Het is rustig op het SZT-front

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Het is rustig op het SZT-front

Bericht door Jan Ritsma » 02 feb 2010, 19:02

Er wordt al gesuggereerd dat Ruud en ik zou zijn gevraagd om even rustig aan te doen en stilte in acht te nemen zelfs bedreiging wordt niet uitgesloten.

Bedreiging is de laatste tijd niet voorgekomen. Ik denk dat die mensen die dat eventueel als optie zien mij te goed kennen, zodat ze beseffen dat dat ze direct de hoofdprijs zou opleveren en wat die is houd ik nog even geheim. :grin:
Een verzoek heb ik wel gehad maar dat richt zich op een beperkt gebied en daar heb ik gevolg aan gegeven om de onderhandelingen niet te verstoren.

Mijn mening over de op dit moment ontstane situatie? Tja, De SZT zal alles in het werk stellen om tijd te winnen. Mensen die echt aan die tafel zitten om Terlet te redden zijn kwetsbaar omdat de SZT niet de zelfde doelstelling heeft. Tijd is aan de kant van de SZT. Het moment dat ze de SNZT failliet hebben, de handel kunnen overnemen en hun kas kunnen spekken komt steeds naderbij.

In het boekje "Kopstukken" van Godfried Bomans las ik een interview met " de Bokser".
Meneer kunt U mij in het kort het geheim van Uw succes uit de doeken doen? vraagt Bomans. Om vervolgens zijn schepping te laten antwoorden: "doorslaan tot het afgelopen is". :)

Die Bomans is een man naar mijn hart.

Plaats reactie