Zweefvliegenonline start eigen Zweefvliegen STARTPAGINA

Interessant, maar heeft niet direct met zweefvliegen te maken
Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Zweefvliegenonline start eigen Zweefvliegen STARTPAGINA

Bericht door Webmaster » 03 jul 2011, 12:37

Zweefvliegen online is begonnen met zijn eigen zweefvliegen startpagina. Een schat aan gegevens op andere websites is via deze pagina te vinden.
Deze nieuwe uitbreiding bleek noodzakelijk omdat in de bestaande startpagina's zweefvliegen online helaas niet terug tevinden was. Het zal even duren voordat de zoekmachines de juiste ranking gevonden hebben maar ik heb er het volste vertrouwen in dat de hoge ranking van zweefvliegen online zelf moeiteloos in de toekomst zal worden gehaald.

Ik hoop dat iedereen de nieuwe uitbreiding waardeert en er veel gemak van zal ondervinden.

l_steenbrink
Berichten: 123
Lid geworden op: 17 jul 2010, 09:13

Re: Zweefvliegenonline start eigen STARTPAGINA

Bericht door l_steenbrink » 03 jul 2011, 13:03

En zonder al die akelige advertenties :tup: :tup:
Dat wordt mijn nieuwe bijbel :)

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: Zweefvliegenonline start eigen STARTPAGINA

Bericht door Sieb » 04 jul 2011, 13:03

Ik mis even zweefportaal als link. graag nog toevoegen

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Zweefvliegenonline start eigen STARTPAGINA

Bericht door Webmaster » 04 jul 2011, 14:15

Sieb schreef:Ik mis even zweefportaal als link. graag nog toevoegen
Zodra de webmaster van zweefportaal zweefvliegenonline.nl en http://home.kpn.nl/ritsm076 opneemt in zijn startpagina wordt aan dat verzoek direct gevolg gegeven. :)

Gebruikersavatar
Alex v.d. Zouw
Berichten: 27
Lid geworden op: 28 jan 2011, 13:28

Re: Zweefvliegenonline start eigen STARTPAGINA

Bericht door Alex v.d. Zouw » 04 jul 2011, 14:57

Nou doe je precies hetzelfde! Dat is niet slim.
Door zelf, zonder aanziens des persoons, alle links te plaatsen zou je de wind uit de zeilen nemen.

Alex
Alex v.d. Zouw

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: Zweefvliegenonline start eigen STARTPAGINA

Bericht door Sieb » 04 jul 2011, 15:52

Webmaster schreef:
Sieb schreef:Ik mis even zweefportaal als link. graag nog toevoegen
Zodra de webmaster van zweefportaal zweefvliegenonline.nl en http://home.kpn.nl/ritsm076 opneemt in zijn startpagina wordt aan dat verzoek direct gevolg gegeven. :)
Als jij het nu gewoon toevoegt kan hij niet hetzelfde standpunt innemen.

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Zweefvliegenonline start eigen STARTPAGINA

Bericht door Webmaster » 04 jul 2011, 16:29

Alex v.d. Zouw schreef:Nou doe je precies hetzelfde! Dat is niet slim.
Door zelf, zonder aanziens des persoons, alle links te plaatsen zou je de wind uit de zeilen nemen.

Alex
Laten we om te beginnen vaststellen dat ik niet het zelfde doe als Ben Hiemstra.
Van Ben had jij noch Sieb antwoord gehad om van een discussie maar te zwijgen.

Een tweede verschil is dat Ben de "zweefvliegen startpagina" (vrijwillig) beheert voor Sanoma Digital Group The Netherlands B.V.
Toen hij het beheer over die startpagina aanvroeg, heeft hij zich o.a. aan twee dingen moeten conformeren.
Het eerste is dat hij een onbevooroordeelde objective keuze maakt uit de aangeboden links.
Het tweede is dat hij maximaal twee links mag plaatsen naar een website die hij zelf beheert of zijdelings iets mee te maken heeft. Onze Ben linkt minstens 20 maal naar zijn eigen website's Hier komen de links:
Afdeling zweefvliegen KNVvL, Landelijk forumOLC Nederland, Online agenda, Zweefvliegcubs op google map, Friese Aeroclub, NL zweefforum, Vraag en aanbod Nederland, Luchtruim info, Wedstrijden, GNL, Commissie wedstrijden en selectie, Kernploeg, Zweefvliegen, Nationale juioren wedstrijd, Junioren kernploeg, TABOE, SION, Online aanmelding brevetten,Gliding.start4all, RSSfeed zwfportaal.

