Tijd om wat te tunen?

Mededelingen en of discussies met betrekking tot het forum van Zweefvliegenonline
Plaats reactie
zes-acht

Tijd om wat te tunen?

Bericht door zes-acht » 07 nov 2011, 11:41

...
Laatst gewijzigd door zes-acht op 28 nov 2011, 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: Tijd om wat te tunen?

Bericht door Sieb » 07 nov 2011, 20:06

zes-acht schreef:"Slechts" zeven megabyte moet er voor de voorpagina naar binnen worden gestampt; leuk voor de beeldbuis kindertjes met een mobiel (beperkt) abbootje.
Kindertjes moeten leren dat een mobiel is om te bellen........... Om snel te kunnen surfen moeten ze op de thuiscomputer bij hun ouders zijn die inmiddels vast glasvezel hebben met 200mbs. Kunnen ze hun zakgeld uitgeven aan het lidmaatschap van een zweefvliegclub of sparen voor een Ipad of zoiets en dan voor een tientje per maand onbeperkt mobiel internetten op dat ding en voor weinig het goedkoopste sim only abbootje kopen om te bellen en te sms'en.

qwerty

Re: Tijd om wat te tunen?

Bericht door qwerty » 07 nov 2011, 22:38

Sieb schreef: Kindertjes moeten leren dat een mobiel is om te bellen........... Om snel te kunnen surfen moeten ze op de thuiscomputer bij hun ouders zijn die inmiddels vast glasvezel hebben met 200mbs. Kunnen ze hun zakgeld uitgeven aan het lidmaatschap van een zweefvliegclub of sparen voor een Ipad of zoiets en dan voor een tientje per maand onbeperkt mobiel internetten op dat ding en voor weinig het goedkoopste sim only abbootje kopen om te bellen en te sms'en.
Typisch een antwoord van iemand die de 50 (al lang?) gepasseerd is.

Overigens is de rest van deze site op mobiele apparaten toch al niet fatsoenlijk te zien i.v.m. de amateuristische lay-out met scrollbars in scrollbars.

zes-acht

Re: Tijd om wat te tunen?

Bericht door zes-acht » 08 nov 2011, 12:12

...
Laatst gewijzigd door zes-acht op 28 nov 2011, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Tijd om wat te tunen?

Bericht door Webmaster » 08 nov 2011, 12:27

Ook ik ben alles behalve tevreden over de hoofdpagina van Zweefvliegenonline.
De pagina zal herschreven worden, maar ik moet prioriteiten stellen omdat de tijd mij ontbreekt.
Het probleem heeft de aandacht.

BartGeurts
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 okt 2009, 15:48

Re: Tijd om wat te tunen?

Bericht door BartGeurts » 08 nov 2011, 14:14

Fan van de site maar suggestie voor de webmaster: tijd om een webdesigner mee te laten helpen. Want iFrames en vervormde plaatjes schuivende teksten zijn niet meer des 2011. Daardoor kijk ik eigenlijk alleen maar naar het forum en niet naar de andere informatie.

Wellicht is het een idee een content management systeem te gebruiken dan is het een keer opzetten en daarna makkelijk je praatjes en plaatjes uploaden.

Plaats reactie