Grensoverschrijdend gedrag

pro
Berichten: 424
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door pro » 11 jul 2022, 17:12

pietjebel schreef:
11 jul 2022, 15:15
pro schreef:
08 jul 2022, 09:46

Nee, ALLE grenzen is GEEN onzin.
Dat is nou weer typisch de betweterigheid dat één van "jullie" wel even voor het slachtoffer zou mogen gaan invullen wat die allemaal heeft meegemaakt (hebben we elkaar ooit gesproken??...) en hoe die dat heeft moeten ervaren.
Nee, natuurlijk, "jullie" willen nu graag weten hoe je negatieve publiciteit kunt voorkomen.
TUURLIJK!
Dus willen "jullie" grip krijgen op het boek en op de auteur.
Zo snel mogelijk alles in het werk stellen om het boek af te kunnen branden en de auteur voor gek te verklaren.
Zo werkt dat bij "jullie".

Het interesseert "jullie" geen donder wie er hoe kapot gemaakt wordt, als "jullie" maar kunnen blijven vliegen...

Het boek is niet VOOR zweefvliegers, maar OVER zweefvliegers: KNVvL-zweefvliegers-style!

Dat is toch "jullie" KNVvL-zweefvliegers-stijl van hoe je met mensen omgaat die zich wél aan (wettelijke/veiligheids) grenzen houden en mensen die bovendien geen zin hebben om zich te laten pakken door elke bobo die denkt er wel even overheen te kunnen?
Ze achter hun rug om belasteren en op de meest gruwelijk achterbakse weerzinwekkende wijze de sport uit sodemieteren?
Dán heb je het over "middeleuwse praktijken"!....

Nou, je staat in ieder geval genoteerd op de lijst van degenen die tegen excuses, rechtdoening en compensatie zijn.
Die andere 329 lezers houden zich erg gedeisd. Die zijn allemaal vóór?....
Of beginnen ze in hun broeken te schijten?
Want er valt héél wat te schijten voor een stel lieden (die tot op de dag van vandaag worden beschermd door de zwijgers en de meelopers en meesmuilers (en autoriteiten....)).

Als de flaptekst van je boek net zo lekker leest als je forum posts, dan is dat voor mij in ieder geval genoeg reden om het boek niet aan te schaffen.
Je kúnt niet eens lezen, Pietje Bel.
Anders had je wel gelezen dat het boek niet te koop is. Voor jou.
Lees jij je eigen Pietje Bel-boekjes maar. Kun je blijven dromen een stoere kwajongen te zijn. Een echte held.
Maar dat bén je niet!
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Pietje bel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pro
Berichten: 424
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door pro » 11 jul 2022, 17:42

Arjan H schreef:
09 jul 2022, 18:23
Geef anders even iedereen die jou niet kent en/of geen idee heeft waar dit over gaat (ik heb het een paar keer goed gelezen maar kan er werkelijk niks van maken), en daarom niet reageert, een ongenuanceerd schot door de knieën....

Succes met het boek, waar het ook over gaat.
Het gaat over grensoverschrijdend gedrag in de Nederlandse zweefvliegsport.
Had je dat niet gelezen, Arjan H?

Bijzonder dat je denkt dat iedereen die dit hier leest mij niet zou kennen. Erg naïef!
Kan me ook niet voorstellen dat jíj mij niet zou kennen. Toch?....

Wegduiken achter onwetendheid is zo'n typisch verdedigingsmechanisme in een cultuur van grensoverschrijdend gedrag.
Mooie demonstratie van jouw kant. Dank en proficiat!

Arjan H
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2019, 12:26

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door Arjan H » 11 jul 2022, 18:01

Nee, ik ken jou niet en jij mij ook niet. Ik ben in 2016 begonnen met zweefvliegen.
Zonder kennis van de zaken die blijkbaar ruim daarvoor hebben plaatsgevonden zijn jouw schrijfsels volkomen onleesbaar. Ik kies er voor om dan verder niet te reageren, wat me op vrij forse beschuldigingen komt te staan.

