Piloten steken nek uit boven Wit Rusland

Interessant, maar heeft niet direct met zweefvliegen te maken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Piloten steken nek uit boven Wit Rusland

Bericht door Webmaster » 04 jul 2012, 12:29

"Democratie zonder vrije meningsuiting bestaat niet", aldus de piloot die uit veiligheidsoverwegingen anoniem blijft. "Alles wat de moeite waard is om voor de vechten heeft zijn prijs.
Lees: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... show=react

De reden dat ik dat hier plaats is dat er in dit artikel een paar ware woorden gesproken worden, die ook op zweefvliegenonline van toepassing zijn....

Henk Poepjes

Re: Piloten steken nek uit boven Wit Rusland

Bericht door Henk Poepjes » 02 aug 2012, 17:11

Webmaster schreef:De reden dat ik dat hier plaats is dat er in dit artikel een paar ware woorden gesproken worden, die ook op zweefvliegenonline van toepassing zijn....
Zoals?

- 'aldus de piloot, die om veiligheidsoverwegingen anoniem blijft...'
- 'protest in de straten...'
- 'haar positie is nu verzwakt en zij blaast nu alle bruggen op en dat heeft op lange termijn desastreuze gevlogen...'

:)

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Piloten steken nek uit boven Wit Rusland

Bericht door Webmaster » 02 aug 2012, 20:13

Henk Poepjes schreef:
Webmaster schreef:De reden dat ik dat hier plaats is dat er in dit artikel een paar ware woorden gesproken worden, die ook op zweefvliegenonline van toepassing zijn....
Zoals?

- 'aldus de piloot, die om veiligheidsoverwegingen anoniem blijft...'
- 'protest in de straten...'
- 'haar positie is nu verzwakt en zij blaast nu alle bruggen op en dat heeft op lange termijn desastreuze gevlogen...'

:)

Ik zocht het meer in het belang van een vrije meningsuiting.

Er is ondertussen een vervolg op dit verhaal. Enkele generaals hebben wegens het feit dat het Russische luchtruim zo lek is als een mandje, het veld moeten ruimen
http://nos.nl/artikel/401112-generaals- ... ident.html

Plaats reactie