Fatsoen

Mededelingen en of discussies met betrekking tot het forum van Zweefvliegenonline
Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Instructeur demonstreert sliplanding

Bericht door Peter » 26 jan 2012, 09:59

Henk Poepjes schreef:
Huilie schreef: Bij deze kliek wil ik niet horen.
Jongens, jongens, niet weg gaan hier! Het feit dat je hier "strijdt" tegen de rancuneuze, narcistische zweefvliegers wil nog niet zeggen dat je bij deze kliek hoort! Als elke tegenstander van deze Muppetshow hier het forum zou verlaten wordt het hier wel iets te makkelijk discussieren voor Jan Ritsma en consorten.
:grin: :grin: hahahah, onze forumterrorist die zich opwerpt als " strijder tegen narcisten" :grin: :grin:
Hoe voorspelbaar allemaal. En die "strijd" bestaat dan uit het droppen van talloze linkjes naar zweefprostaat en tot nu toe vruchteloze pogingen de webmaster hier op een fout te betrappen :hilarius:
Henk Poepjes schreef:
Webmaster schreef: Geldt dat ook voor je tweede account onder die andere nick, of alleen voor deze?
Dan moet je wel op de koop toe nemen dat Jan Ritsma je helemaal gaat screenen om achter je werkelijke naam te komen (zoals hij bij Henk Poepjes heeft proberen te doen). Maar zo erg is dat toch niet?

Groeten Henk.
Hahaha, hoezo geprobeerd? je schrijft zelf dat je op zweefprostaat een PB van Jan kreeg. Hij weet dus wie je bent. Ik kan daar helaas geen Henk Poepjes vinden. Hoe noem je jezelf daar eigenlijk?

Henk Poepjes

Re: Instructeur demonstreert sliplanding

Bericht door Henk Poepjes » 26 jan 2012, 10:09

Peter schreef:
Hahaha, hoezo geprobeerd? je schrijft zelf dat je op zweefprostaat een PB van Jan kreeg. Hij weet dus wie je bent. Ik kan daar helaas geen Henk Poepjes vinden.
Ach Peter... Als je alles goed hebt gelezen dan zegt Jan ook dat er meer mensen zijn die zich voor "Henk Poepjes" uitgeven... misschien heeft hij wel meer identiteiten...

...maar ik begrijp dat jou IQ ook ergens ophoudt. Geeft niets Peter... :kus:

Groeten Henk.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Instructeur demonstreert sliplanding

Bericht door Peter » 26 jan 2012, 10:20

Henk Poepjes schreef:
Peter schreef:
Hahaha, hoezo geprobeerd? je schrijft zelf dat je op zweefprostaat een PB van Jan kreeg. Hij weet dus wie je bent. Ik kan daar helaas geen Henk Poepjes vinden.
Ach Peter... Als je alles goed hebt gelezen dan zegt Jan ook dat er meer mensen zijn die zich voor "Henk Poepjes" uitgeven... misschien heeft hij wel meer identiteiten...
Groeten Henk.
Ik heb alles heel goed gelezen. Volgens mij lieg je er weer eens op los. Waar zegt Jan dat er meer mensen zich voor Henk Poepjes uitgeven?
Waarom knip je mijn vraag weg naar je nick op zweefprostaat?

Henk Poepjes

Re: Instructeur demonstreert sliplanding

Bericht door Henk Poepjes » 26 jan 2012, 10:31

Peter schreef: Waarom knip je mijn vraag weg naar je nick op zweefprostaat?
Ik heb jou geen verantwoording af te leggen. Je post overigens zelf behoorlijk anoniem hier. Je hebt dus niet echt recht van spreken lijkt me....

Peter, de bedrijfspoedel van het JR forum....

Gaat weer behoorlijk off-topic hier webmaster, vroeger werd daar nog snel voor gewaarschuwd... de verloedering van zweefliegenonline is in gang gezet??

Nou, ik hoor het wel weer.

Groeten Henk.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Instructeur demonstreert sliplanding

Bericht door Peter » 26 jan 2012, 10:47

Henk Poepjes schreef:
Peter schreef: Waarom knip je mijn vraag weg naar je nick op zweefprostaat?
Ik heb jou geen verantwoording af te leggen. Je post overigens zelf behoorlijk anoniem hier. Je hebt dus niet echt recht van spreken lijkt me....

Peter, de bedrijfspoedel van het JR forum....

