Club verzoekt instructeur om op te stappen

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Club verzoekt instructeur om op te stappen

Bericht door Peter » 21 dec 2011, 20:19

Moeilijk? Jij zit in het bestuur van een zweefvliegclub. Jij neemt het op voor je collega's.
Kan jij uitleggen waarom niemand wil zeggen uit welke mensen het VCH bestuur bestaat?
Kan jij uitleggen wat het verschil is tussen royeren en dwingend vragen om op te stappen?

Je kan als club trots zijn omdat de statuten geen royement kennen, maar hoe trots mag je dan zijn als dat via stinkende zaakjes op een andere manier wordt geregeld? Als clubbestuur moet je iedereen recht in de ogen kunnen zien. In Hoogeveen durven ze niet eens te zeggen wie ze zijn.

Rob Millenaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 dec 2011, 08:25

Re: Club verzoekt instructeur om op te stappen

Bericht door Rob Millenaar » 21 dec 2011, 21:09

Peter schreef: In Hoogeveen durven ze niet eens te zeggen wie ze zijn.
Tja, durf jij te zeggen wie jij dan eigenlijk wel bent? Dat wil ik dan ook wel eens weten. Of blijf je liever anoniem?
In Hoogeveen is er niets te verbergen, ook al wordt dat hier in dit forum door allerlei vage figuren beweerd. Als je vragen hebt dan stuur je toch gewoon even een mailtje? Deze discussie gaat alleen maar over kwalijke verdachtmakingen door lieden die geen moeite willen doen om langs normale wegen achter de feiten te komen.

guido
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2011, 21:39

Re: Club verzoekt instructeur om op te stappen

Bericht door guido » 21 dec 2011, 21:44

Hoi Rob,(en Sieb)

Ik vind dat jullie een beetje moeten respecteren dat Peter Behoefte heeft aan strikte
privacy bij het belasteren van mensen in wiens schaduw hij nog niet eens kan staan.
Ongeveer net zo moedig als belletje trekken bij de buren en dan hard weglopen.
Vind eigenlijk dat je moet stoppen met reageren de gemiddelde held heeft er dan
meestal snel genoeg van.
Laten we vooruit kijken naar het nieuwe seizoen is veel leuker.
Als je toch nieuwschierig blijft stuur ik je wel een foto van hem.

met vr gr Guido

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Club verzoekt instructeur om op te stappen

Bericht door Peter » 22 dec 2011, 07:35

guido schreef:Hoi Rob,(en Sieb)

Ik vind dat jullie een beetje moeten respecteren dat Peter Behoefte heeft aan strikte
privacy bij het belasteren van mensen in wiens schaduw hij nog niet eens kan staan.
met vr gr Guido
Guido, dat zijn grote woorden. Als je mij van laster beschuldigt, beschuldig je mij van een strafbaar feit.
Zoek de omschrijving eens op in het wetboek en staaf daarna hier je bewering. Iemand lukraak van laster beschuldigen IS laster.

Jij bent zweefvliegtuigtechnicus en sleepvlieger bij de VCH en bezit vijf (zweef)vliegtuigen, waarvan je sommige geheel vrijblijvend en om niet en uit pure filantropie aan de club ter beschikking stelt. Met jou wil het VCH bestuur vast geen ruzie. Dat jij onzettend de pest hebt aan het lid dat nu geroyeerd is, blijkt ondermeer uit je uitspraken in dit draadje.
Je weet ook in dit draadje te vertellen dat de manier waarop dit lid geloosd wordt (juridisch) heel iets anders is dan royeren.
Gelukkig zet je het woordje juridisch er bij, want je bent niet zo dom dat je zelf niet begrijpt dat het in de praktijk op het zelfde neer komt.

Mijn mening is dat het stinkt. Dat ik dit anoniem schrijf noem jij laf, maar ik noem het verstandig. Ik zie niet in waarom ik jou en je bestuur een aanknopingspunt zou moeten geven om mij net zo te behandelen als Jolanda.
Voor een bestuur ligt dat anders, want bestuursleden bekleden een openbare functie en moeten verantwoording afleggen aan de ALV. Ik vrees dat geen enkel lid dat bij zijn volle verstand is, op de ALV moeilijke vragen gaat stellen, want er zou zo maar een briefje in zijn brievenbus kunnen vallen waarin hem gevraagd wordt naar een andere club om te zien.

Sieb schrijft dat ik bij de Kamer van koophandel kan opvragen wie er in het VCH bestuur zitten. Dat snap ik best, maar daar gaat het niet om. Ik wilde alleen maar testen of ze zelf bereid waren en rechte rug hadden om hier hun naam te noemen, meer niet.

De lezers moeten hun eigen conclusies maar trekken.

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: Club verzoekt instructeur om op te stappen

Bericht door Jan de Hulster » 22 dec 2011, 09:41

Hier ff wat luchtigers:
http://www.busybus.co.uk/Design/santa/busybus_santa.swf

of wat uit de oude doos over iets heel anders.

http://dotsub.com/view/01ad2718-073c-47 ... a72e199d55

prettige feestdagen.

guido
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 apr 2011, 21:39

Re: Club verzoekt instructeur om op te stappen

Bericht door guido » 22 dec 2011, 10:41

Beste Peter,

wat jij verstandig noemt noem ik laf.
Je hebt alleen op dit forum lopen nawauwelen wat anderen hebben beweert zonder bewijzen
zonder bronvermelding.
Verder nodig ik je van harte uit om me te vervolgen wegens het jouw vals beschuldigen van laster
anders dan jij kan ik alles wat ik beweer dokumenteren en bewijzen.
Lijkt met geinig een anonieme bron die zelf mensen van dingen beschuldigd zonder bewijs uitsluitend op
basis van beweringen uit tweede en derde hand.die aangifte doet.
verder even voor de liefhebbers een leuk ander forumpje ga maar eens zoeken mischien zie je iets bekends.

http://www.mercedesforum.nl/

zoek de overeenkomsten.

met vr gr Guido.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Club verzoekt instructeur om op te stappen

Bericht door Peter » 22 dec 2011, 11:56

guido schreef:Beste Peter,

anders dan jij kan ik alles wat ik beweer dokumenteren en bewijzen.

met vr gr Guido.
:grin: Dat geloof ik niet,want als ik je vraag om uit te leggen waar ik laster gepleegd zou hebben dan praat je er overheen en komt met een Mercedesforum aanzetten :hilarius:

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: Club verzoekt instructeur om op te stappen

Bericht door Jan de Hulster » 22 dec 2011, 12:35

http://www.mercedesforum.nl/forum/viewt ... 118d2e5753

misschien wordt bedoeld de peter uit het draadje van die beschoten mercedes?

vrremde draad is dit aan het worden, je kan wel zien dat het regent en er niet gevlogen kan worden. :grin:

wel een beetje lief zijn voor elkaar zo vlak voor de kerst mannen (?) :bloemen:

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Club verzoekt instructeur om op te stappen

Bericht door Peter » 22 dec 2011, 12:43

Jan de Hulster schreef: misschien wordt bedoeld de peter uit het draadje van die beschoten mercedes?
Als afschrikwekkend voorbeeld van wat me te wachten staat als ik het waag Guido tegen te spreken ? :eek:

bb_
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2009, 19:49

Re: Club verzoekt instructeur om op te stappen

Bericht door bb_ » 22 dec 2011, 15:07

Peter schreef:...want bestuursleden bekleden een openbare functie en moeten verantwoording afleggen aan de ALV.....
Precies en dus niet aan buitenstaanders zoals bezoekers van een forum.

Bert Bron
Vliegclub Hoogeveen

Plaats reactie