behandeling leden op ander forum

Interessant, maar heeft niet direct met zweefvliegen te maken
Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

behandeling leden op ander forum

Bericht door Peter » 19 sep 2011, 18:11

julietbravo schreef:
Henk Poepjes schreef:Beetje triest vind ik dat, mensen proberen te 'kopen' voor je site...
Trouwens ook dat er wederom maar weer een topic op zweefportaal op slot wordt gegooid. Iedereen mag links naar zijn/haar website op zweefportaal gooien, blijkbaar behalve als het Jan is :bah: Ben zou zich als webmaster van een officiele KNVvL-website onafhankelijk en onbevooroordeeld moeten opstellen, iets dat duidelijk al lang niet meer het geval is....
De webmaster van het andere forum heeft daar ergens in een draadje staan dat het mogelijk is om zijn nieuwsberichten ook op andere websites weer te geven. Daar schreef iemand commentaar op, dat hem kennelijk niet beviel. Ook dat bericht is verwijderd en het draadje is op slot. Vandaar ook mijn Fokke en Sukke :)

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Fotowedstrijd nog maar 1 inzender

Bericht door Webmaster » 20 sep 2011, 09:57

Peter schreef:
julietbravo schreef:
Henk Poepjes schreef:Beetje triest vind ik dat, mensen proberen te 'kopen' voor je site...
Trouwens ook dat er wederom maar weer een topic op zweefportaal op slot wordt gegooid. Iedereen mag links naar zijn/haar website op zweefportaal gooien, blijkbaar behalve als het Jan is :bah: Ben zou zich als webmaster van een officiele KNVvL-website onafhankelijk en onbevooroordeeld moeten opstellen, iets dat duidelijk al lang niet meer het geval is....
De webmaster van het andere forum heeft daar ergens in een draadje staan dat het mogelijk is om zijn nieuwsberichten ook op andere websites weer te geven. Daar schreef iemand commentaar op, dat hem kennelijk niet beviel. Ook dat bericht is verwijderd en het draadje is op slot. Vandaar ook mijn Fokke en Sukke :)

Kritiek op bijvoorbeeld de redactie van de Thermiek is daar toegestaan, maar kritiek op de webmaster en/of het forum is verboden. Iemand die dit toch doet ondervindt dat zijn berichten worden verwijderd en de draadjes worden op slot gedraaid.
Discussie met de webmaster via bijv. PB is zinloos, in 90% van de gevallen krijg je toch geen antwoord.
De beste manier om je onvrede te uiten is via een schriftelijke klacht bij het ABZ (afdelingsbestuur zweefvliegen).
Secretaris is: hans(punt)denbesten(apestaart)zonnet(punt)nl

Schroom niet, het is een faire zaak dat iedereen, maar vooral leden van de KNVvL, vrij en ongestoord gebruik moeten kunnen maken van het KNVvL forum. De leden betalen daar tenslotte ook voor.

Henk Poepjes

Re: Fotowedstrijd nog maar 1 inzender

Bericht door Henk Poepjes » 20 sep 2011, 12:18

Webmaster schreef: Kritiek op bijvoorbeeld de redactie van de Thermiek is daar toegestaan, maar kritiek op de webmaster en/of het forum is verboden. Iemand die dit toch doet ondervindt dat zijn berichten worden verwijderd en de draadjes worden op slot gedraaid.
Discussie met de webmaster via bijv. PB is zinloos, in 90% van de gevallen krijg je toch geen antwoord.
De beste manier om je onvrede te uiten is via een schriftelijke klacht bij het ABZ (afdelingsbestuur zweefvliegen).
Secretaris is: hans(punt)denbesten(apestaart)zonnet(punt)nl

Schroom niet, het is een faire zaak dat iedereen, maar vooral leden van de KNVvL, vrij en ongestoord gebruik moeten kunnen maken van het KNVvL forum. De leden betalen daar tenslotte ook voor.
Behoorlijk off topic verhaaltje voor een webmaster niet? Als Henk Poepjes dit zou doen, dan zou de post verplaatst worden webmaster! Onafhankelijk? :?

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: behandeling leden op ander forum

Bericht door Webmaster » 20 sep 2011, 12:32

Je hebt gelijk Henk. Daarom dit onderwerp nu afgesplitst.
Overigens verhuis ik alleen berichten om de overzichtelijkheid van het forum te behouden.
Niet om jou of iemand anders een beperktere lezerskring te bezorgen. Er is hier dan ook nog nooit een posting naar het members-only gedeelte verhuisd.

