Goos Hageman verantwoordelijk voor m.c. examens KNVvL

l_steenbrink
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 jul 2010, 09:13

Re: Goos Hageman verantwoordelijk voor m.c. examens KNVvL

Bericht door l_steenbrink » 25 feb 2016, 16:41

Jan de Hulster schreef:t een groep die verstand heeft van MC vragen.
Wie zijn dat?

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: Goos Hageman verantwoordelijk voor m.c. examens KNVvL

Bericht door Jan de Hulster » 25 feb 2016, 16:59

Dat lijkt mij nou net een vraag die je bij ABZ, KEI , CIV of KNVvL zou kunnen stellen.

Gebruikersavatar
Francesco
Berichten: 149
Lid geworden op: 03 okt 2009, 12:20

Re: Goos Hageman verantwoordelijk voor m.c. examens KNVvL

Bericht door Francesco » 26 feb 2016, 04:00

Jan ik ben zeer tevreden.
Ik was alleen maar benieuwd waarom het draadje zo abrupt stopte.

Het is mij duidelijk, maar blijf het een wat gekleurde aanstelling vinden.

l_steenbrink
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 jul 2010, 09:13

Re: Goos Hageman verantwoordelijk voor m.c. examens KNVvL

Bericht door l_steenbrink » 26 feb 2016, 09:40

Jan de Hulster schreef:Dat lijkt mij nou net een vraag die je bij ABZ, KEI , CIV of KNVvL zou kunnen stellen.
Je weet het wel, maar wil je vingers niet branden?
Mag je wel zeggen waar die deskundigheid die je noemde uit blijkt?

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: Goos Hageman verantwoordelijk voor m.c. examens KNVvL

Bericht door Jan de Hulster » 26 feb 2016, 12:19

l_steenbrink schreef:
Jan de Hulster schreef:Dat lijkt mij nou net een vraag die je bij ABZ, KEI , CIV of KNVvL zou kunnen stellen.
Je weet het wel, maar wil je vingers niet branden?
Mag je wel zeggen waar die deskundigheid die je noemde uit blijkt?
Ik ken hun deskundigheid slechts globaal.
Ik adviseer je contact op te nemen met eerder genoemde gremia.
Die zullen je misschien beter/exacter kunnen informeren.

Maak je geen zorgen over branden aan...
Ik trek me nooit van iets of iemand wat aan en zeker niet op zweefvlieggebied. :hypo: :inlove:

Gebruikersavatar
Francesco
Berichten: 149
Lid geworden op: 03 okt 2009, 12:20

Re: Goos Hageman verantwoordelijk voor m.c. examens KNVvL

Bericht door Francesco » 26 feb 2016, 13:13

Maar aan wie moet ik nu vragen en op welke gronden hij uiteindelijk benoemd is?

Om eerlijk te zijn snap ik er dus uiteindelijk niets van.
De NL zweefvlieger eerst om tuin leiden op Terlet en nu op deze toch niet onbelangrijke en vertrouwelijke positie
benoemd worden. :twisted:

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: Goos Hageman verantwoordelijk voor m.c. examens KNVvL

Bericht door Jan de Hulster » 26 feb 2016, 13:28

Francesco schreef:Maar aan wie moet ik nu vragen en op welke gronden hij uiteindelijk benoemd is?

Om eerlijk te zijn snap ik er dus uiteindelijk niets van.
De NL zweefvlieger eerst om tuin leiden op Terlet en nu op deze toch niet onbelangrijke en vertrouwelijke positie
benoemd worden. :twisted:

Dat maakt niet uit.

Kilo Hotel
Berichten: 239
Lid geworden op: 05 nov 2009, 22:04

Re: Goos Hageman verantwoordelijk voor m.c. examens KNVvL

Bericht door Kilo Hotel » 26 feb 2016, 15:05

Jan de Hulster schreef:
Francesco schreef:Maar aan wie moet ik nu vragen en op welke gronden hij uiteindelijk benoemd is?