Gaat weer behoorlijk off-topic hier webmaster, vroeger werd daar nog snel voor gewaarschuwd... de verloedering van zweefliegenonline is in gang gezet??

Nou, ik hoor het wel weer.

Groeten Henk.
Nou knip je mijn vraag weg naar een link waar Jan Ritsma heeft gezegd dat er meer mensen zijn die Henk poepjes als nick hebben.
Vertel nou eens waar dat staat? Dat kan je niet, want dat staat nergens, dus ben je een grote leugenaar.
Je probeert als eerste klas lafaard daarmee de verantwoording voor datgene wat Henk Poepjes hier de afgelopen maanden heeft geschreven te ontlopen. Bang als je bent dat ooit uitkomt wie er achter Poepjes schuil gaat.

Henk Poepjes

Re: Instructeur demonstreert sliplanding

Bericht door Henk Poepjes » 26 jan 2012, 11:13

Peter schreef: Nou knip je mijn vraag weg naar een link waar Jan Ritsma heeft gezegd dat er meer mensen zijn die Henk poepjes als nick hebben.
Vertel nou eens waar dat staat? Dat kan je niet, want dat staat nergens, dus ben je een grote leugenaar.
Zucht.... :
Webmaster schreef: En, beste qwerty, ik denk niet alleen dat dit forum ook gelezen wordt door mensen die niet of nauwelijks op het andere forum kijken, ik weet het heel zeker. Een webmaster weet veel. Zo weet ik precies wie Henk Poepjes is, waar hij woont, waar hij werkt en bij welke zweefvliegvriend hij zich op dit forum heeft geregistreerd ;)
Dat laatste kun je natuurlijk op verschillende manieren interpreteren...

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Instructeur demonstreert sliplanding

Bericht door Peter » 26 jan 2012, 11:26

Henk Poepjes schreef:
Webmaster schreef: En, beste qwerty, ik denk niet alleen dat dit forum ook gelezen wordt door mensen die niet of nauwelijks op het andere forum kijken, ik weet het heel zeker. Een webmaster weet veel. Zo weet ik precies wie Henk Poepjes is, waar hij woont, waar hij werkt en bij welke zweefvliegvriend hij zich op dit forum heeft geregistreerd ;)
Dat laatste kun je natuurlijk op verschillende manieren interpreteren...
:grin: Hahaha, interpreteren, hahaha. Daar staat alleen maar dat je je als Henk Poepjes hebt ingeschreven terwijl je bij een zweefvliegvriend was. Daar staat nergens dat meer mensen zich van de nick "henk Poepjes " bedienen. Maar, leuk geprobeerd. Leugenaars gooien het wel meer op een "interpretatieverschil" als ze in het nauw komen.

Henk Poepjes

Fatsoen

Bericht door Henk Poepjes » 26 jan 2012, 12:03

De webmaster denkt te weten wie Henk Poepjes is (of wie we zijn ? :secret: ) maar hij vergist zich hierin.

Groeten Henk.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Fatsoen

Bericht door Peter » 26 jan 2012, 12:36

Je liegt jezelf er steeds dieper in. In de onderstaande post zeg je dat JIJ van Jan een PB op zweefprostaat kreeg waarin Jan zei dat hij wist wie je was. Daarmee heb je zelf hier toegegeven dat dat klopt.

Henk Poepjes schreef:
Jan Ritsma schreef: In de statistieken, kan ik zien waar mensen vandaan komen en welke zoektermen ze hebben ingetypt. Ik kan niet zien wie het zijn. Dat laatste wil ik ook helemaal niet.
Goh Jan, dan mag je me uitleggen waarom ik een tijdje geleden een privéberichtje van je kreeg via het forum van zweefportaal dat je al meer dan een jaar weet wie ik ben en waar ik me voor uit geef??

Toch een jokje dan, dat je niet wilt weten wie het zijn??

Groeten Henk.

qwerty

Re: Fatsoen

Bericht door qwerty » 26 jan 2012, 12:38

Ik heb geen behoefte meer om lid te zijn van een forum waar de webmaster (ook al post je als JR; iedereen weet dat je dezelfde persoon bent) je uitmaakt voor iemand met een laag IQ.

Gelieve mijn account te verwijderen en al mijn postings hier verwijderen ( je kunt ze gemakkelijk allemaal terugvinden met je "handige feature" die je ook gebruikt om op basis daarvan mijn IQ te bepalen).

Plaats reactie