Ben presteert het om twee jaar geen antwoord te geven op linkaanvragen, pas als ik dan de bovengenoemde BV schijf dat hun website niet meer beheerd wordt dan komt er eindelijk één zinnetje:" de links worden niet geplaatst"
Het is hem kennelijk nog niet de moeite waard een reden te bedenken.

De hier boven in dit draadje genoemde startpagina is echter van zweefvliegenonline zelf en wordt door mij beheerd zonder verantwoording af te hoeven leggen aan een eigenaar. Ik overtreed geen enkele regel, Ben wel.
Het lijkt mij erg coulant dat ik met die figuur nog bereid ben om links uit te wisselen.

Gebruikersavatar
Webmaster
Site Admin
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 sep 2009, 18:58

Re: Zweefvliegenonline start eigen STARTPAGINA

Bericht door Webmaster » 04 jul 2011, 16:31

Sieb schreef:
Webmaster schreef:
Sieb schreef:Ik mis even zweefportaal als link. graag nog toevoegen
Zodra de webmaster van zweefportaal zweefvliegenonline.nl en http://home.kpn.nl/ritsm076 opneemt in zijn startpagina wordt aan dat verzoek direct gevolg gegeven. :)
Als jij het nu gewoon toevoegt kan hij niet hetzelfde standpunt innemen.
Ben neemt geen standpunt in, Ben geeft gewoon geen antwoord.
Als hij een standpunt in neemt moet hij het het ook verdedigen. Daar begint Ben niet aan.

pro
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 okt 2009, 18:01

Re: Zweefvliegenonline start eigen STARTPAGINA

Bericht door pro » 04 jul 2011, 23:11

Webmaster schreef:
Alex v.d. Zouw schreef:Nou doe je precies hetzelfde! Dat is niet slim.
Door zelf, zonder aanziens des persoons, alle links te plaatsen zou je de wind uit de zeilen nemen.

Alex
Laten we om te beginnen vaststellen dat ik niet het zelfde doe als Ben Hiemstra.
Van Ben had jij noch Sieb antwoord gehad om van een discussie maar te zwijgen.

Een tweede verschil is dat Ben de "zweefvliegen startpagina" (vrijwillig) beheert voor Sanoma Digital Group The Netherlands B.V.
Toen hij het beheer over die startpagina aanvroeg, heeft hij zich o.a. aan twee dingen moeten conformeren.
Het eerste is dat hij een onbevooroordeelde objective keuze maakt uit de aangeboden links.
Het tweede is dat hij maximaal twee links mag plaatsen naar een website die hij zelf beheert of zijdelings iets mee te maken heeft. Onze Ben linkt minstens 18 maal naar zijn eigen website's Hier komen de links:
Afdeling zweefvliegen KNVvL, Landelijk forumOLC Nederland, Online agenda, Zweefvliegcubs op google map, Friese Aeroclub, NL zweefforum, Vraag en aanbod Nederland, Luchtruim info, Wedstrijden, GNL, Commissie wedstrijden en selectie, Kernploeg, Zweefvliegen, Nationale juioren wedstrijd, Junioren kernploeg, TABOE, SION, Online aanmelding brevetten.

Ben presteert het om twee jaar geen antwoord te geven op linkaanvragen, pas als ik dan de bovengenoemde BV schijf dat hun website niet meer beheerd wordt dan komt er eindelijk één zinnetje:" de links worden niet geplaatst"
Het is hem kennelijk nog niet de moeite waard een reden te bedenken.

De hier boven in dit draadje genoemde startpagina is echter van zweefvliegenonline zelf en wordt door mij beheerd zonder verantwoording af te hoeven leggen aan een eigenaar. Ik overtreed geen enkele regel, Ben wel.
Het lijkt mij erg coulant dat ik met die figuur nog bereid ben om links uit te wisselen.
Nooit geweten dat al die pagina's van Ben Hiemstra zijn. :?
Dus Ben Hiemstra wordt persoonlijk eigenaar van alle persoonsgegevens van zweefvliegers die een brevet BIJ DE KNVVL denken aan te vragen?!... :eek:

Sieb
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 dec 2010, 11:50

Re: Zweefvliegenonline start eigen STARTPAGINA

Bericht door Sieb » 05 jul 2011, 11:45

Ik vind het allemaal maar een beetje kinderachtig hoe dit gaat.

Plaats reactie