Ocherm Salland...

Plaats reactie
Henk Poepjes

Ocherm Salland...

Bericht door Henk Poepjes » 29 apr 2014, 23:23

Je moet als club je nek niet te ver uitsteken, weten we allemaal, en nu is de Salland Aero Club aan de beurt... Ze verdienen het ook wel, hoor...

De webmaster van dit zweefriool heeft zich vastgebeten in een club die (hoor ik van iedereen) best gezellig is en ook nog eens de euvele moed heeft om kabels aan te bieden aan leden van Nederlandse club. Als die club (die ook nog eens privé-vliegers uitbuit) dan ook nog eens de moed heeft om Jan's zuigende zeikvragen niet te beantwoorden, dan is het tijd voor een fittie:

http://www.zweefvliegenonline.nl/phpBB- ... f=3&t=1165

Misschien kan iemand licht werpen op het psychiatrische ziektebeeld dat deze webmaster heeft? Als je er niet wilt vliegen, waarom loop je dan zo te zeiken, Jan?

Kom maar op met die ban, want dit zal allemaal wel niet mogen van de Alberto Stegeman van de Nederlandse zweefvliegwereld.

Henk

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Ocherm Salland...

Bericht door Webmaster » 29 apr 2014, 23:49

Henk Poepjes schreef:Je moet als club je nek niet te ver uitsteken, weten we allemaal, en nu is de Salland Aero Club aan de beurt... Ze verdienen het ook wel, hoor...

De webmaster van dit zweefriool heeft zich vastgebeten in een club die (hoor ik van iedereen) best gezellig is en ook nog eens de euvele moed heeft om kabels aan te bieden aan leden van Nederlandse club. Als die club (die ook nog eens privé-vliegers uitbuit) dan ook nog eens de moed heeft om Jan's zuigende zeikvragen niet te beantwoorden, dan is het tijd voor een fittie:
http://www.zweefvliegenonline.nl/phpBB- ... f=3&t=1165
Misschien kan iemand licht werpen op het psychiatrische ziektebeeld dat deze webmaster heeft? Als je er niet wilt vliegen, waarom loop je dan zo te zeiken, Jan?

Kom maar op met die ban, want dit zal allemaal wel niet mogen van de Alberto Stegeman van de Nederlandse zweefvliegwereld.

Henk

Beste Henk,
Het is inderdaad niet toegestaan om forumleden op een dergelijke manier uit te schelden.
Als webmaster heb ik echter een dikke huid en mijn ervaring is dat jij hiermee alleen je eigen niveau etaleert.
Voor deze scheldpartij aan mijn adres krijg je geen ban.

Henk Poepjes

Re: Ocherm Salland...

Bericht door Henk Poepjes » 30 apr 2014, 15:54

Nou, dat is dan weer meegenomen, Jan. Een scheldpartij was het niet echt, want het is niet uitgesloten dat je leidt aan een psychiatrische ziekte (meten is weten).

Maar beantwoord nou eens de vraag waarom je je zo vastbijt in de vraag of je ergens wel of niet mag komen vliegen als je dat toch niet van plan bent? En nou niet de vraag ontwijken, want je vraagt zelf ook antwoord op iedere vraag die je stelt.

Henk

Plaats reactie