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Fotowedstrijd nog maar 1 inzender

Bericht door Peter » 21 sep 2011, 09:01

Henk Poepjes schreef: Behoorlijk off topic verhaaltje voor een webmaster niet? Als Henk Poepjes dit zou doen, dan zou de post verplaatst worden webmaster! Onafhankelijk? :?
Hé Henk,
Je loopt hier alsmaar te klagen, maar op dat STASI forum waar telkens alle kritiek verwijderd wordt en te pas en te onpas alles op slot wordt gegooid zie ik jou nooit :twisted: Hoe komt dat toch? Heb jij daar een ban soms?
In dat geval kan je altijd hier je hart luchten :tup: Nu alleen nog je negatieve imago een beetje oppoetsen :muziek:

Henk Poepjes

Re: Fotowedstrijd nog maar 1 inzender

Bericht door Henk Poepjes » 21 sep 2011, 13:02

Peter schreef: Nu alleen nog je negatieve imago een beetje oppoetsen :muziek:
Hoezo Peter? Het feit dat ik Jan af en toe op zijn, in mijn ogen, tekortkomingen en copieergedrag wijs, maakt dat dat mijn imago negatief is?
Je hoeft het niet met me eens te zijn hoor. Net zo goed als dat mensen het niet met Jan eens hoeven te zijn.

Groetjes Henk.

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: behandeling leden op ander forum

Bericht door Sieb » 21 sep 2011, 19:36

het blijft jammer dat Henk de anoniemiteit blijft kiezen. Is ie wel zweefvlieger of gewoon iemand die niets anders te doen heeft dan fora te bezoeken en daar wat poepjes te laten?. Het heeft allemaal weinig diepgang, ik mis argumenten, beetje flauw gezeik over en weer. Ik zou als webmaster dit soort types ook gewoon in de ban doen. Zelfs hier op zweefvliegenonline. Het is geen beerput.

Dat is overigens wat anders dan het bewust bannen van mensen die wel een mening hebben (dat is censuur namelijk).

Henk Poepjes

Re: behandeling leden op ander forum

Bericht door Henk Poepjes » 22 sep 2011, 07:41

Sieb schreef:het blijft jammer dat Henk de anoniemiteit blijft kiezen. Is ie wel zweefvlieger of gewoon iemand die niets anders te doen heeft dan fora te bezoeken en daar wat poepjes te laten?. Het heeft allemaal weinig diepgang, ik mis argumenten, beetje flauw gezeik over en weer. Ik zou als webmaster dit soort types ook gewoon in de ban doen. Zelfs hier op zweefvliegenonline. Het is geen beerput.

Dat is overigens wat anders dan het bewust bannen van mensen die wel een mening hebben (dat is censuur namelijk).
Sieb, volgens mij ben ik net zo anoniem als iemand die bv "Peter" of "Sieb" als forumnaam heeft. Of heb je liever dat ik me alleen Henk noem? U zegt het maar hoor.

Groeten Henk

Jan de Hulster
Berichten: 630
Lid geworden op: 28 okt 2009, 13:19

Re: behandeling leden op ander forum

Bericht door Jan de Hulster » 22 sep 2011, 12:19

het mooiste is als iedereen gewoon z'n (echte) voor en achternaam gebruikt.

Maar dat schijnt voor de meesten nog al moeilijk te liggen.....

waarom is mij niet duidelijk.

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: behandeling leden op ander forum

Bericht door Sieb » 22 sep 2011, 17:06

Henk Poepjes schreef:
Sieb schreef:het blijft jammer dat Henk de anoniemiteit blijft kiezen. Is ie wel zweefvlieger of gewoon iemand die niets anders te doen heeft dan fora te bezoeken en daar wat poepjes te laten?. Het heeft allemaal weinig diepgang, ik mis argumenten, beetje flauw gezeik over en weer. Ik zou als webmaster dit soort types ook gewoon in de ban doen. Zelfs hier op zweefvliegenonline. Het is geen beerput.

Dat is overigens wat anders dan het bewust bannen van mensen die wel een mening hebben (dat is censuur namelijk).
Sieb, volgens mij ben ik net zo anoniem als iemand die bv "Peter" of "Sieb" als forumnaam heeft. Of heb je liever dat ik me alleen Henk noem? U zegt het maar hoor.

Groeten Henk
Nou Henk, zo'n 95 procent weel wel dat ik Sieb Gooszen van de ACvZ ben. Dus ik daag je uit jezelf ook even met achternaam en club te noemen dan ben je wat makkelijker plaatsbaar. Als je liever anomiem blijft ook goed maar zeg het dan even dan weten we ook waar we aan toe zijn.

Plaats reactie