Niet netjes?

Mededelingen en of discussies met betrekking tot het forum van Zweefvliegenonline
Plaats reactie
bb_
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2009, 19:49

Niet netjes?

Bericht door bb_ » 03 feb 2012, 21:16

Jan Ritsma schreef schreef:Wat ik niet aardig van je vind is dat je draadjes die hier op zweefvliegenonline zijn begonnen, probeert te verhuizen naar zweefportaal.
Maar wat doet Jan Ritsma zelf? Hij Kopieert een bericht van zweefportaal en begint een nieuwe discussie op zweefvliegenonline http://www.zweefvliegenonline.nl/phpBB- ... ?f=3&t=572.

Van mij mag hij zijn gang gaan maar spreek anderen er dan ook niet op aan.

gr.

Bert

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Niet netjes?

Bericht door Webmaster » 03 feb 2012, 22:47

Beste Bert, er worden voortdurend news items "gecopieerd" van diverse websites naar zweefvliegenonline en zweefp en er lopen diverse discussies over het zelfde onder werp op beide websites. Dat is het probleem niet. Maar,.... ga jij nu eens op zweefp. verkondigen dat je iemand hebt beloofd daar niet meer te posten(!), en probeer dan het draadje dat daar loopt te verhuizen naar hier, door het plaatsen van een oproep om de discussie voort te zetten op zweefvliegenonline. Dan gaan we met z'n allen zitten kijken wat er gebeurt :)

Alleen een link naar zweefvliegenonline is daar vaak al voldoende om je hele bericht te laten verwijderen, laat staan dat je andere forum bezoekers daar gaat aanvallen op het feit dat ze daar posten en niet hier en dat is nu precies wat Jan de Hulster hier deed.
Ik schrijf dan dat ik dat "niet aardig" vind. Op ZP had je, nadat je bericht verwijderd was, een IP ban gehad denk ik.
Dat is het verschil :)

Frank Olijslagers post meestal hier en soms op zweefp. Om de gegevens hier compleet te houden wat de SZT zaken betreft, wordt alles hier gepubliceerd. Posten op zweefp. over deze zaak is tamenlijk zinloos, omdat ALLE achterligende informatie, zoals vonnissen, brieven en andere orginele stukken vrijwel uitsluitend hier te vinden zijn en zeker niet op ZP.

Zweefvliegenonline is opgericht omdat op ZP voortdurend naar willekeur een straffe censuur werd gepleegd. Notabene op een website die door alle zweefvliegers wordt betaald. Hier is dat niet het geval en daardoor is de informatie ook beter.
Wees blij dat er zoiets is als zweefvliegenonline en dat er mensen zijn die uit idealistische motieven bereid zijn om daar geld in te steken, zodat jij en ik zonder censuur kunnen zeggen wat je op je hart hebt.

Plaats reactie