Ik vind het stuitend hoe je alles en iedereen schoffeert, ook de mensen die geen enkel idee hebben waar je boek over gaat. Dat was waar ik op doelde.

jos scharnberg
Berichten: 14
Lid geworden op: 01 nov 2020, 20:13

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door jos scharnberg » 12 jul 2022, 10:00

Pro gaat er vaak ten onrechte van uit dat mensen van alle gebeurtenissen rond haar persoon op de hoogte zijn.
De tijd staat echter niet stil en vele zweefvliegers komen en gaan.

Er is het een en ander mis in de zweefvliegerij, vooral bij de KNVvl.
Daar is in dit forum veel over te lezen.
Vraag de KNVvL maar eens om gedetailleerde financiële verantwoording van bijvoorbeeld de subsidies van de IOC/NSF en van de gelden die in de kernploeg verdwijnen.

Bevoordelen van vriendjes en familieleden is bij de KNVvl de gewoonste zaak van de Wereld.

Houd er maar rekening mee dat als je te lang doorvraagt je de zweefvliegerij uit gepest wordt.

pietjebel
Berichten: 50
Lid geworden op: 02 nov 2009, 14:39

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door pietjebel » 12 jul 2022, 14:08

pro schreef:
11 jul 2022, 17:12
pietjebel schreef:
11 jul 2022, 15:15
pro schreef:
08 jul 2022, 09:46

Nee, ALLE grenzen is GEEN onzin.
Dat is nou weer typisch de betweterigheid dat één van "jullie" wel even voor het slachtoffer zou mogen gaan invullen wat die allemaal heeft meegemaakt (hebben we elkaar ooit gesproken??...) en hoe die dat heeft moeten ervaren.
Nee, natuurlijk, "jullie" willen nu graag weten hoe je negatieve publiciteit kunt voorkomen.
TUURLIJK!
Dus willen "jullie" grip krijgen op het boek en op de auteur.
Zo snel mogelijk alles in het werk stellen om het boek af te kunnen branden en de auteur voor gek te verklaren.
Zo werkt dat bij "jullie".

Het interesseert "jullie" geen donder wie er hoe kapot gemaakt wordt, als "jullie" maar kunnen blijven vliegen...

Het boek is niet VOOR zweefvliegers, maar OVER zweefvliegers: KNVvL-zweefvliegers-style!

Dat is toch "jullie" KNVvL-zweefvliegers-stijl van hoe je met mensen omgaat die zich wél aan (wettelijke/veiligheids) grenzen houden en mensen die bovendien geen zin hebben om zich te laten pakken door elke bobo die denkt er wel even overheen te kunnen?
Ze achter hun rug om belasteren en op de meest gruwelijk achterbakse weerzinwekkende wijze de sport uit sodemieteren?
Dán heb je het over "middeleuwse praktijken"!....

Nou, je staat in ieder geval genoteerd op de lijst van degenen die tegen excuses, rechtdoening en compensatie zijn.
Die andere 329 lezers houden zich erg gedeisd. Die zijn allemaal vóór?....
Of beginnen ze in hun broeken te schijten?
Want er valt héél wat te schijten voor een stel lieden (die tot op de dag van vandaag worden beschermd door de zwijgers en de meelopers en meesmuilers (en autoriteiten....)).

Als de flaptekst van je boek net zo lekker leest als je forum posts, dan is dat voor mij in ieder geval genoeg reden om het boek niet aan te schaffen.
Je kúnt niet eens lezen, Pietje Bel.
Anders had je wel gelezen dat het boek niet te koop is. Voor jou.
Lees jij je eigen Pietje Bel-boekjes maar. Kun je blijven dromen een stoere kwajongen te zijn. Een echte held.
Maar dat bén je niet!
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Pietje bel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt dat je mijn punt nog even benadrukt, want lezen kan ik prima maar je teksten zijn zo onduidelijk geschreven dat de essentie weg valt. Maar goed we dwalen af.

