Verslag ALV 29 september 2015

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Verslag ALV 29 september 2015

Bericht door Webmaster » 08 nov 2015, 13:36

In het besloten KNVvL gedeelte van dit forum kunnen de mensen die zich als KNVvL lid bij mij geidentificeerd hebben, weer de stukken van de betreffende vergadering downloaden.

De voorzitter van de afdeling zweefvliegen van de KVvL maakt zich zorgen over de kultuur binnen de leiding van de zweefvliegerij. Die dient veranderd te worden. Helaas is dat met vasgeroeste mensen en lang proces..

Er wordt op het KNVvL-forum volgens de voorzitter verkeerd gediscussieerd. Er worden persoonlijke vetes uitgevochten en mensen beschadigd. De voorzitter geeft als oplossing, niet op dit soort postings te reageren.
Mijn mening is, dat dit wel meevalt. Er is wel kritiek op slecht functionerende bestuurders, maar een persoonlijke vete kan dat niet genoemd worden.

Er wordt te weinig gedaan om mensen die een bijzondere prestatie hebben geleverd wat meer onder de aandacht te brengen.
Tja, daar heeft de voorzitter wel gelijk in denk ik. Grappig is, dat dit probleem, als je tenminste van een probleem kan spreken, al vele tientallen jaren zo bestaat. Je zou natuurlijk KNVvL medewerkers kunnen inprenten, dat iedere prestatie een gelijke aandacht verdient. Helaas is deze aandacht nu afhankelijk van de (dis)functionerende KNVvL webmaster, die alleen die prestaties wenst te noemen die door zijn zoontje of vriendejes geleverd zijn. Maar inplaats daarvan wordt die webmaster nog eens met veel eer genoemd. :)

Jammer dat slecht functionerende KNVvL medewerkers niet ter sprake komen. Kennelijk hoopt het bestuur door het negeren van iedere klacht het probleem op te lossen. Zelfreiniging blijft een zware taak..

Plaats reactie