D-DOS aanvallen

Interessant, maar heeft niet direct met zweefvliegen te maken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

D-DOS aanvallen

Bericht door Webmaster » 19 apr 2010, 15:07

Gisteren lukte het mij niet meer om een FTP verbinding te maken met de server van zweefvliegenonline.nl
Navraag bij de hosting manager leverde het volgende Emailtje op:
Hartelijk dank voor uw e-mail bericht.

Wegens verhoogde beveiligingsmaatregelen als gevolg van de recente DDoS-aanvallen, blokkeren wij buitenlandse FTP-verbindingen met onze servers.

Wanneer u met uw inloggegevens geen verbinding kunt maken met uw FTP-server, neemt u dan contact op met onze helpdesk onder vermelding van uw klantnummer en uw IP-adres. Wij voegen uw ip-adres dan handmatig toe aan onze firewall, zodat u weer verbinding kan maken. Uw ip-adres vindt u op de volgende pagina: http://www.watismijnip.nl/.
Gelukkig zijn er hier geen nare gevolgen zoals bij sommige andere zweefvliegforums. :)
Dit houdt echter wel in dat ik de komende dagen problemen heb met het updaten van de pagina's omdat ik met een mobiele telefoonverbinding werk die telkens een ander IP-adres toekent. Ich bitte um verstaendnis :pray:

roeles
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 mar 2010, 11:25

Re: D-DOS aanvallen

Bericht door roeles » 19 apr 2010, 17:23

Want je bent net als Jan in het buitenland?
Of zijn Jan en de webmaster simpelweg dezelfde persoon?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: D-DOS aanvallen

Bericht door Webmaster » 19 apr 2010, 20:48

roeles schreef:Want je bent net als Jan in het buitenland?
Of zijn Jan en de webmaster simpelweg dezelfde persoon?
De webmaster is een functie die niet noodzakelijkerwijs is verbonden met een en de zelfde persoon.
Als 1 van de personen die die fuctie uitoefenen zelf iets in het forum willen schrijven, dan doen ze dat onder hun eigen naam.
Niet als ze als webmaster fungeren, omdat het dan voor velen niet duidelijk is met wie ze te doen hebben.
Het is dus niets anders dan een praktische manier van benaderen :)

Plaats reactie