Off topic berichten Limalfafa

Interessant, maar heeft niet direct met zweefvliegen te maken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Off topic berichten Limalfafa

Bericht door Webmaster » 03 sep 2012, 23:16

Off topic berichten Limalfafa verplaatst naar subforum off topic.

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Off topic berichten Limalfafa

Bericht door Limalfafa » 03 sep 2012, 23:17

Jan Ritsma schreef:Het is droevig dat het ABZ zowel mijn tijd, als hun eigen tijd lopen te verdoen, met het omzeilen van antwoorden op vragen die in hoge mate te maken hebben met integriteit en bestuurlijke doortastendheid. Ik ben nu al maanden bezig om op enkele duidelijke en simpele vragen antwoord te krijgen en ik ga er mee door totdat ik die antwoorden heb.
Leg mij nou eens uit hoe het mogelijk is om jouw tijd te verdoen. Wil je soms suggereren dat je ook nog nuttige dingen doet in je leven? Of bedoel je dat je de laatste tijd enorm druk bent geweest met uit te vinden hoe je verkeer van bepaalde IP's kunt redirecten?

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Nationale ladder

Bericht door Limalfafa » 05 sep 2012, 20:11

Zo Jan, zit je tegenwoordig in de CW&S?

Dat mag in tenminste aannemen als je een bericht plaats dat je als volgt ondertekent:
====================================
namens de Commissie Wedstrijd en Selectie

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Off topic berichten Limalfafa

Bericht door Limalfafa » 05 sep 2012, 20:36

Aha, hier blijven mijn bijdragen. Ik kan niet wachten tot mijn laatste postings hier verschijnen, ik neem aan dat mijn kritiek wederom niet welkom is.

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Nationale ladder

Bericht door Limalfafa » 06 sep 2012, 19:27

Goh Jan, ik zie dat je mijn berichtje verwijderd hebt (verplaatsen of verwijderen is effectief hetzelfde). Censuur, goed bezig man :tup:
Wat mij dus opvalt is dat bovenstaand bericht rechtstreeks gecopypaste is van zweefportaal, zonder bronvermelding! Dat is niets anders dan ordinaire diefstal van content. Het is al triest dat je continu berichtjes kopieert maar dan zet je er in ieder geval nog bij dat het ergens anders vandaan komt. Dit gaat echt tegen alle fatsoen in.

Naast het censureren van mensen die jou verbaal de baas zijn, ben je nu ook al begonnen met content stelen. Ik stel daarom voor dat je je eigen bericht aanpast en duidelijk vermeldt dat het van zweefportaal .nl afkomstig is. Omdat ik je technische vaardigheden niet al te hoog inschat geef ik vast de link:
http://www.zweefportaal.nl/main/forum/v ... ad_id=2264

PS heb je al door dat je IP redirect actie geen enkel resultaat heeft?

Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 sep 2012, 14:28

Re: Nationale ladder

Bericht door Janneke » 08 sep 2012, 12:54

Goed om te zien dat de jeugd het zo goed doet is toch het resultaat van een goede coaching bij de junioren kern ploeg. Jan daarintegen doet het iets minder goed :)

Maar waarom word Limalfafas bericht verwijdert, hij heeft een goed punt waarom de bron van het bericht niet vermelden?

Gebruikersavatar
Janneke
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 sep 2012, 14:28

Re: Off topic berichten Limalfafa

Bericht door Janneke » 08 sep 2012, 23:02

Waarom word mijn bericht onder de off topic bericthen van limaflala gezet? Ik ben geen limalaflfa

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Off topic berichten Limalfafa

Bericht door Limalfafa » 09 sep 2012, 16:48

Janneke schreef:Waarom word mijn bericht onder de off topic bericthen van limaflala gezet? Ik ben geen limalaflfa
Hoi Janneke, welkom bij de club. Op dit forum wordt de webmaster niet tegengesproken. Alle slechte dingen gebeuren op zweefportaal, dit is de morele hoge grond behalve als je de webmaster op zijn fouten wijst, dan kun je een IP ban verwachten. Iets dat zelfs de zo verfoeide webmaster van zweefportaal nog nooit gedaan heeft.

Gebruikersavatar
Limalfafa
Berichten: 115
Lid geworden op: 18 dec 2010, 14:23

Re: Meten met twee maten

Bericht door Limalfafa » 23 sep 2012, 16:59

Jan Ritsma schreef:Hallo Jan,
Met het schrijven van brieven en emails kom je blijkbaar niet verder.
Leuke conversatie met jezelf? Of is Ruud Holswilder nou ook al een trol? Blijkbaar is het censureren van een forum nog niet zo makkelijk :hilarius:

Plaats reactie