment niet in.
Nee hoor, Onze Minister mag van en onder de vlag van de KNVVL gerust voor maffia worden versleten.

Hoe schandelijk wil je het hebben?

dick kemp
Berichten: 22
Lid geworden op: 11 dec 2011, 14:53

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door dick kemp » 08 mar 2012, 18:59

Jij hebt het altijd over recht en krom, maar beschuldigt hier de KNVVL van iets waarover de KNVVL geen enkele mening heeft gegeven. Als iemand praat over het ontwijken van belasting, corrigeer jij dat naar ontduiken. Vervolgens beschuldig jij die persoon dat hij de belasting wil ontduiken.
Kijk toch eens vaker in de spiegel....

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Sieb » 08 mar 2012, 19:30

waar is de humor gebleven stelletje zuurpruimen...................

l_steenbrink
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 jul 2010, 09:13

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door l_steenbrink » 08 mar 2012, 19:47

Mijn ervaring is, dat de hoogste belastingmoraal te vinden is bij mensen die nauwelijks of geen belasting moeten betalen.
Sieb ziet ergens humor? Maak mij deelgenoot, want dat kan ik gebruiken :)

Witwas
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 mar 2012, 19:57

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Witwas » 08 mar 2012, 20:12

Hoi Jolanda,

Gezien het feit dat jij bij mijn weten de laatste 15jaar of zo niet bent geslaagd om betaald werk te vinden en daarover loonbelasting te betalen leef jij waarschijnlijk van onze belasting centen .
Derhalve riekt jouw zogenaamde verontwaardiging naar eigenbelang.

Ps heb je al een nieuwe bezem?het was vandaag al mooi weer


pro schreef:Op het zweefvliegforum van de Koninklijke Nederlandse Vereniging voor de Luchtvaart worden belastingontduikers tot verzetshelden geroemd.

De webmaster aldaar, tevens associated clublid van de vlieg-op-dat-schroot-of-ik-schiet-club in het Drentsche achterland, greep NIET in toen groot foto's werden geplaatst van politici (waaronder Onze Minister van Financiën) die daar werden vergeleken met MAFFIA.

Pas toen werd opgemerkt dat dergelijke uitlatingen de Nederlandse Zweefvliegerij een negatief imago geven ("hulde aan fraudeurs"-imago) , toén greep de webmaster in.

Je mag dus wel frauderen in de Nederlandse zweefvliegsport. (dan ben je een held!! :hypo: )
Je mag ook gezamenlijk bedenken hoe je dat gaat doen. ( dan "lig je goed in de club" :hypo: )
Je mag plannen vormen en trucjes verzinnen hoe je "de fiscus kunt naaien" en dat (ook met dergelijk taalgebruik) op een forum zetten.

Dat alles vindt de webmaster, aangesteld door de Afdeling Zweefvliegen van de Koninklijke Nederlandse Vereniging voor de Luchtvaart niet schadelijk voor de Nederlandse zweefvliegsport. Hij grijpt dan ook op dat moment niet in.
Nee hoor, Onze Minister mag van en onder de vlag van de KNVVL gerust voor maffia worden versleten.

Hoe schandelijk wil je het hebben?

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door pro » 09 mar 2012, 11:58

Witwas schreef: Gezien het feit dat jij bij mijn weten de laatste 15jaar of zo niet bent geslaagd om betaald werk te vinden en daarover loonbelasting te betalen leef jij waarschijnlijk van onze belasting centen .
Derhalve riekt jouw zogenaamde verontwaardiging naar eigenbelang.

Ps heb je al een nieuwe bezem?het was vandaag al mooi weer

Hoi Guido,
Jouw "weten" kenmerkt zich door afwezigheid van wetenschap.
Dat demonstreerde je ook al hardnekkig ter zake journaalplicht, verzekeringen en recht.... :hypo:

Maar toegegeven: je bent een goed (tweedehandsmotor)verkoper: als je iets niet weet, brul je gewoon heel hard het woord "feit" ervoor, en dan gelooft iedereen jou. Wie zou het aandurven jou niet te geloven? :eek:

je hebt maar even onder een alias gepost? Iets te maken met het door jou geopperde "forumverbod" (eenzijdig: propaganda toegestaan! kritiek op syrische wijze neer te slaan) van de VCH en jouw schijnheiligheid dat jij je daar altijd aan hebt gehouden?

Kijk nog even naar jouw post in de draad over slepen (en motormuis; het is stil op Teuge....): jouw post over het checken van de verzekering zou je nog weghalen. had je vijf keer beloofd weet je nog?
Maar geeft niet hoor: dat checken van je verzekering zou je geen kwaad doen! Had je beter wat eerder kunnen doen (als je kan LEZUH, tenminste....)

