Zweefvliegenonline start eigen Zweefvliegen STARTPAGINA

Interessant, maar heeft niet direct met zweefvliegen te maken
Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 377
Lid geworden op: 29 sep 2009, 11:24

Re: Zweefvliegenonline start eigen STARTPAGINA

Bericht door Peter » 19 jul 2011, 15:23

Webmaster schreef: Het zal even duren voordat de zoekmachines de juiste ranking gevonden hebben maar ik heb er het volste vertrouwen in dat de hoge ranking van zweefvliegen online zelf moeiteloos in de toekomst zal worden gehaald.

Ik hoop dat iedereen de nieuwe uitbreiding waardeert en er veel gemak van zal ondervinden.
Bij het intypen van " zweefvliegen startpagina" in google 1ste pagina 6e plaatst dat heb je snel voor elkaar :tup:

Gebruikersavatar
Francesco
Berichten: 149
Lid geworden op: 03 okt 2009, 12:20

Re: Zweefvliegenonline start eigen STARTPAGINA

Bericht door Francesco » 19 jul 2011, 21:56

Webmaster,

kunt u mikefox veranderen in

Australian Soaring Centre Corowa

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Zweefvliegenonline start eigen Zweefvliegen STARTPAGINA

Bericht door Webmaster » 10 dec 2011, 07:49

Tijd voor een update:
Zweefvliegen startpagina van Zweefvliegenonline.nl
blijkt een doorslaand succes :tup: Op Google neemt de site ondertussen de derde tot en met de 6e plaats in.
De site wordt dagelijks door gemiddeld 50 mensen bezocht waarvan meer dan 30 via de zoekmachines hun (vermoedelijk) eerste contact met een zweefvliegsite maken. Dit is een onverwacht goed resultaat dat mede te danken is aan de vele bezoekers die nieuwe links voorstelden. Zweefvliegen startpagina is daardoor een belangrijke concurent voor gelijksoortige websites.

Keep up the good work :) en steun zweefvliegen-startpagina door middel van het voorstellen van nieuwe goede links.
Ze kunnen worden ingezonden via de contact pagina van zweefvliegenonline en natuurlijk via de contact pagina van startpagina.

qwerty

Re: Zweefvliegenonline start eigen Zweefvliegen STARTPAGINA

Bericht door qwerty » 10 dec 2011, 15:46

Ik neem aan dat als iemand die niets weet over zweefvliegen en er iets over wil weten als eerste het woord "zweefvliegen" intypt. Bij mij komt deze site bij Google niet voor op de eerste drie pagina's, dus het succes valt wel mee.
En dat vind ik maar goed ook. Het openingsartikel van deze site "wat is zweefvliegen" is niet bepaald stimulerend voor mensen die overwegen aan deze sport te beginnen. :roll:

Plaats reactie