KNVvL loost kritische leden

Plaats reactie
Frank
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 mei 2019, 08:49

Re: KNVvL loost kritische leden

Bericht door Frank » 26 aug 2022, 11:07

Het is mij onduidelijk waarom de zuurstofinstallatie niet is onderzocht en de vulfles niet op water is nagekeken. Ook erg vreemd dat iemand na een mededeling van de bevoegde auhtoriteit die mededeling niet herhalen mag. Ik vrees dat met dit vonnis iedere journalist zonder pardon uit iedere vereniging kan worden gegooid.

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: KNVvL loost kritische leden - witwassen van kist

Bericht door pro » 28 jan 2023, 12:50

Jan Ritsma schreef:
11 aug 2022, 09:11
Hi Sieb, bedankt voor je reactie. Ik was je bijna vergeten. Je wond je destijds duidelijk op dat het ongeval waarbij je goede vriend Renckens (die tijdens het ongeval de gezagvoerder was) betrokken was in de fora werd gepubliceerd. Je was ook de eerste die vond dat zweefvliegers die kritiek durfden te hebben op KNVvL bestuurders, hun lidmaatschap moest worden ontnomen. Zit je nu nog steeds te wachten op de uitkomst van dat onderzoek dat niet loopt en volgens de ZA luchtvaartautoriteit niet direct na het ongeval gemeld was?
Zit je al in een bestuursfunctie Bij de KNVvL?
Siebout Gooszen - Sieb -PH-687!!!!......
ILT
Zelfregulering
Als verzekeringsman zeggen dat het voor de WA verzekering niet uitmaakt dat het BVI op naam staat van een inmiddels failliete partij.
Héél bijzonder.
En dan achteraf ook menen dat in het logboek losse briefjes die eruit gevallen zouden zijn niet aan de gezagvoerder zou worden tegengeworpen ingeval een ongeval zou gebeuren (mogelijk met de dood van een leerling van vliegclub Hoogeveen ten gevolge).
DAT is Siebout Gooszen.
Typisch verzekeringsman:
vóór een schadegeval iets anders beloven dan erna.
En nog wel meer schunnigs trouwens.

Gek trouwens dat die PH-687, die toch zo super luchtwaardig was volgens Sieb en volgens nog meer (via de zelfregulering gecertificeerde!!) techneuten van de KNVvL-zweefvliegsporters (die zelfs dekking kregen van Frits Brink en een curator uit kantoor Hekkelman notarissen, nota bene het kantoor van Van Mourik die toch zo'n geweldige beoordeling had gegeven voor een afstudeerscriptie over de gezamenlijke eigendom van zweefvliegtuigen....), zo snel na aankoop weer is doorverkocht.
Van SZT naar Buisman/EHHO)
waar
de instructeurs de luchtwaardigheid moesten bewijzen door erop te gaan vliegen
(gek-die omgekeerde wereld...)waarna de kist rap naar Duitsland en dus buiten zicht van ILT is verkocht.

Een onvoorstelbaar boosaardig voorop gezet plan om een uiterst capabele en integere instructeur (die inderdaad kritiek had gehad op bestuurders van de SZT wegens financieel mismanagement en misleiding van deelnemers, niet geheel onterecht zoals achteraf is gebleken) de sport uit te werken.

Nou Sieb... dáár sta je dan. Op dit forum en in het grote zwartboek.
Ik zal je groeten zoals je vrindje pietje bel doet:
Nou, dooeeeg!!!

Plaats reactie