Actualiteit forumberichten

Mededelingen en of discussies met betrekking tot het forum van Zweefvliegenonline
Plaats reactie
Henri Kennis
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 mei 2012, 22:08

Actualiteit forumberichten

Bericht door Henri Kennis » 11 sep 2012, 16:48

Oud nieuws. Stond gisteren al op ZP!

Dit bericht is verplaatst door de webmaster. Het was een reactie op en gepost in, deze draad

12-9-2012 11:48

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Surinaamse club vliegt weer

Bericht door Jan Ritsma » 11 sep 2012, 19:00

Henri Kennis schreef:Oud nieuws. Stond gisteren al op ZP!
Had het gisteren al gezien op youtube, maar vond het niet interessant genoeg om hier te posten.
Toen ik het filmpje nog eens bekeek zag ik dat ze landden zonder, of praktisch zonder kleppen. Als dat zo is dan kan je er op wachten tot iemand een keertje daar net iets te kort komt. Daardoor leek het me wel interessant.

Henri Kennis
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 mei 2012, 22:08

Re: Surinaamse club vliegt weer

Bericht door Henri Kennis » 11 sep 2012, 20:27

Jan Ritsma schreef:
Henri Kennis schreef:Oud nieuws. Stond gisteren al op ZP!
Had het gisteren al gezien op youtube, maar vond het niet interessant genoeg om hier te posten.
Toen ik het filmpje nog eens bekeek zag ik dat ze landen zonder, of praktisch zonder kleppen. Als dat zo is dan kan je er op wachten tot iemand een keertje daar net iets te kort komt. Daardoor leek het me wel interessant.
Wat is de toegevoegde waarde dat je dit hier post, terwijl er al een draadje liep op ZP? Daar was het iemand ook al opgevallen over die kleppen. Dat bedoel ik nou met `oud nieuws'.

Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 sep 2012, 14:28

Re: Surinaamse club vliegt weer

Bericht door Janneke » 11 sep 2012, 22:14

Jan Ritsma schreef:
Henri Kennis schreef:Oud nieuws. Stond gisteren al op ZP!
Had het gisteren al gezien op youtube, maar vond het niet interessant genoeg om hier te posten.
Toen ik het filmpje nog eens bekeek zag ik dat ze landden zonder, of praktisch zonder kleppen. Als dat zo is dan kan je er op wachten tot iemand een keertje daar net iets te kort komt. Daardoor leek het me wel interessant.
Natuurlijk Jan :hilarius:

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Surinaamse club vliegt weer

Bericht door Jan Ritsma » 11 sep 2012, 22:15

Henri Kennis schreef:
Wat is de toegevoegde waarde dat je dit hier post, terwijl er al een draadje liep op ZP? Daar was het iemand ook al opgevallen over die kleppen. Dat bedoel ik nou met `oud nieuws'.
Deze site heeft niets met ZP te maken. Ik post hier zaken waarvan ik denk dat ze interessant zijn, of ze nu op ZP staan of niet dat is me egaal.

Maar, wat denk jij van die approaches?

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Surinaamse club vliegt weer

Bericht door Webmaster » 12 sep 2012, 11:33

Henri Kennis schreef:Oud nieuws. Stond gisteren al op ZP!

Als je dan kennelijk over het onderwerp niks te melden hebt, kan je op ZP gaan verkondigen dat Ben daar oud nieuws verkoopt.
Zie: http://www.zweefvliegenonline.nl/phpBB- ... f=15&t=810
dat bericht stond al drie uur op zweefvliegenonline voordat het op ZP ook doordrong en zo zijn er erg veel voorbeelden. Volgende keer ook beter om te reageren in "forumberichten" met een verwijzing naar het bericht waar je problemen mee hebt.
Dat houdt het hier wat overzichtelijker.

Henri Kennis
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 mei 2012, 22:08

Re: Surinaamse club vliegt weer

Bericht door Henri Kennis » 12 sep 2012, 22:20

Webmaster schreef:
Henri Kennis schreef:Oud nieuws. Stond gisteren al op ZP!

Als je dan kennelijk over het onderwerp niks te melden hebt, kan je op ZP gaan verkondigen dat Ben daar oud nieuws verkoopt.
Zie: http://www.zweefvliegenonline.nl/phpBB- ... f=15&t=810
dat bericht stond al drie uur op zweefvliegenonline voordat het op ZP ook doordrong en zo zijn er erg veel voorbeelden. Volgende keer ook beter om te reageren in "forumberichten" met een verwijzing naar het bericht waar je problemen mee hebt.
Dat houdt het hier wat overzichtelijker.
Jij spoort niet

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Surinaamse club vliegt weer

Bericht door Webmaster » 12 sep 2012, 23:16

Henri Kennis schreef: Jij spoort niet
:)
Ik denk dat mensen die menen dat een nieuws item maar op één website of in één krant mag staan niet sporen.

Henri Kennis
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 mei 2012, 22:08

Re: Surinaamse club vliegt weer

Bericht door Henri Kennis » 12 sep 2012, 23:29

Webmaster schreef:
Henri Kennis schreef: Jij spoort niet
:)
Ik denk dat mensen die menen dat een nieuws item maar op één website of in één krant mag staan niet sporen.
Moet jij niet als Ritsma je mening verkondigen ipv als de webmaster?

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Surinaamse club vliegt weer

Bericht door Jan Ritsma » 12 sep 2012, 23:43

Henri Kennis schreef: Moet jij niet als Ritsma je mening verkondigen ipv als de webmaster?
Misschien heb je wel gelijk. Begin een forum zou ik zo zeggen want je weet wat dat aangaat alles toch veel beter.

Plaats reactie