Een Emailwisseling met het KNVvL-secretariaat te Woerden

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Een Emailwisseling met het KNVvL-secretariaat te Woerden

Bericht door Jan Ritsma » 18 aug 2015, 16:30

Tot mijn verbazing ontving ik van het afdelingssecretariaat te Woerden, gisteren de volgende Email
17-8-2015 0:02:54 Jan Ritsme jan@ritsma.com 11-11-1911 123456

Jan, vanwege het onjuist invullen van de gevraagde gegevens wordt deze VOG aanvraag niet in behandeling genomen.
Het verzoek is dit soort activiteiten te staken, bewust medewerkers van kantoor opzadelen met onnodig werk is absoluut zinloos en not done.
Daarnaast is het niet de bedoeling dat leden die niet op een defensie terrein vliegen zonder meer een toegangspas te verlenen.
Hiervoor moet je je eerst melden bij desbetreffende club.

In cc het afdelings bestuur zweefvliegen, het lijkt me goed dat het afdelingsbestuur weet hoe sommige van hun leden zich manifesteren binnen de KNVvL.

Frouwke Kuijpers
Deze mail was nogal beledigend.
Natuurlijk had ik helemaal niets aangevraagd en twijfelde zelfs aan de authenticiteit van het door mij ontvangen Emailbericht, dus ik verzocht de KNVvL om opheldering:
Geachte mevrouw Kuijpers,

Gisteren ontving ik onderstaande Email van de KNVvL.
Deze was volgens de inhoud door U verzonden.
Voor de goede orde verzoek ik U mij vandaag te berichten of deze Email inderdaad van U afkomstig is.

Vertrouwende op Uw medewerking,

hoogachtend
J. Ritsma
Uiteraard was vanmiddag Frouwke Kuijpers door diverse mensen die haar mail ontvangen hadden, op de hoogte gesteld van de genante afgang die haar te wachten stond en ik ontving de volgende Email:

Betreffende mail is inderdaad door mij verzonden.
De aanleiding was de bewust foutief ingezonden VOG aanvraag:
17-8-2015 0:02:54 Jan Ritsme 11-11-1911 123456

Bij het versturen van de mail bleek het emailadres jan@ritsma.com niet te bestaan.
Indien bovenstaande aanvraag niet door Jan Ritsma is ingediend, kan eerdergenoemde mail als niet verzonden beschouwd worden.

Excuses voor de overlast, ik beschouw hiermee de zaak als afgehandeld.

Frouwke Kuijpers

cc: ABZ
Laten nu de exusses van Frouwke Kuijpers, die niet eens aan mij gericht zijn, mij niets waard zijn, en laat ik "de zaak" hiermee evenmin als afgehandeld beschouwen.
Geachte mevrouw Kuijpers,

De door U genoemde aanvraag werd inderdaad niet door mij ingediend.

Als de webmaster van de KNVvL-website een dergelijk formulier onbeschermd op het net smijt, kan iedereen die zich op internet begeeft daar misbruik van maken.
Het ligt voor de hand dat één van de forumtrollen van zweefportaal dit pesterijtje heeft uitgevoerd.

Jammer dat U niet het vermogen bezit om dit soort voor de hand liggende malversaties te doorzien.

Jammer ook, dat U niet die zorgvuldigheid en fatsoen aan de dag legt die van U als KNVvL werknemer verwacht mogen worden.
U had voordat U Uw bombastische Email aan mij en het ABZ verstuurde immers eerst aan mij kunnen vragen of ik iets met dit formulier te maken had.

Volgens mijn informatie bent U behalve een door de KNVvL betaalde kracht op het kantoor in Woerden, tevens vertegenwoordiger van de KNVvL bij de IGC, NOC/NSF, en de FAI.

Ook mij lijkt het, evenals U, goed dat het afdelingsbestuur weet hoe sommige van hun leden die bovendien een scala van functies vervullen binnen de KNVvL, zich manifesteren binnen die zelfde KNVvL.
Deze wetenschap kan het afdelingsbestuur immers helpen bij het overwegen welke functies voor U in de toekomst nog geschikt zijn.

Daarom ook van deze mail een CC aan het ABZ.

Hoogachtend,
J. Ritsma
Na excusses van de KNVvL zie ik hiermee de zaak als afgehandeld.

Plaats reactie