Door de forum gestapo verplaatste berichten

Mededelingen en of discussies met betrekking tot het forum van Zweefvliegenonline
pro
Berichten: 424
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Filmpje

Bericht door pro » 22 jul 2012, 09:10

Henk Poepjes schreef:
Webmaster schreef: Als je bezwaren hebt tegen de plaats waarheen je berichten verplaatst worden, dan moet je ze in het vervolg direct in het juiste forum plaatsen. Dan hoef ik er geen tijd in te steken en jij bepaalt verder je eigen onderwerp.
Dat maakt toch niet uit. Als jij iemand hier liever niet hebt, staan berichten volgens jou al snel in het verkeerde forum, waarna je ze verplaatst naar "berichten met portnografisch materiaal"

Op fora met een webmaster en nul moderators kan je dit soort dictatuur verwachten.

Als ik kijk hoe braaf sommige berichten van Pro niet worden verplaatst, terwijl ze ook niets met het onderwerp te maken hebben, moet ik wel eens hieraan denken:

George Orwell:
All animals are equal but some animals are more equal than others.
Weet je, Henk: de ZWIJG - en WEGKIJKCULTUUR raakt ALLE onderwerpen in het zweefvliegen.
De ONTKENNING van die wegkijk-en zwijgcultuur is essentieel voor instandhouding daarvan.
En dat is nu exact de reden waarom jij roept dat berichten van Pro "niets met het onderwerp te maken hebben".

Henk Poepjes

Re: Filmpje

Bericht door Henk Poepjes » 23 jul 2012, 11:06

pro schreef: En dat is nu exact de reden waarom jij roept dat berichten van Pro "niets met het onderwerp te maken hebben".
Even op zijn Pro's:

IK :tup: :inlove: bepaal ZELF wel wat de reden is van MIJN uitspraak dat berichten :wait: van Pro :eek: 8-) :x :bah: "niets met het onderwerp te maken hebben".

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Door de forum gestapo verplaatste berichten

Bericht door Limalfafa » 26 jul 2012, 09:09

Ter info, ik heb de titel van dit topic veranderd. De originele titel bevatte niet alleen onnodige typo's maar dekte de lading niet echt. Het gaat hier immers om keiharde censuur.

Plaats reactie