Om eerlijk te zijn snap ik er dus uiteindelijk niets van.
De NL zweefvlieger eerst om tuin leiden op Terlet en nu op deze toch niet onbelangrijke en vertrouwelijke positie
benoemd worden. :twisted:
Dat maakt niet uit.
Dat maakt heel veel uit Jan. Ik weet dat Terlet niet bij alle zweefvliegclubs geliefd was. Maar een feit is dat ook Terlet voor aanwas bij de zweefvliegclubs zorgde. Alleen al bij de SZT beoefende >10% van de Nederlandse zweefvliegers hun hobby en dat is mede door deze GH deels uit eigen belang om zeep geholpen. En dat eigen belang ging wel heel ver.
1. GH schroomde niet mensen te (laten) wippen als ze met iets teveel kennis van de interne gang van zaken een persoonlijk bedreiging werden. Zijn ex ass. manager weet daar ook alles van.
2. En je moest vooral niet over teveel kwaliteit op instructieniveau beschikken, want dat op zich was ook al een persoonlijke bedreiging.
3. En wat denk je van de "vriendjes", waarvoor zonder de juiste kennis of vaardigheden een brevet geregeld werd?
4. En de samenwerking met ene "financieel deskundige" Ernst Chris, die gelijktijdig werknemer en penningmeester was nadat de toenmalige penningmeester bedankt had, omdat deze niet eens volledige geïnformeerd werd over de financiële gang van zaken en later tot een faillissement aanleiding gaf. Ook hier was GH zeker medeverantwoordelijk voor.
5. En waarom moest GH regelmatig onbevoegd voor technicus spelen. Voorbeeldje: nog op tijd werd ontdekt dat door hem het stabilo van een ASK-21 met en veel te korte bout van een ASK-23 werd bevestigd.
6. En waarom op US-kisten laten vliegen, zoals de Dimona, waarvan de motor over zijn uren was. En de vervangende kist die uit Hilversum kwam, omdat daar vanwege allerlei gebreken niemand op wilde vliegen? Er moesten immers centen (ten koste van de veiligheid) binnen komen.
7. .................... ach laat maar.

GH had ongetwijfeld kwaliteiten. Dat hij (zo lees ik elders) perfect werk gedaan heeft met de nieuwe voorschriften verbaast me niet. Maar dan mag m.i. nog geen reden zijn iemand met een dergelijke voorgeschiedenis en met een negatieve uitwerking voor de zweefvliegerij weer een platform aan te bieden. Dat hadden ook de CIV en het ABZ-bestuur kunnen weten

KH
Laatst gewijzigd door Kilo Hotel op 26 feb 2016, 20:55, 3 keer totaal gewijzigd.

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: Goos Hageman verantwoordelijk voor m.c. examens KNVvL

Bericht door Jan de Hulster » 26 feb 2016, 15:40

Kees,

De hoofdlijnen/soms kleurrijke details van Terlet ken ik.

Hoe zou het eigenlijk zijn met de SNZT en z'n jaarverslagen???? :hypo: :hilarius:


Gewoon ABZ , CIV, KNVvL, of KEI bellen.

Ik heb verder geen klachten in dit VO examen proces.

En de Voorschriften zijn behoorlijk goed lijkt het. Mede dankzij Goos Hageman dus.

Nog 0 klachten gehad na 2 oproepen om me te E-mailen- op zweefportaal.

mvg,

Jan de Hulster, landelijk coordinator VO 2016 (volgens het KEI)
Laatst gewijzigd door Jan de Hulster op 27 feb 2016, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Goos Hageman verantwoordelijk voor m.c. examens KNVvL

Bericht door Jan Ritsma » 26 feb 2016, 20:53

Zolang een organisatie lieden binnenhaalt van dit soort allooi, is die organisatie net zo onbetrouwbaar en corrupt.

Meneer Hageman is volstrekt onaanvaardbaar voor iedere instelling die zelfs maar de schijn van integriteit probeert op te houden.
Kennelijk wordt je dan nog altijd bij de KNVvL met open armen ontvangen.

Transparantie en integriteit, ik heb de laatste dagen twee mensen gesproken die daar binnen de KNVvL iets aan willen veranderen.
Hier ligt al een prachtige gelegenheid..

Plaats reactie