Witwas
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 mar 2012, 19:57

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Witwas » 09 mar 2012, 13:11

pro schreef:
Witwas schreef: Gezien het feit dat jij bij mijn weten de laatste 15jaar of zo niet bent geslaagd om betaald werk te vinden en daarover loonbelasting te betalen leef jij waarschijnlijk van onze belasting centen .
Derhalve riekt jouw zogenaamde verontwaardiging naar eigenbelang.

Ps heb je al een nieuwe bezem?het was vandaag al mooi weer

Hoi Guido,
Jouw "weten" kenmerkt zich door afwezigheid van wetenschap.
Dat demonstreerde je ook al hardnekkig ter zake journaalplicht, verzekeringen en recht.... :hypo:

Maar toegegeven: je bent een goed (tweedehandsmotor)verkoper: als je iets niet weet, brul je gewoon heel hard het woord "feit" ervoor, en dan gelooft iedereen jou. Wie zou het aandurven jou niet te geloven? :eek:

je hebt maar even onder een alias gepost? Iets te maken met het door jou geopperde "forumverbod" (eenzijdig: propaganda toegestaan! kritiek op syrische wijze neer te slaan) van de VCH en jouw schijnheiligheid dat jij je daar altijd aan hebt gehouden?

Kijk nog even naar jouw post in de draad over slepen (en motormuis; het is stil op Teuge....): jouw post over het checken van de verzekering zou je nog weghalen. had je vijf keer beloofd weet je nog?
Maar geeft niet hoor: dat checken van je verzekering zou je geen kwaad doen! Had je beter wat eerder kunnen doen (als je kan LEZUH, tenminste....)
Hoi Jolanda,

gezien het feit dat jij degene bent die Witwas machine handel hebt geintroduceerd leek het me wel leuk,
maar geeft niet wat me wel intrigeert is dat je ondertussen op dit en het andere forum
al de hele zweefvliegerij hebt beschuldigd van zowat het hele wetboek ben je bij het IVW geweest en bij de luchtvaart politie(aardige mensen trouwens)en is er bij mijn weten door jouw zelf nog nooit een rechtzaak gevoerd of gewonnen.
Heb je na je studie (waar je altijd mee loopt te pronken)uberhaupt ooit betaald als jurist gewerkt(een blauwe maandag mischien)
Wat je gebruikelijk in al je epistels zet is mischien voldoende om indruk op de gemiddelde leek te maken maar
maakt verder een verwarde indruk en snijdt wettelijk nauwelijks hout.(heb e.e.a.laten controleren door echte juristen).
Als je tegen mij of iemand anders een zaak denkt te hebben begin dan gewoon een procedure en vecht het
uit en laat maar zien hoe goed je bent in je vak.nu is het alleen in de winterstop leuk als je loopt te mopperen.
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar,ik haal niets weg uit die draad van motormuis heb dat ook nooit toegezegd zeker niet nadat je in een PB mij dacht te moeten dreigen,werkt bij mij absoluut averechts.

Dus gewoon een grote meid zijn klaag me aan en voer een zaak of stop met zeuren.

met vr gr Guido oh nee witwas

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door pro » 10 mar 2012, 15:59

Witwas schreef: Wat je gebruikelijk in al je epistels zet is mischien voldoende om indruk op de gemiddelde leek te maken maar
maakt verder een verwarde indruk en snijdt wettelijk nauwelijks hout.(heb e.e.a.laten controleren door echte juristen).
met vr gr Guido oh nee witwas
Nou, gelukkig maar dan.
Beter iets dan niets.

Valt er misschien nog een bezemsteel van te maken. Zou jij daar de papieren bij kunnen "regelen" Guido? :grin:
Want ik vlieg niet op ongecertificeerde bezemstelen hoor

"Echte juristen" :?
Goeie titel. misschien :wait:

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door pro » 10 mar 2012, 16:55

Sieb schreef:waar is de humor gebleven stelletje zuurpruimen...................
Oh, dus nu vind jíj het ineens niet leuk meer?

Heb ik nieuws voor jou: ik heb me echt rotgelachen de afgelopen vijf maanden. (NOT)

Bel je collega-bestuurslid de secretaris van Vliegclub Hoogeveen even.
Hij noemt wat daar binnen eigen gelederen gebeurt: MENSONWAARDIG.

Wat denk je: humor? :evil:
Of heb je een paar maanden effe dubbel gelegen en dacht je dat het verder wel zou overwaaien? :wait:

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: KNVVL neemt het op voor belastingontduikers

Bericht door Sieb » 10 mar 2012, 17:15

wat een frustratie allemaal......................

zeilen is ook een leuke hobby!

Plaats reactie