De PH-3Z2 heeft een onfortuinlijke start gemaakt.
Gelukkig zonder persoonlijk letsel.
Heeft iemand meer info?
http://www.vliegclubteuge.nl/mla/
En eh... hoe zou deze keer de betrouwbaarheid van het onderzoek én de publicatie daarvan geborgd zijn?
Crash Dynamic Teuge
Re: Crash Dynamic Teuge
Slechte ervaringen??pro schreef:De PH-3Z2 heeft een onfortuinlijke start gemaakt.
Gelukkig zonder persoonlijk letsel.
Heeft iemand meer info?
http://www.vliegclubteuge.nl/mla/
En eh... hoe zou deze keer de betrouwbaarheid van het onderzoek én de publicatiedaarvan geborgd zijn?
Re: Crash Dynamic Teuge
Zekers, maar er wordt gewerkt aan "herstel".Peter schreef:Slechte ervaringen??pro schreef:De PH-3Z2 heeft een onfortuinlijke start gemaakt.
Gelukkig zonder persoonlijk letsel.
Heeft iemand meer info?
http://www.vliegclubteuge.nl/mla/
En eh... hoe zou deze keer de betrouwbaarheid van het onderzoek én de publicatiedaarvan geborgd zijn?
En zo niet, dan toch
Heb trouwens wel wat tips voor de vlieger, de fabrikant, de OVV en 't Breukstukje.
De eerste tips zal ik gratis geven:
Tip 1 - voor de vlieger:
Het heeft geen enkele zin gesprekken te houden met CI/voorzitter etc. .
Daar wordt niets anders mee gedaan dan selectieve dissonantie.
Tip 2 - voor OVV:
Vertrouw niet op degenen op wie jullie tot nu toe vertrouwden: "niet valt uit te sluiten dat de boodschapper een deal sloot met de culprit"
Tip 3 - voor OVV en commissie 't Breukstukje:
Publiceer niets zonder dat je de concept tekst hebt doen lezen door alle betrokkenen (en dus ook de vlieger!)
Tip 4 - voor 't Breukstukje:
Publiceer al helemaal geen KUL door bij gebrek aan enig echt onderzoek een suggestieve, tendentieuze GISSING te publiceren over een niet uit te sluiten oorzaak.
Verder kan direct worden vastgesteld of dat het MTOW feitelijk (aan de hand van geijkte weegschaal....) al dan niet is overschreden.
Dan hoeft er in ieder geval geen onzin in een rapport te staan in de trend van:
"niet kan worden uitgesloten dat het MTOW is overschreden".
Of zoiets.