Grensoverschrijdend gedrag

pro
Berichten: 424
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door pro » 03 jul 2022, 09:33

Zo, het gaat goed met de maatschappelijke ontwikkeling en onderkenning van grensoverschrijdend gedrag.

Ik denk vaak aan (de meesten van) jullie (die de andere kant op keken en kijken, of erger!...)

Maar er komt een boek!

l_steenbrink
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 jul 2010, 09:13

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door l_steenbrink » 03 jul 2022, 09:46

Wie zijn "jullie".

pro
Berichten: 424
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door pro » 03 jul 2022, 15:32

l_steenbrink schreef:
03 jul 2022, 09:46
Wie zijn "jullie".
Voor "jullie" een vraag, voor mij een weet.

Wie is tegen erkenning, excuses, rechtdoening en compensatie?

vanzomeren
Berichten: 273
Lid geworden op: 03 nov 2009, 20:54

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door vanzomeren » 06 jul 2022, 11:17

Tegen die term "grensoverschrijdend gedrag " heb ik bezwaar.
Over welke grens het gaat wordt in het midden gelaten en over wie die grens bepaalt wordt al helemaal geen woord vuil gemaakt.
Heeft veel weg van middeleeuwse volksgerichten.
Laatst gewijzigd door vanzomeren op 07 jul 2022, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.

pro
Berichten: 424
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door pro » 06 jul 2022, 14:15

vanzomeren schreef:
06 jul 2022, 11:17
Tegen die term "grensoverschrijdend gedrag " heb ik bezwaar.
Over welke grens het gaat wordt in het midden gelaten en over wie die grens bepaald wordt al helemaal geen woord vuil gemaakt.
Heeft veel weg van middeleeuwse volksgerichten.
Werkelijk? :hilarius:

pro
Berichten: 424
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door pro » 06 jul 2022, 14:18

vanzomeren schreef:
06 jul 2022, 11:17
Tegen die term "grensoverschrijdend gedrag " heb ik bezwaar.
Over welke grens het gaat wordt in het midden gelaten en over wie die grens bepaald wordt al helemaal geen woord vuil gemaakt.
Heeft veel weg van middeleeuwse volksgerichten.
Wie die grens bepaalt, schrijf je met een "t".

En wat er "vuil gemaakt" IS, dat is de auteur van het boek.
Door lieden in de zweefvliegsport, die ALLE GRENZEN hebben overschreden en zich bedienen van het soort weerzinwekkende kutsmoezen als jij hier doet.

En als je als zweefvlieger de auteur van het boek wilt gaan betichten van "middeleeuwse volksgerichten", moet je eerst even de term "jij-bak" opzoeken.

vanzomeren
Berichten: 273
Lid geworden op: 03 nov 2009, 20:54

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door vanzomeren » 07 jul 2022, 11:14

pro schreef:
06 jul 2022, 14:18
vanzomeren schreef:
06 jul 2022, 11:17
Tegen die term "grensoverschrijdend gedrag " heb ik bezwaar.
Over welke grens het gaat wordt in het midden gelaten en over wie die grens bepaald wordt al helemaal geen woord vuil gemaakt.
Heeft veel weg van middeleeuwse volksgerichten.
Wie die grens bepaalt, schrijf je met een "t".
Je hebt gelijk. Ik heb het verbeterd.
pro schreef:
06 jul 2022, 14:18
En wat er "vuil gemaakt" IS, dat is de auteur van het boek.
Door lieden in de zweefvliegsport, die ALLE GRENZEN hebben overschreden en zich bedienen van het soort weerzinwekkende kutsmoezen als jij hier doet.

En als je als zweefvlieger de auteur van het boek wilt gaan betichten van "middeleeuwse volksgerichten", moet je eerst even de term "jij-bak" opzoeken.
Alle grenzen is onzin en een smoesje om de grenzen die jij bedoelt en kennelijk door jou zijn getrokken niet, te hoeven benoemen.
Dat boek waar je het over hebt, waar is dat te koop en wie is de auteur?

pro
Berichten: 424
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door pro » 08 jul 2022, 09:46

vanzomeren schreef:
07 jul 2022, 11:14
pro schreef:
06 jul 2022, 14:18
vanzomeren schreef:
06 jul 2022, 11:17
Tegen die term "grensoverschrijdend gedrag " heb ik bezwaar.
Over welke grens het gaat wordt in het midden gelaten en over wie die grens bepaald wordt al helemaal geen woord vuil gemaakt.
Heeft veel weg van middeleeuwse volksgerichten.
Wie die grens bepaalt, schrijf je met een "t".
Je hebt gelijk. Ik heb het verbeterd.
pro schreef:
06 jul 2022, 14:18
En wat er "vuil gemaakt" IS, dat is de auteur van het boek.
Door lieden in de zweefvliegsport, die ALLE GRENZEN hebben overschreden en zich bedienen van het soort weerzinwekkende kutsmoezen als jij hier doet.

