Het zweefvliegenonline-fobie

Interessant, maar heeft niet direct met zweefvliegen te maken
vanzomeren
Berichten: 273
Lid geworden op: 03 nov 2009, 20:54

Re: Het zweefvliegenonline-fobie

Bericht door vanzomeren » 18 apr 2011, 10:37

Je kan dit beter laten rusten. Ben is in mijn ogen al genoeg afgegaan. Het telkens weer inwrijven verhardt alleen maar de standpunten en een link in startpagina heeft zweefvliegen online niet echt nodig denk ik ;)

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Het zweefvliegenonline-fobie

Bericht door Jan Ritsma » 18 apr 2011, 10:59

vanzomeren schreef:Je kan dit beter laten rusten. Ben is in mijn ogen al genoeg afgegaan. Het telkens weer inwrijven verhardt alleen maar de standpunten en een link in startpagina heeft zweefvliegen online niet echt nodig denk ik ;)
Na de mateloos onbeleefde behandeling door Ben op zijn website, heb ik besloten dit niet langer te nemen.
Enkele minuten geleden ontving ik dit mailtje van Ben. Na een maandje of twintig proberen schijnt hij nu toch met het vuur aan de schenen plotseling te kunnen antwoorden. Daar heb ik wat aan want een dergelijke botte weigering zonder redenen kan hij niet volhouden ;)
Ben Hiemstra schreef:Geachte hr Ritsma,

Ik kan u mededelen dat de webpagina zweefvliegen.startpagina.nl
al vele jaren actief door mij beheerd wordt.

Voor alle duidelijkheid via deze mail mededeling dat uw website
niet opgenomen zal worden in de verzameling links op
zweefvliegen.startpagina.nl.


Ben Hiemstra
Tja, je kan natuurlijk wel zeggen dat je een site actief beheert, maar als je twintig maanden lang met betrekking tot die site niet bereikbaar blijkt te zijn dan is zo'n uitspraak slechts een holle phrase.

Gebruikersavatar
Jan Ritsma
Berichten: 2615
Lid geworden op: 23 sep 2009, 20:20

Re: Het zweefvliegenonline-fobie

Bericht door Jan Ritsma » 18 apr 2011, 11:49

Van een forumgebruiker kreeg ik deze Email:
Zie http://www.zweefportaal.nl/main/news.ph ... y=2012&m=1
Dirk Corporaal schreef:Na twee bestuursperioden in het FAC-bestuur en zes jaar in het ABZ kan ik niet anders zeggen dan dat het uitstekend samenwerken is met Ben Hiemstra. Je hoeft iets maar één keer aan Ben te vragen en je kunt erop vertrouwen dat het voor elkaar komt.
Wat liggen ze ook daar lekker lui en loom tegen elkaar te schurken en te schuren.

Groet,
Het vervelende van de zaak is dat Ben door alle lauweren die de KNVvL over hem uitstort mede het visitekaartje van de KNVvL is.
Dat visitekaartje komt er steeds smoezeliger uit te zien op deze manier en dat is jammer voor onze KNVvL.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Het zweefvliegenonline-fobie

Bericht door Peter » 18 apr 2011, 11:57

Een paar jaar geleden werden in de Thermiek door de KNVvL de zelfde lauweren uitgestort over het SZT bestuur :grin:

Plaats reactie