Het geschil tussen de SZT en de SNZT

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Het geschil tussen de SZT en de SNZT

Bericht door Jan Ritsma » 23 dec 2009, 16:09

Een bezorgde Terletgebruiker schrijft mij"
Voor mei dit jaar moet er een IBA(rioolwater behandelingsinstallatie) zijn aangelegd.
Zo niet dan is het geduld bij de gemeente op. Net als het geld van de SNZT. Dit houd onherroepelijk sluiting in van Terlet.
De gemeente heeft telkens en nu al vijf jaar uitstel verleend en kan dat nu juridisch niet meer doen.
Je kunt kennelijk als je maar goed gebruik weet te maken van wettelijke bepalingen makkelijk gelijk krijgen in een kort geding.
Helaas ik zie het heel somber in voor terlet.
Als de SZT de procedure verloren had dan was er de mogelijkheid geweest om het terrein aan een andere gegadigde te verhuren die ondanks de stenen op de strip en de toestand van de hangaar wel bereid geweest was om zijn financiele steentje bij te dragen aan het voortbestaan van Terlet

Leve het SZTbestuur dat met zijn stichting financieel aan de grond zit en door juridische spitsvondigheden de gaten in zijn begroting weet af te wentelen op de overige Terletgebruikers die deze last niet kunnen dragen. :tup:

Leve het SZTbestuur dat met zijn stichting financieel aan de grond zit en door juridische spitsvondigheden gratis gebruik mag blijven maken van de strips en daarmede voor de rest van zweefvliegend Nederland en, ironisch genoeg ook voor zijn eigen deelnemers, het Nederlandse zweefvliegcentrum vermoord. :tup:

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Het geschil tussen de SZT en de SNZT

Bericht door Jan Ritsma » 23 dec 2009, 16:49

In het KNVvL forum vraagt een andere deelnemer die zijn deelnemerschap van de SZT opzegde zich af:
Ik denk dat SZT-deelnemers zich daarom even het volgende moeten afvragen: Durf jij als SZT-deelnemer dadelijk de overige Terlet-gebruikers nog recht in de ogen te kijken, als je je beseft dat jij (nog even) kan vliegen op de T-strip omdat die andere Terlet-gebruikers wel netjes de huur hebben betaald?
Volgens een ruimschoots voldoende aantal getuigen tijdens de recente SZT-deelnemersvergadering kan je die overweging nog maken tot het einde van dit jaar.
Dat is ook mijn vraag: Durft U die overige Terletgebruikers nog recht in de ogen te kijken??

Plaats reactie