Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit forum

Mededelingen en of discussies met betrekking tot het forum van Zweefvliegenonline
Henk Poepjes

Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit forum

Bericht door Henk Poepjes » 27 feb 2012, 07:28

Wat is dat nou Jan?

Ik zie dat je een nieuw onderwerp van mij hebt verwijdert in het 'off Topic' forum?
Het is toch je stokpaardje dat je vindt dat het er hier allemaal zo zuiver aan toe gaat op dit forum?

En kom nou niet met je verweer dat je het nieuwe onderwerp heb verplaatst naar het door jou aangemaakte onderwerp 'onwaarheden'.
Het onderwerp dat ik heb aangemaakt is weg en je hebt het bericht dat onder het onderwerp stond verplaatst naar jouw onderwerp met de suggestieve kop 'onwaarheden'.

Dus mensen, het is maar dat je het weet. Als Jan de titel van een onderwerp niet aanstaat (misschien omdat een nieuw onderwerp door iedereen meteen gelezen kan worden in het overzicht?) dan verwijdert hij dat.
Iets met een pot en een ketel.

Gr. Henk.

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door Webmaster » 27 feb 2012, 10:20

Lariekoek, er is niets van jou verwijderd.. Je onderwerp staat gewoon hier. Bovendien hoort de inhoud van dat bericht niet bij de titel, want in die inhoud wordt de SNZT veroordeeld tot het rectificeren van een door hen op internet geplaatst bericht. Niet ik.

En... als je de titel van de draad niet aanstaat, dan kan je die zelf veranderen want het eerste bericht is van jou.
Verder worden twee draadjes die gestart worden met het zelfde bericht of onderwerp zo veel mogelijk samengevoegd door de moderator.

Henk Poepjes

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door Henk Poepjes » 27 feb 2012, 13:00

Precies het antwoord dat ik had verwacht.

Bedankt voor de laatste tip.

Gr. Henk.

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door Webmaster » 27 feb 2012, 15:49

Henk Poepjes schreef:Precies het antwoord dat ik had verwacht.

Bedankt voor de laatste tip.

Gr. Henk.
Als je dat antwoord had verwacht, dan wist je dat je leugens verkondigt. Dat is dan niet slim om die te posten.

Henk Poepjes

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door Henk Poepjes » 28 feb 2012, 07:27

Webmaster schreef:
Henk Poepjes schreef:Precies het antwoord dat ik had verwacht.

Bedankt voor de laatste tip.

Gr. Henk.
Als je dat antwoord had verwacht, dan wist je dat je leugens verkondigt. Dat is dan niet slim om die te posten.
En wederom een suggestieve reactie. Als je mijn eerste post hier leest zie je dat ik daar jouw voorspelde antwoord al heb geschreven.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door Peter » 28 feb 2012, 09:33

Henk Poepjes schreef: Bedankt voor de laatste tip.

Gr. Henk.
Hahaha, hoe die Henk Poep temidden van al zijn leugens en insinuaties zich er weer uit probeert te draaien :hilarius: :annoy:

Henk Poepjes

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door Henk Poepjes » 28 feb 2012, 12:57

Peter schreef:
Henk Poepjes schreef: Bedankt voor de laatste tip.

Gr. Henk.
Hahaha, hoe die Henk Poep temidden van al zijn leugens en insinuaties zich er weer uit probeert te draaien :hilarius: :annoy:
Ja, ik wist niet dat degene die bovenaan staat bij de onderwerpen het onderwerp ook weer kan veranderen. Nu was het ook zo dat ik, ondanks dat ik bovenaan stond, dat onderwerp niet had aangemaakt, maar dat dat van de webmaster af kwam. Maar goed. Beetje digibeet, kan toch?

Confronteer mij eens met wat leugens van mij Peter Boot?

Gr. Henk.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door Peter » 28 feb 2012, 14:33

Henk Poepjes schreef: Confronteer mij eens met wat leugens van mij Peter Boot?