En als je als zweefvlieger de auteur van het boek wilt gaan betichten van "middeleeuwse volksgerichten", moet je eerst even de term "jij-bak" opzoeken.
Alle grenzen is onzin en een smoesje om de grenzen die jij bedoelt en kennelijk door jou zijn getrokken niet, te hoeven benoemen.
Nee, ALLE grenzen is GEEN onzin.
Dat is nou weer typisch de betweterigheid dat één van "jullie" wel even voor het slachtoffer zou mogen gaan invullen wat die allemaal heeft meegemaakt (hebben we elkaar ooit gesproken??...) en hoe die dat heeft moeten ervaren.
Nee, natuurlijk, "jullie" willen nu graag weten hoe je negatieve publiciteit kunt voorkomen.
TUURLIJK!
Dus willen "jullie" grip krijgen op het boek en op de auteur.
Zo snel mogelijk alles in het werk stellen om het boek af te kunnen branden en de auteur voor gek te verklaren.
Zo werkt dat bij "jullie".

Het interesseert "jullie" geen donder wie er hoe kapot gemaakt wordt, als "jullie" maar kunnen blijven vliegen...

Het boek is niet VOOR zweefvliegers, maar OVER zweefvliegers: KNVvL-zweefvliegers-style!

Dat is toch "jullie" KNVvL-zweefvliegers-stijl van hoe je met mensen omgaat die zich wél aan (wettelijke/veiligheids) grenzen houden en mensen die bovendien geen zin hebben om zich te laten pakken door elke bobo die denkt er wel even overheen te kunnen?
Ze achter hun rug om belasteren en op de meest gruwelijk achterbakse weerzinwekkende wijze de sport uit sodemieteren?
Dán heb je het over "middeleuwse praktijken"!....

Nou, je staat in ieder geval genoteerd op de lijst van degenen die tegen excuses, rechtdoening en compensatie zijn.
Die andere 329 lezers houden zich erg gedeisd. Die zijn allemaal vóór?....
Of beginnen ze in hun broeken te schijten?
Want er valt héél wat te schijten voor een stel lieden (die tot op de dag van vandaag worden beschermd door de zwijgers en de meelopers en meesmuilers (en autoriteiten....)).

Arjan H
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2019, 12:26

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door Arjan H » 09 jul 2022, 18:23

Geef anders even iedereen die jou niet kent en/of geen idee heeft waar dit over gaat (ik heb het een paar keer goed gelezen maar kan er werkelijk niks van maken), en daarom niet reageert, een ongenuanceerd schot door de knieën....

Succes met het boek, waar het ook over gaat.

pietjebel
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 nov 2009, 14:39

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door pietjebel » 11 jul 2022, 15:15

pro schreef:
08 jul 2022, 09:46

Nee, ALLE grenzen is GEEN onzin.
Dat is nou weer typisch de betweterigheid dat één van "jullie" wel even voor het slachtoffer zou mogen gaan invullen wat die allemaal heeft meegemaakt (hebben we elkaar ooit gesproken??...) en hoe die dat heeft moeten ervaren.
Nee, natuurlijk, "jullie" willen nu graag weten hoe je negatieve publiciteit kunt voorkomen.
TUURLIJK!
Dus willen "jullie" grip krijgen op het boek en op de auteur.
Zo snel mogelijk alles in het werk stellen om het boek af te kunnen branden en de auteur voor gek te verklaren.
Zo werkt dat bij "jullie".

Het interesseert "jullie" geen donder wie er hoe kapot gemaakt wordt, als "jullie" maar kunnen blijven vliegen...

Het boek is niet VOOR zweefvliegers, maar OVER zweefvliegers: KNVvL-zweefvliegers-style!

Dat is toch "jullie" KNVvL-zweefvliegers-stijl van hoe je met mensen omgaat die zich wél aan (wettelijke/veiligheids) grenzen houden en mensen die bovendien geen zin hebben om zich te laten pakken door elke bobo die denkt er wel even overheen te kunnen?
Ze achter hun rug om belasteren en op de meest gruwelijk achterbakse weerzinwekkende wijze de sport uit sodemieteren?
Dán heb je het over "middeleuwse praktijken"!....

Nou, je staat in ieder geval genoteerd op de lijst van degenen die tegen excuses, rechtdoening en compensatie zijn.
Die andere 329 lezers houden zich erg gedeisd. Die zijn allemaal vóór?....
Of beginnen ze in hun broeken te schijten?
Want er valt héél wat te schijten voor een stel lieden (die tot op de dag van vandaag worden beschermd door de zwijgers en de meelopers en meesmuilers (en autoriteiten....)).

Als de flaptekst van je boek net zo lekker leest als je forum posts, dan is dat voor mij in ieder geval genoeg reden om het boek niet aan te schaffen.

Plaats reactie