Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit forum

Mededelingen en of discussies met betrekking tot het forum van Zweefvliegenonline
Henk Poepjes

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door Henk Poepjes » 28 feb 2012, 17:44

Peter Boot, ik ben benieuwd wat voor punten je (vroeger?) had voor begrijpend lezen. Ik heb je al vaker betrapt op het slecht lezen van berichten.

Je lijkt me ook wel het type dat graag het laatste woord wil hebben, dus ik zal de dubbele punt hier vast neerzetten :

vanzomeren
Berichten: 273
Lid geworden op: 03 nov 2009, 20:54

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door vanzomeren » 29 feb 2012, 11:29

Peter schreef:Henk Poep, het interesseert mij niets waarom je die leugens verkondigt en ook niet of je het opzettelijk doet. Het is een feit DAT je ze verkondigt, tesamen met vele insinuaties. Zo is de kop van het verkondigen van onwaarheden ook een insinuatie en een leugen want er is jou herhaaldelijk uitgelegd dat de secretraris van die stichting nog altijd de zelfde is en zelfs al was dat veranderd dan is jou kop nog steeds een insinuatie van het willens en wetens verkondigen van leugens. De enige die dat hier continue doet ben jij.
Je moet je even inleven op Henk zijn niveau. Henk snapt niet veel van internet en noemt zich zelf een digibeet.
Na de eerste denktrede haakt hij vaak al af. In dit geval kan hij iets niet terug vinden en dus is het verwijderd.
Dat het ergens anders weer is neergezet en dat het dan geen verwijderen maar verplaatsen heet, zijn de volgende stappen die van je denkraam iets meer vergen dan alleen stap 1. Het feit dat het daarna ook ergens anders staat, (bijv. niet meer bovenaan) is natuurlijk helemaal te hoog gegrepen. Als je Henk niet op zijn niveau toespreekt, blijf je langs elkaar heenpraten.

deleted account 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2012, 12:29

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door deleted account 3 » 22 mei 2012, 13:07

Heeft nou niemand door dat Peter Boot, Jan Ritsma is?
De manier van schrijven/schrijfstijl is exact gelijk en na elk bericht van Jan, als het nodig is, staat er een bericht van Peter om de argumenten van Jan aan te sterken.

Plaats reactie