Gr. Henk.
Hahaha, Henk poep toch! De meeste uitspraken van jou in deze draad zijn al gelogen, van het onderwerp tot en met je naam toe!
Je beweert dat er een onderwerp verwijderd is, maar dat staat er nog steeds alleen is het samen gevoegd.
Je beweert dat de webmaster onderwerpen van draadjes verwijdert die hem niet aanstaan, maar die titel die jij hebt veranderd staat er nog steeds, ook al gelogen.
Dat je niet weet dat je je eigen bericht kan veranderen is ook een leugen, want dat heb je al eerder gedaan.
Dat je een digibeet zou zijn is dus ook al gelogen.
Henk poepjes heet je ook niet. Ook gelogen,

Het enige dat je hier op dit forum doet is de webmaster stalken. Daarmee bewijs je inderdaad dat het hier zuiver toegaat op dit forum, want voor mij was de grens al lang overschreden. Ook de wettelijke.

Henk Poepjes

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door Henk Poepjes » 28 feb 2012, 14:52

Peter schreef:
Henk Poepjes schreef: Confronteer mij eens met wat leugens van mij Peter Boot?

Gr. Henk.
Hahaha, Henk poep toch! De meeste uitspraken van jou in deze draad zijn al gelogen, van het onderwerp tot en met je naam toe!
Je beweert dat er een onderwerp verwijderd is, maar dat staat er nog steeds alleen is het samen gevoegd.
Je beweert dat de webmaster onderwerpen van draadjes verwijdert die hem niet aanstaan, maar die titel die jij hebt veranderd staat er nog steeds, ook al gelogen.
Dat je niet weet dat je je eigen bericht kan veranderen is ook een leugen, want dat heb je al eerder gedaan.
Dat je een digibeet zou zijn is dus ook al gelogen.
Henk poepjes heet je ook niet. Ook gelogen,

Het enige dat je hier op dit forum doet is de webmaster stalken. Daarmee bewijs je inderdaad dat het hier zuiver toegaat op dit forum, want voor mij was de grens al lang overschreden. Ook de wettelijke.
Voor mij zijn 'onderwerpen' de draadjes die verschijnen als je iets uit het forumoverzicht aanklikt. Niet iets dat onder een andere kop is samengevoegd. Daar mag jij een andere mening over hebben. Geeft niets. Voor mij is het bericht verplaatst en het onderwerp (dat je normaal in één oogopslag ziet) verwijderd.

Inderdaad staat er nu het originele onderwerp weer, maar dat komt omdat ik het weer veranderd heb (na de tip van de webmaster). Daarvoor was ik ik hem echt kwijt, maar na de opmerking van de webmaster kwam ik hem tegen onder het door hem aangemaakte suggestieve onderwerp 'onwaarheden'. Dit onderwerp 'onwaarheden' heb ik toen veranderd. Daarna heeft de webmaster er niets meer aan gedaan. Ik denk omdat hij wel nattigheid voelde.

Ik heb nergens geschreven dat ik niet wist hoe ik mijn eigen bericht kan veranderen. Wel was het voor mij nieuw dat ik een onderwerp kon veranderen. Tsja, zo zie je maar: Ook hier leer ik nog iets!

Ik heet inderdaad geen Henk Poepjes, Peter Boot. Dat is een forumnaam. Jij mag dat van mij gelogen noemen.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Jan Ritsma (webmaster) verwijdert onderwerpen op dit for

Bericht door Peter » 28 feb 2012, 16:55

Henk Poep, het interesseert mij niets waarom je die leugens verkondigt en ook niet of je het opzettelijk doet. Het is een feit DAT je ze verkondigt, tesamen met vele insinuaties. Zo is de kop van het verkondigen van onwaarheden ook een insinuatie en een leugen want er is jou herhaaldelijk uitgelegd dat de secretraris van die stichting nog altijd de zelfde is en zelfs al was dat veranderd dan is jou kop nog steeds een insinuatie van het willens en wetens verkondigen van leugens. De enige die dat hier continue doet ben jij.

Plaats reactie