Doeg!

pro
Berichten: 424
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door pro » 15 jul 2022, 20:30

jos scharnberg schreef:
12 jul 2022, 10:00
Pro gaat er vaak ten onrechte van uit dat mensen van alle gebeurtenissen rond haar persoon op de hoogte zijn.
De tijd staat echter niet stil en vele zweefvliegers komen en gaan.

Er is het een en ander mis in de zweefvliegerij, vooral bij de KNVvl.
Daar is in dit forum veel over te lezen.
Vraag de KNVvL maar eens om gedetailleerde financiële verantwoording van bijvoorbeeld de subsidies van de IOC/NSF en van de gelden die in de kernploeg verdwijnen.

Bevoordelen van vriendjes en familieleden is bij de KNVvl de gewoonste zaak van de Wereld.

Houd er maar rekening mee dat als je te lang doorvraagt je de zweefvliegerij uit gepest wordt.
Dag Jos,

Jouw naam is mij onbekend.
Afgezien van de eerste zin in je bericht, geef je een prima typering van de Nederlandse zweefvliegsport.
Ik ben aangenaam verrast dat je op dit forum openlijk en duidelijk durft te schrijven dat er sprake is van pesten in de top van de sport , in ieder geval (maar niet uitsluitend!) jegens personen die op bepaalde punten kritische vragen stellen.

Niet dat je met je bericht een volledige dekking hebt gegeven aan de kern van mijn posting (die is: deze klokkenluider, die op de meest ranzige wijze de sport uit is gepest, o.a, door lieden in de kring rondom "pietjebel", wacht al ruim elf jaar op inkeer van de Nederlandse zweefvliegers, op erkenning van toegebrachte schade en aangedaan GROOT onrecht -ABSURD onrecht zelfs- en wacht ook op rechtdoening en compensatie).

En deze "klokkenluider" (tegen wil en dank!) blijft niet alleen wachten, maar blijft net zo lang een rotkabaal maken, hoe en waar dan ook, totdat er RECHT gedaan wordt.

Dat de goegemeente (zoek dat woord maar op, pietjebel, staat vóór de w van wasmachines, want terugpesten KAN ik ook hoor!!) geen zin heeft in correctie van grensoverschrijdend gedrag en al helemaal geen zin heeft om "te moeten dokken", ligt voor de hand. Maar Pauw heeft er bij de KNVB 35 jaar over gedaan. Dus als ik nog 24 jaar dóórmoet.... het zij zo.
Al is de volledige bezetting in de sport gewijzigd: dondert me geen reet.
Ik EIS rechtzetting, rechtdoening, eerherstel en compensatie. En die is niet misselijk!
Want: moet proportioneel zijn met de exorbitante pesterij en andere vormen van grensoverschijdend gedrag.

RECHT moeten "jullie" doen, en dat begint bij onderkenning en erkenning, bij eerherstel en bij rechtdoende compensatie (en dat bedrag loopt met de tijd op!...).

De stap van Jos is een dappere en noodzakelijke stap en te hopen is dat de vele honderden lezers zijn voorbeeld zullen volgen.
Een tip: negeer pietjebel, witwas, en nader te noemen "pesttrollen".

Arjan H
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2019, 12:26

Re: Grensoverschrijdend gedrag

Bericht door Arjan H » 16 jul 2022, 20:14

pro schreef:
15 jul 2022, 20:30

Ik EIS rechtzetting, rechtdoening, eerherstel en compensatie. En die is niet misselijk!
.....
RECHT moeten "jullie" doen, en dat begint bij onderkenning en erkenning, bij eerherstel en bij rechtdoende compensatie (en dat bedrag loopt met de tijd op!...).
En "jullie", wie is dat dan? Is een serieuze vraag. En als dat (zoals ik vermoed) "de zweefvlieger" is.....hoezo dan deze eis op dít forum? Ik snap er werkelijk helemaal niks van.
Weet wel vrij zeker dat de door jou gekozen manier van communiceren op z'n minst weinig effectief is.
Succes met je boek!

Plaats reactie