Verhuizen draadjes naar besloten gedeelte

Mededelingen en of discussies met betrekking tot het forum van Zweefvliegenonline
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Verhuizen draadjes naar besloten gedeelte

Bericht door Webmaster » 12 dec 2011, 12:16

Sieb schreef:Ik heb de webmaster in een pb gevraagd om deze hele draad in het members only deel te plaatsen. Ik ontving echter daarop het antwoord dat dit in het kader van de strijd tussen zweefportaal en zweefvliegenonline niet gewenst is. Daarom hier nogmaals het verzoek om dit alsnog te doen.
Sieb verzocht mij dat en al zou ik dat zelf soms best wel willen, het is tegen de achtergrondgedachte die aan dit forum ten grondslag ligt. Het is de keuze voor of tegen censuur. zweefportaal heeft hier verder niets mee te maken. Dat noemde ik alleen als voorbeeld hoe het niet moet.

Er is meer informatie te vinden over dit onderwerp in het forum "forumberichten"

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: Club verzoekt instructeur om op te stappen

Bericht door Sieb » 12 dec 2011, 12:19

Webmaster schreef:
Sieb schreef:Ik heb de webmaster in een pb gevraagd om deze hele draad in het members only deel te plaatsen. Ik ontving echter daarop het antwoord dat dit in het kader van de strijd tussen zweefportaal en zweefvliegenonline niet gewenst is. Daarom hier nogmaals het verzoek om dit alsnog te doen.
Sieb verzocht mij dat en al zou ik dat zelf soms best wel willen, het is tegen de achtergrondgedachte die aan dit forum ten grondslag ligt. Het is de keuze voor of tegen censuur. zweefportaal heeft hier verder niets mee te maken. Dat noemdeik alleen als voorbeeld hoe het niet moet.

Er is meer informatie te vinden over dit onderwerp in het forum "forumberichten"
Dan kan je het members deel beter opdoeken want wat is dan het nut nog van dat deel?

zie je eigen uitleg: http://www.zweefvliegenonline.nl/phpBB- ... ?f=17&t=17

Ik wil persoonlijk graag dat mijn berichten in deze draad alleen voor members zichtbaar zijn dus nogmaals het verzoek deze draad over te hevelen.

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Verhuizen draadjes naar besloten gedeelte

Bericht door Webmaster » 12 dec 2011, 12:51

Het membersonly gedeelte is opgericht om mensen de gelegenheid te geven te reageren in een wat beslotener gedeelte.
Niet om de webmaster gelegenheid te geven om (beperkt) te censureren. De keus is dus aan de poster en niet aan mij.

Als iemand reageert op een draad in het open forum, betekent dat natuurlijk niet dat hij daarna kan verlangen dat de hele draad met alle berichten van andere forumgebruikers mee verhuisd wordt. Als alle posters in de betreffende draad graag willen dat er verhuisd wordt, dan heb ik geen bezwaar. Hoe lastig dat is kan je HIER vinden

Plaats reactie